Téma: 300 ZGH + ČTT 2014
 
24.9.2013 v 19:24




Naposledy editováno 01.03.2014 09:43:27

300 ZGH + ČTT 2014

10.4.2014 v 12:19 | Nahoru | #1111
Za Montáže ?

300 ZGH + ČTT 2014

10.4.2014 v 23:25 | Nahoru | #1112
Tak to by byl nářez.Kvalita na obou stranách.

1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH + ČTT 2014

11.4.2014 v 22:58 | Nahoru | #1113
Tak Montáže určitě budou chtít být vepředu a moc "volných" jezdců co mají šanci na bednu už není. Maximálně kdyby se vrátil Jirka Brož nebo Jirka Klejch.

Naposledy editováno 11.04.2014 23:02:10

300 ZGH + ČTT 2014

12.4.2014 v 00:14 | Nahoru | #1114
Ahoj všichni
Na webu AMK Hořice jsem aktualizoval seznam došlých přihlášek na 300ZGH ke dni 11.4.2014
Tak se zatím můžete kochat a špekulovat. Pouze upozorňuji, že tento seznam se týká pouze přihlášek a nikoliv oficiální startovní listiny Ta může svou podobu po uzavěrce přihlášek ještě změnit.

Předběžná startovní listina 300ZGH

Naposledy editováno 12.04.2014 09:11:40

2 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH + ČTT 2014

12.4.2014 v 07:08 | Nahoru | #1115
já jen dodám, že ne všichni, co jsou na tomto seznamu
musejí zákonitě i startovat, protože někteří mají problém
doložit své dosavadní výsledky,
které by je předurčovali k tomu, aby mohli jet na hořické trati
s jezdci jako Pearson Dokoupil Holan atd

Naposledy editováno 12.04.2014 07:08:58

(reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

12.4.2014 v 09:12 | Nahoru | #1116
Larry> správná poznámka

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

13.4.2014 v 21:26 | Nahoru | #1117
matrixbiker> Martin Holoubek 84 taky volnej!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

13.4.2014 v 22:23 | Nahoru | #1118
Larry> A podmínky? Jen aby bylo všem jasno!
Jako info pro potencionální nováčky a tak se ptám.
Aby náhodou nebylo špatně pochopeno!

Naposledy editováno 13.04.2014 22:23:46

(reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

14.4.2014 v 06:05 | Nahoru | #1119
když 84 dostane top motorku, tak bude do top 3!!!!

Naposledy editováno 14.04.2014 06:06:02

(reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

14.4.2014 v 08:22 | Nahoru | #1120
aprilia256> to se tady v minulosti rozebíralo Xkrát

pokud je jezdec v Hořicích novic,předloží i svoje výsledky,samozřejmě doložitelné
ne že je vypíše tužkou na papír

čím víc výsledků,tím lépe a čím lepší výsledky ,tím více lépe

u SPP 125 to není až tak zásadní, jako u velkých tříd

pak Rada AMK bude řešit výběr

(reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

14.4.2014 v 08:52 | Nahoru | #1121
kev> Pravda, na toho jsem zapomněl a to jsem o tom "rozchodu" nedávno četl.

Naposledy editováno 14.04.2014 08:53:01

1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH + ČTT 2014

14.4.2014 v 18:36 | Nahoru | #1122
Kdo sleduje závody už nějaký ten čas, tak si jistě vybaví dobu, kdy i světoví jezdci jezdili i do Hořic. Respektive v Hořicích jeli a pak jsme je viděli i na podiích Velkých cen.

Tím prvním byl Václav Parus, když svoje první světové body získal na TT v roce 1956.

Z našich, kdo dosáhli na světové body, to dále byli Franta Šťastný, Gusta Havel, Bohouš Staša, Malina, Bartoš, F.Boček, Havrda, F.Srna, Bojer, Baláž, Koštíř, Slavíček, Stripačuk, Šobáň, Fendrich, Duba, Král.

Nejvíc jich získal Šťastný, bodoval celkem 52x. Vyhrál čtyři Velké ceny. Hořice vyhrál pouze jednou jedinkrát. Havel bodoval 21x ve světě, Hořice vyhrál 4x.

Ze zahraničních jezdců, byl nejúspěšnějším Teuvo Länsiovuori. Ten bodoval ve světě 72x, vyhrál 8 Velkých cen a byl 3x vicemistrem světa. Z Hořic má jedno vítězství z roku 1970 a v roce 1971 se musel sklonit před mistrem Stašou a dojel druhý.

Gusti Auinger, bodoval ve světě celkem 61x, z Hořic má dva zelené věnce z roku 1977 a 1978.

Rudolf Kunz, bodoval 49x, Hans Hummel 49x, Rolf Blatter 39x, jinak vicemistr světa z roku 1979, teedy v roce, kdy Hořice jel úplně poprvé…

Janos Drapál bodoval 20x, dokázal vyhrát 4 Velké ceny…Edi Stöllinger, bodoval 13x a vyhrál jednu Velkou cenu

Ten výčet jezdců, kteří dosáhli ve světě na mistrovské body bylo mnohem víc, ale tito jmenovaní byli ti nejúspěšnější.

Škoda, že do Hořic nedorazil i Jarno Saarinen, důvodem byly jeho vysoké a pro pořadatele neakceptovatelné finanční požadavky a škoda, že v roce 2001 nedorazil na Zatáčky už přihlášený Andrea Dovizioso…..u něj bylo důvodem angažmá, které přišlo před Hořicemi a které se neodmítá

(reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

14.4.2014 v 21:38 | Nahoru | #1123
Larry>

1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH + ČTT 2014

14.4.2014 v 21:50 | Nahoru | #1124
V tomto 10 minutovém video rozhovoru je pěkně vidět, jak se Kamil Holán do Hořic těší! Jak říká, "Hořice jsou nejvic"! A co vy, těšíte se!?

Video rozhovor s Kamilem Holánem

www.griptv.cz/2014/04/kamil-holan-a-jeho-plany-na-2014/][img]http://www.griptv.cz/wp-content/uploads/2014/04/1978792_10202717741618302_407175141_n.jpg[/img

----------------------------------------------------------------
Člen GripTV.cz crew! Sledujte Facebook GripTV

Naposledy editováno 14.04.2014 22:13:25

300 ZGH + ČTT 2014

14.4.2014 v 22:20 | Nahoru | #1125

(reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

15.4.2014 v 08:38 | Nahoru | #1126
GripTV.cz>

2 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH + ČTT 2014

15.4.2014 v 22:32 | Nahoru | #1127
Proč jedou šestky závod, jako první?

(reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

16.4.2014 v 08:45 | Nahoru | #1128

Kendoo píše: Proč jedou šestky závod, jako první?



neber to jako dogma
vznesl jsem stejnou připomínku
je možné to upravit prováděčkama

(reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

16.4.2014 v 10:02 | Nahoru | #1129
Kendoo> Jestli to není tím, že někteří piloti jezdí šestky a litry zároveň nebo ještě i třeba jinou třídu a aby měli čas si trochu odfouknout.

300 ZGH + ČTT 2014

16.4.2014 v 10:55 | Nahoru | #1130
Byla by škoda kdyby se top třída jela první, ale v podstatě to je pro člověka co je tam od rána jedno.

1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH + ČTT 2014

16.4.2014 v 14:12 | Nahoru | #1131
navrhoval jsem změnu a sice prohodit dakšny se šestkama

1.v sobotu ráno bývá ještě chladno....třeba i mokro v lese
lépe se s tím poperou dakšny než šestky

2.dopolední kvalda končí litrama hned po poledni
a po přestávce ve 13h začínají zase 600

za předpokladu, že nejvíce "doublestartů" je 600+1000
není zrovna moc času na relax

pak je lepší přehodit SPP se 600

Naposledy editováno 16.04.2014 14:13:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

16.4.2014 v 18:23 | Nahoru | #1132

Larry píše: 1.v sobotu ráno bývá ještě chladno....třeba i mokro v lese
lépe se s tím poperou dakšny než šestky



Jo jo, dvoutakty jsou méně náchylné na změny počasí a na zadření...

Co třeba TFINY?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

16.4.2014 v 20:03 | Nahoru | #1133

L&B píše: Jo jo, dvoutakty jsou méně náchylné na změny počasí a na zadření...

Co třeba TFINY?



bezpečnost je přednější než zadření motoru

300 ZGH + ČTT 2014

16.4.2014 v 20:05 | Nahoru | #1134
těchto 5 billboardů bude viset v našem kraji

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

16.4.2014 v 20:34 | Nahoru | #1135
Larry> jdu do extrému zadřeš a jeto bezpečně!
K ostatním k trati k jezdci? Aha dobrý názor!
Co takle zkrátit lidem couranií po trati! Pauza v poledne musí být?
A máme zde čas na to jet později a končit dřív než bude šero. ( vloni na SP již žádná hitparáda světel nebyla)

300 ZGH + ČTT 2014

16.4.2014 v 20:41 | Nahoru | #1136
A 15 nebo 20 min mezi je možna hodně?
Kdyby ne tak ufiněte tu polední pauzu a nemusí se
už v 8:30 začínat.
To samé neděle a je zde času na kvaldy a závody!

300 ZGH + ČTT 2014

16.4.2014 v 20:46 | Nahoru | #1137
Jj, přehození 125 sp a 600 by bylo snad lepší

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

16.4.2014 v 22:15 | Nahoru | #1138
Larry> aha zadření je bezpečné :)

300 ZGH + ČTT 2014

17.4.2014 v 11:44 | Nahoru | #1139
Jednou za čas si přivstaneš a je jedno kdo pojede první.Nebo si dej po obědě dvacet a zůstaň doma.Pak ale můžeš nadávat jen sám sobě.Už aby to bylo.Já se pojedu podívat do Hořic už teď o víkendu.A za čtyři týdny touto dobou už budu prchat z háku.300 ZGH zdar.

3 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH + ČTT 2014

17.4.2014 v 12:30 | Nahoru | #1140
myslíte si,že opravdu není potřeba pauza? Myslím v poledne? Když nějaká je,tak pro nás tratáky je čas vydrhnout trat,opravit zakázané prostory,opravit balíky atd. Nemluvím o tom, že by tratáci měli šanci si jít sednout ke stánku a najíst se. V letu se slupne párek a je hotovo. Ale čas aspon na jedno kafe za den je potřeba
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist