například některé motorky když jsou teplé (tak 15-30 minut po zastavení při běžné venkovní teplotě) může být lepší startovat s vypnutým benzínem.
Nevhodné přeplavování taky umí potrápit.
Bohatá či chudá směs se projeví na běhu motoru.
Ten spatnej ritual, taky moznost to mi nenapadlo
Naposledy editováno 28.05.2014 23:10:54
2. Studený motor peplavit, 2x kopnout, potřetí s klíčkem nastartovat bez plynu.
3. Teplý motor startovat s lehce pootevřeným plynem (max do 1/4), startovat hned "naostro" s klíčkem a po nastartování otevřít benzín. Ve velkém horku se může benzín z plovákovky poměrně rychle odpařit a pak je lepší benzín otevřít už při startu, aby se plovákovka doplnila.
4. Poloteplý/polostudený motor chytá blbě. Někdy stačí víc plynu, někdy naopak. Chce to laborovat a naučit se startovací rituály svého stroje.
E: Jo a jen tak pro info - Jawa vyráběla 175ku naposledy v roce 46 z předválečných dílů, tak se odnauč tu mašinu označovat, jako Jawa 175
Naposledy editováno 30.05.2014 06:37:56
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vynechává ve vysokých otáčkách ("dr... Jawa 175/356 | krooky | 16 | 25.5.2024 v 11:08 Hovado-z-lesa |
Uchycení sedla na Jawa ČZ typ 355 v... Jawa 175/356, Jawa 125/355 | JAW4Ř | 8 | 4.4.2024 v 08:49 Dolin |
Jawa 175 po nastartování hned chcíp... [1, 2, 3] Jawa 175/356 | Raptík | 63 | 24.2.2024 v 23:32 ondra1997 |
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 57 | 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR |
Jawa ČZ kope zpět Jawa 175/356, Jawa 125/355 | JAW4Ř | 0 | 31.1.2024 v 20:58 JAW4Ř |