...napíšeme pár řádků o těchto skvělých motorkách? pokecáme?
...já vlastnil XT 600 E pět let ...XT-čko sloužilo vždy bez jediné závady, cestou i necestou, pro radost a relax *yes* ...stejně si ho ještě někdy zase pořídím
Naposledy editováno 12.06.2009 21:46:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT a yamaha TT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT a yamaha TT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT a yamaha TT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT a yamaha TT
ja premejslim o tom ze bych si nechal udelat nerezovy svody , na www.creptus.cz pisou svod 600-800kcs ,zkusim tam zavolat a zjistit kolik by to vyslo na XT, tohle skrabani a strikani je na hovno ,mozna by bylo lepsi se domluvit vic lidi a tech svodu objednat vic treba by byla lepsi cena.
cim to vypalujes? ja to delel horkovzdusnou pistoly a nic moc *no*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT a yamaha TT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT a yamaha TT
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT a yamaha TT
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT a yamaha TT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT a yamaha TT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT a yamaha TT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT a yamaha TT
Dík :) ještě jsem se nestihl povhlubit :shy: mám na tom ještě nějaký dodělávky, takový blbůstky, jinak je supr *yes*
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT a yamaha TT
12 by melo stacit ja budu mit 24 ,ale vezmu to asi pres vychod -potrebuju si tam neco zaridit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT a yamaha TT
Jinak vejfuk jsem dodělal,mám ho vypálenej(pálím ho na moto)vypadá jako novej,snad první jízda a vapkování z něj neudělá zrzavou lišku.Zajímá mně jestli motorku využíváš jenom na tyhle cesty o kterých píšeš,nebo taky na ni couráš okolo komína?
Ještě maličkost,jakej je zhruba tvůj finanční rozpočet na Albánii?Když si to laicky sesumíruju tak jsem někde 8-10 tis.,a to počítám spaní pouze ve stanu.Jean
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT a yamaha TT
Jo jezdim i kolem baraku ,treba na doupov nebo po Krusnejch horach ,po okoli najezdim tak 3-4t rocne ale kdyz od nekud prijedu ,mam za sebou 4-5 tisic km tak treba 14 dni na motorku nesednu.
Jo 10.000kcs je v pohode ,jen trajekt stoji mam pocit 180€ tam a zpet ,zbytek sou drobny .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT a yamaha TT
Taky se me zda podle fotky ze to nema nakopavacku - myslel sem ze to ma starter i nak.
Nevis jestli by pasovaly tlumice z TT na XT a dalsi dily? Motor asi jo ale co zbytek ,premejslim ze si koupim neco na nahradni dily dokud se jeste da koupit XT ,TT v docela slusnym stavu ,za par let uz budou jen vraky.Sice zatim nic nepotrebuju ale za rok budu mit nejaky penize navic tak bych neco prikupil ,.
Ahoj, jo má 89cm. Ale to patí jen pro TT600RE verze se startérem, ta je dělaná víc na silnici, má jinou převodovku, nemá kick ale jen el.startér, a práve tuto potvoru jsem koupil před 2.týdnama :P
Předtím co jsem měl TT600R, tak to bylo vysoký 95cm, fakt koza a měl jsem s tím i já problémy, a to měřím 181cm.
Teď u toho svýho TT600RE mám přitvrděnou centrálu, pružinou, víc na tvrdo, a tím se i jakoby zvednul zadek, není to až tak nizkoučký, ale hlavně, je to krásně ovadlatelný, když je níž sedlo, a zpřevodováni je supr, krásně se s tím jezdí po silnici.
Díly ti z TT nebudou pasovat prakticky žádný.. :| jako motor je téměř ten samej, na pohled, ale uvnitř má jinou ojnici, "ostřejší" vačku, jiný zapalko atd, jako ten zbytek kolem je plno věci schodných s XT. Ale to ostatní na rámu, elektrika atd, jiný než na XT.
Tlumiče by asi šli přehodit, ale zase s nějakou úpravou, páč už nevím jaký uchycení má tlumič na XTku v přepákování. U TT600R je tlumič Ohlins s velkým zdvihem, a u TT600RE je SACHS s "malým" zdvihem. Mezi sebou jdou přehodit a lidi to dělají, koupí TT600Re, a když chtějí mít vysokou kozu, seženou si centrálu a předek z Rka.Ale problém je, sehnat tu centrálu, nová stojí 39t.kč :puke:
V tvém případě by asi bylo zbytečné kupovat TTko, když máš doma XTko. Je plno XT v supr stavu, tak si kup XTko který má co nejméně najeto, seženeš do 10t.km, a s tím můžeš veselé dál řádit, a to tvoje "vojetý" si nechat na ND, nebo naopak, dojezdit XTko, udělat mu za "pár" kaček GO a zas budeš jezdit, a mezitím mít doma druhý XTko, který se ti bude časem hodit *yes*
Ale TTko by bylo fakt zbytečný, se startérem jsou drahý - TT600RE, pak je starší TT, verze TT600E, ty už jsou levnější, kolem 80-90t.kč, ale taky z toho skoro nic nepoužiješ na XTko.
No já jsem zvědavej jak mi bude makat to moje TT :puke: stálo "šílený" peníze a má najeto 5500km, tak snad bude vše OK :)
jo a když už tady tlacháme, máš najeto 63t.km, to vím, ale už si nechal měnit rozvoďák..? Jestli né, tak to ryhle nech udělat.. jinak tě potká velký průser :|
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT a yamaha TT
taky by se me libilo kdybych mel jeste u XT krome starteru nakopavacku ,zkusim se poptat v servisu na kolik by to vyslo
jak rikas koupil asi jeste jedno XT- dokud se daj sehnat v dobrym stavu a ulozim ho do sklepa na horsi casy .
rozvodak sem jeste nemenil ,kolik to stoji? jak se pozna ze by se mel vymenit ? asi to udelam az se vratim v kvetnu z Albanie -nemel bych si ho vzit sebou jako nahradni dil? :) ikdyz pochybuju ze bych ho vymenil
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT a yamaha TT
S výrobou se u XT a TT skončilo prakticky nastejno, u TTka 2004/2005 a u XTka 2003/2004
Teď nevím jestli si děláš ze mě srandu či ne,ohledně rozvoďáku =o
Takže: ty máš najeto na rozvoďáku 62t.km, což znamená že si přejel téměř o 25t.km víc než je maximální povolená hranice a můžeš se jen modlit že se ti nic nestalo s motorem, páč ten rozvoďák budeš mit neskutečně vytahanej, taky ti to musí pěkně chrastit(ale i nemusí) může to ýt i takový ťukání, ale na pazvuky teď kašlem, hlavní je, že pokud to opravdu nenecháš vyměnit, tak se ti může , a je to dost pravděpodobný, potkat ventily atd, páč ten rozvoďák bude u tebe na 1000% KO, i když můžeš namítnout že motorka ti jede bez problému, a do tý albánie, no nevím, já bych si nemajznul ani 100km, páč bych na to pořád musel myslet a bá, bych se kdy se mi to vysere.
Ty jsi takový důkaz, co vše vydrží XTka *yes* i rozvoďák po 62t.km *yes* ale teď vážně, nech si to opravdu vyměnit, jinak budeš litovat. Myslím že nějakých 2000kč za rozvoďák a něco za práci tě nezabije, lepší než dolovat z pístu zaseklý ventily...
Mimo jiné, u XTka se musí měnit rozvoďák maximálně po cca 45t.km!!!!!!!!!!!!!
Neušetříš na tom, jen trápíš motor
Na Startér s nakopávačkou zapomeň. Potřebuješ to vůbec..? Kolikrát si zůstal vyset někde na cestě kvůli startéru..?!
A uvědom si, že když se ti posere startér někde na cestě, tak motorku roztlačíš a jedeš, ale když se ti posere nakopávání, tak motorku bohužel neroztlačíš a je to pro tebe konečná *no*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT a yamaha TT
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT a yamaha TT
No asi takhle... když je někdy problém se startérem, tak z 99% prostě nesepne startér, ať už kvůli někde špatnému kontaktu, nebo je přímo nějaký problém ve startéru, ale prakticky těžko se stane, že by startér zůstal "vysunutej" a pořád byl v záběru, takže pokud mi nefunguje startér, mám smůlu, ale motorku můžu roztlačit. Bavím se teď jen o motorech XT a TT.
Jneže - pokud se mi posere u XTka nebo TTka nakopávání - z 99% praská takový plíšek co odklání od sebe dvě ozubená kola či soukolí , která jsou v sobě, v záběru, když se nakopává, a právě jeden ze 3 plíšku praská, je to zrovna ten, který po nakopnutí má za úkol od sebe tyto ozubená kola odklonit když se nakopávačka vrátí do púvodní polohy. A jakmile tetno plíšek praskne, kola jsou stále v záběru, dělá to neskutečnej rachot a je jen otázka chvilky kdy ulomený plíšek nadělá paseku v motoru *no*
Mě se to bohužel stalo u TT600R, takže vím o co jde. Ulomený plíšek mi naštěstí paseku nenadělal, protože jsem motorku hned odstavil a dal ji do servisu.Plíšek ležel pod kolama na dně, takže pohoda.
Je to závada, která se sem tam u XT a T objeví, a troufám si i říct, že je snad jediná slabina těchto motorek, jsou to držáci jak "sviň", o tom žádná, ale dle mého názoru je tohle jediná slabina. A může se to zapříčinit několika způsoby - špatné - nesprávné startování, což bylo i u mě, ale né že bych byl vocas a neuměl nakopnout, ale měl jsem špatný boty, a když jsem nakopnul, tak se mi tkanička od bot zachytila o nakopávačku, ta se vyklonila do "pracovní" polohy ,a už to šlo jakoby přes "zuby", a nějakým způsobem ten plíšek prostě trpěl. Takhle se mi to povedlo několikrát... no a jednoho dne jsem nakopnul a kola už zůstali v sobě. A ještě další věc, taky za to může(prej) i nesprávně seřízený dekompresor, tuhle závadu měl i jeden kluk co mi spal ve fóru, a u jeho TT-R to bylo taky "nesprávným" nakopáváním, nebo jak bych to nazval, a měl rozladěný dekompresor, tudíš na to šlapal jak vzteklej... Nevím jak tohle mají řešený jiný stroje s KICK. Ale zkrátka, i tak spolehlivej stroj jako XT neb TT vás může nechat ve štychu kvůli takový kravině.
Třeba u mě šlo i o nějakou vadu materiálu, těžko říct, ale spíš si myslím že si za to můžu sám a ty moje "debilní" boty a nesprávný nakopávání ze začátku, a jedno z druhým a průser byl hotovej. TTko bylo skora funglovka, a porucha byla při 5000km...
Jinak oprava se vším všudy mě přišla na 1500kč i s prací, takže to je pohodička. Musely se koupit 3 plíšky, dohromady stály asi 430kč, + těsnění pod víko, už nevím cenu, asi cca kolem 800kč. Jako náhradní díly na tyto stoje jsou docela v pohodě, opravdu levný.
nakopavacku sem chtel mit pro jistotu ,ja jeste viset nezustal ale znam lidi co jo
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT a yamaha TT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT a yamaha TT
Na to že jsem ji měl doma dva dny docela výkon ne? :cool: Oprava a shánění dílů trvalo šest měsíců :marod: Jo a bylo to na XT a ne TT
Teď jsem sehnal druhej karburator, protože se mi zdálo, že to nemá ten výkon co by to mělo mít. Ve středu by mi měl přijít, tak jsem zvědavej jestli to s nim bude rozdíl.
V tom původnim karbcu jsem totiž zjistil, že je v tom klasickym, né v podtlakovym, malá dirka v šoupátku, tak si myslim že je to škrcený a ten zmetek, co mi to prodal mi to neřekl. Mělo to výkon jenom v nízkych otáčkach a vůbec to nešlo ani postavit na zadní.
Jestli víte někdo něco o škrcení karburátoru na XT tak napište jak se to dělá.
Každej koho jsem se ptal mi řekl, že v šoupátku žádnou díru nemá.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XT 600 E nedobiji Yamaha XT 600 E | XT_600 | 17 | 1.6.2024 v 21:05 kawarer |
Motard kola na motocykl Yamaha XT 600 E Yamaha XT 600 E, Yamaha TT 600 R, Yamaha TT-R 600 | Muluri | 15 | 8.1.2024 v 11:17 Muluri |
Liberec Motocentrum Kurt Lindner - ... [1, 2] Yamaha XT 600 E | Fichtlař20 | 34 | 19.12.2023 v 16:30 kokokokoko |
Seřízení ventilů yamaha xt 600E Yamaha XT 600 E | Uhla | 14 | 27.11.2023 v 12:19 Slávek-TDM |
Nový výfuk gpr XT 600 E Yamaha XT 600 E | skodas1 | 1 | 27.6.2023 v 21:40 Kohlstein |