mám pár dotázků na majitele smrků.
Vybírali jste lauf přímo určený na moto a nebo jste se drželi jen obsahu motoru?
A jak jste řešili mezisvod, nechával si svod někdo z vás dělat u nějakého zámečníka a nebo spíše ve specializované firmě? Či origo?!
Upřednostňoval bych nějakou rozumnou cenovou variantu. Dávat do toho 10 a víc klacků se mi moc nechce..
Chci na 100% homologovanej, jinak to nemá pro mě cenu.
Díky za vaše reakce.
Zdeněk
1 reakcí na tento příspěvek Laďák na malého stroma
2 reakcí na tento příspěvek Laďák na malého stroma
Takže pokud je por tebe i 10 litrů moc, ser na to a neotrvauj slušné lidi randálem
1 reakcí na tento příspěvek Laďák na malého stroma
2 reakcí na tento příspěvek Laďák na malého stroma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák na malého stroma
Naposledy editováno 02.05.2014 09:01:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák na malého stroma
enduro-rider píše: Piwell> mooc peknej je homo, kolik kostoval, jestli to neni tajne?! projevilo se o to na prubehu motoru?
Jo, homologaci má. Motor je klidnější v nižších otáčkách a jde líp do otáček, jednoduše je to otevřenej (průchozí) výfuk, nemá přepážky jako origo výfuky takže spaliny nejsou tak přibržděný a motor se líp vyplachuje (obecná vlastnost laďáků). Zvuk to má opravdu pěknej.
A cena? To je složitější ... dělali mi ho v ČR ve firmě, která v minulosti vyráběla koncovky pro Scorpion. Už to nedělá, ale pořád měli nějaký polotovary ... vzhledem k tomu, že mi museli udělat svody "na míru" tak to ve finále stálo 6k. Koncovka jako taková by byla znatelně levnější. Ale byla to náhoda, že jsem na to takhle kápnul přes známýho.
Naposledy editováno 03.05.2014 09:45:12