mam K6 a dneska se mi stalo asi 4x, ze pri podrazovani mi zdechla masina a nahodit to slo jen se zmacknutou spojkou pres tlacitko starteru.
Vypada to jako, ze tomu proste spadnou moc otacky a chcipne to.
Mate nekdo zkusenost?
pozn. masine je komplet seriovka, zadny ladak apod.
1 reakcí na tento příspěvek K6 chcipne za jizdy
jen kdyz podrazuju a zmacknu na delsi dobu spojku tak padaji otacky az na nulu. jen nedela to porad. vcera mi to udelalo asi 4x behem hodiny vetsinou kdyz jsem dobrzdoval ke krizovatce nebo tak.
stojanek urcite ne. to by potom nenastartovalo.
me jeste napadlo jestli to nemuze byt vzduchovy filtr nebo seridit volnobeh za tepla.
Wormik píše:
stojanek urcite ne. to by potom nenastartovalo.
Ale nastartoval. Jen aby ses nem-rdal se vším a pak přišel na to, že to je čidlem stojánku Ale jestli to padá pomalu tak asi ne.
Zkus diagnostikovat chybu dle manuálu. Ten si stáhni zde
1 reakcí na tento příspěvek K6 chcipne za jizdy
Jestli máš malé otáčky na volnoběh tak nastav 1150 Ot/min za tepla.
1 reakcí na tento příspěvek K6 chcipne za jizdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 chcipne za jizdy
pozn. jak to chcipne, tak kdyz pustim spojku, tak se kousne zadni kolo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 chcipne za jizdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 chcipne za jizdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 chcipne za jizdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 chcipne za jizdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 chcipne za jizdy
1 reakcí na tento příspěvek K6 chcipne za jizdy
-vymenil svicky vzudchovy filter, ale to mi nepomohlo(zkousel jsem i ty spinace stojanek, spojka)
Prava pricina byla v tom, ze jsem mel spatne nastaveny volnobeh-jako blbec jsem mel zato ze tam mam tech 1300, ale bylo tam nastaveno pouze cca 800 otacek-asi se to po te zime posunulo. Kdyz to spadlo na tu hranici, tak to motor uz neustal a chcipnul(napr. pri dobrzdovani). Ted mam nastaveno cca 1300(dle manualu) a motorka beha jak ma a nechcipa. Staci pouze postelovat sroub na leve strane motoru pod ramem ten dolni(horni slouzi na regulaci strartu se studenym motorem)
Stacilo opravdu jen zvednout volnobezne otacky za tepla a je po problemu.
Sice jsem to chvili hledal a je to pod nadrzi v leve casti. Jak to vypada najdete v servisnim manualu, ktery stahnete z netu.
Takze vsem dekuji za rady a hodne zdaru.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 630 | Dnes v 16:13 Krautkopf |
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1200, 1201] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 36006 | Dnes v 14:50 Helitechnic |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | 4.6.2024 v 08:07 Rolda89 |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |