Nastartuju nechám 3 minuty, pak vypnu, počkám 3 minuty... (postup z manuálu)
Motorka je na bočním stojanu.
Olej je vidět na spodní rysce.
Tak dolívám 500ml, byl jsem trochu mimo a nečekal, olej zůstal někde nad polovinou.
Startuju, ujedu 10km, vypnu, olej je nad čárou maximum.
Tak teď nevím jestli to mám odpouštět.
Nevíte kolik oleje je mezi minimem a maximem?
Hlavně, že jsem si říkal dolít můžeš vždycky
Naposledy editováno 05.05.2014 15:54:20
Jinak po každé (vážně pokaždé) výměně oleje a filtru musím dát olej na spodní rysku,
protože hladina oleje se asi tak po 500km ustálí kousek pod maximem
Veškerá kontrola oleje samozřejmě po protočení dle manuálu.
Ze začátku jsem musel odpouštět 200-300ml.
Ani autorizovaný servis nezjistil důvod.
Upustil jsem dalších 900ml... takže celkem 1.4 litru navíc tam bylo
Po nastartování na ty 3 minuty (hladina klesne) a 3 minuty pauzy (hladina stoupne) to ukazuje následovně:
- moto je na hlavním stojanu (takže asi 20 cm zvednuté zadní kolo) tak je na hladině max
- moto je kolmo (tak by to asi mělo být), tzn. držím ji jednou rukou, tak je okýnko úplně plné, tj. nad hladinou max... asi by nemělo být, ale jebat
- moto na bočním stojanu tak je okýnko zcela prázdné
Naposledy editováno 12.05.2014 21:03:34
Jirka22 píše: Já teda na šroub dlabu. Já se jen trochu ohnu a podívám se kolik je oleje.
Oni podle mě mluví o Hornetu <2006, kde je měrka oleje jak v autě si myslím.
Jinak o výpustném šroubu se v manuálu nic nepíše, a jestli je zašroubovaný úplně nebo ne, to fakt neřeším.
Binaryhacker píše: rulzmaker> Tak to si hned zkontroluj airbox
Měl jsem toto tušení... naštěstí filtr byl suchý a to mě fakt potěšilo, protože jsem ho před týdnem kupoval nový :)
Naposledy editováno 12.05.2014 21:08:06
PS : když se mi hladina nezdá tak stačí zavelit ať se trošičku nakloní doleva nebo doprava s mašinou a už je to cajk
Naposledy editováno 21.05.2014 22:20:14