Kdybych si obědnal tuhle sadu... oproti těm 8,5 - 10tis. je to směšná částka... a doma popř. v nějakém servise (u známého za symbolickou cenu) nechal namontovat, prošlo by to na úřadě? resp. jak to je... jsou prostě jen "akreditované" servisy které to smějí dělat, nebo to je jen jejich kšeft a může to udělat kdokoliv, kdo si tu sadu objedná?
1 reakcí na tento příspěvek Seškrcení na 35Kw... je i jiná možnost?
1 reakcí na tento příspěvek Seškrcení na 35Kw... je i jiná možnost?
Tedy máš možnosti papír zfalšovat nebo zaplatit, víc variant bohužel neznám .
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcení na 35Kw... je i jiná možnost?
KubaLC8 píše: A jak asi urad pozna, ze to tam fakt je?
no předpokládám že budou chtít vidět foto apod.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcení na 35Kw... je i jiná možnost?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcení na 35Kw... je i jiná možnost?
1kolda1 píše: no předpokládám že budou chtít vidět foto apod.
Žádnou fotku, jen jak jsem říkal, certifikát a fakturu.
nadruhou stranu chtěl bych si koupit SV 650 a tam bych to naopak "na oko" chtěl zaškrtit
Naposledy editováno 06.05.2014 13:57:06
1kolda1 píše: Mr.Dreamer> četl jsem něco o plombách, vyfasuješ na to seškrcení (třeba doraz na plyn) plombu a její číslo se pak zapisuje do TP a policajt má možnost zkontrolovat zda tam plomba je a má správné číslo
Plomby na úřadě ani policie při běžné kontrole neřeší. Jiní výrobci je ani nepoužívají.
Samotné omezení výkonu motocyklu bývá z velké většiny prováděno mechanickou formou a to různými dorazy na plynu, dorazy šoupátek, difuzory v sacím potrubí nebo ve výfukovém traktu, popř. kombinací všech těchto způsobů. Nemalou výjimkou jsou i motorky, kde probíhá snížení výkonu elektronicky a to výměnou celé řídící jednotky. Po namontování patřičného systému je motocykl opatřen plombou, jejíž číslo se zapisuje do velkého TP, a která zabraňuje neoprávněné demontáži omezovací sady.
http://www.mototrade...ykonu-motocyklu_281/
1 reakcí na tento příspěvek Seškrcení na 35Kw... je i jiná možnost?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcení na 35Kw... je i jiná možnost?
Orličan píše: škrtit nelze po domácku, musí to dělat firma s akreditací pro škrcení a montují pouze vlastní Alphatechnik homologované sady. Jiná možnost legálně není, popřípadě přímo v Hondě, popřípadě SV v Suzuki.
teď koukám že ty máš taky škrcený sv, jak to máš udělaný, co to je ten doraz na plyn? jako že to nemůžeš vytočit nad určitý otáčky? jde to odendat bez poškození tý plomby? kolik to stálo? atd atd
1 reakcí na tento příspěvek Seškrcení na 35Kw... je i jiná možnost?
1 reakcí na tento příspěvek Seškrcení na 35Kw... je i jiná možnost?
MARTlN píše: Tak predpoklad, ze usetrej jeden prodej a jeden nakup a vedi co maji. To je dle meho hlavni argument.
Já myslim že neušetří. Zaškrcenou motorku už bude těžko legálně otvírat na plný výkon. Z papírů to seškrcení nevymaže.
1 reakcí na tento příspěvek Seškrcení na 35Kw... je i jiná možnost?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcení na 35Kw... je i jiná možnost?
2 reakcí na tento příspěvek Seškrcení na 35Kw... je i jiná možnost?
Navíc vybírání nový motorky je přece zábava zvlášť ten pocit, když si ji člověk odveze a prvních pár jízd
blackmask píše: Ofiko seškrcení je celkem drahý asponň podle toho co tu čtu, odškrcení taky něco stojí a navíc je s tím administrativa .
Navíc vybírání nový motorky je přece zábava zvlášť ten pocit, když si ji člověk odveze a prvních pár jízd
Důvod je jednoduchý, tenhle hornet je od známého, ve skvělém stavu, s málo km a velkou výbavou
1 reakcí na tento příspěvek Seškrcení na 35Kw... je i jiná možnost?
To škrcení a pak následné odškrcení stojí zbytečně balík.
Chápu, že pokud to je od známého, tak je to lákavé.
Záleží na Tobě, kolik do toho chceš nasypat.
jezdec74 píše: Já bych se taky přiklonil k tomu koupit slabší motku a za čas vyměnit.
To škrcení a pak následné odškrcení stojí zbytečně balík.
Chápu, že pokud to je od známého, tak je to lákavé.
Záleží na Tobě, kolik do toho chceš nasypat.
právě že jde o to že je fakt hezky vybavená a v dobrym stavu, má sedlo na zakázku, Leovincka + original, hezčí kryt řetězu s blatníčkem, nerezovou mřížku na chladič (na zakázku), kufr na dvě přilby, nový gumy, řetězovka, olej vyměněnej, prostě moto bez investic.. má najeto asi 35 tisíc (poctivých). Výhoda je i ta, že vím že to není past, a za dva roky si to za 3 tis. odškrtí a má zas novou motorku.
Jo a taky.. žádná 500vka se jí nelíbí.. prostě ženská , že prý mají moc úzkou gumu
2 reakcí na tento příspěvek Seškrcení na 35Kw... je i jiná možnost?
Já měl za to, že do techničáku smí čmárat pouze příslušný úřad.