tak sem přišel na pár dalších věcí, na který bych se potřeboval zeptat.
1. Nikde jsem nedohledal v kolika by měla mít moje mašina omezovač
- každopádně moje zjištění je takové, že se dostanu max. na začátek hranice červeného pole
Neříkám, že chci točit do červeného, ale zjištění, že to nejde, je pro mě tak trochu znepokojující. Potřeboval bych tedy poradit, co kde jak zkontrolovat. Od předchozího majitele je tam Power Commander USB 3 - je možný, že je to seškrceny na mapě ? Už jsem si stáhl software, ale do mapy bych nerad zasahoval, když tomu pořádně nerozumím.
- No a druhá věc je, že mi příjde, že dokud se motor nedostane na pořádnou provozní teplotu - což je u týhle motorky 100°C, tak jeden z válců vynecháva. Nebo mi to tak alespoň příjde. Projevuje se to uškubaností na plynu, uškubaností v nízký rychlosti, neklidu motoru a dle mýho názoru i hnusnýho zvuku z výfuku. Takže podle mě svíčky.
- A vlastně ještě třetí věc. A to je, že když vytočím mašinu na přibližně 5 000 ot., né přesně ale těsně před hranici, začne motorka sama zpomalovat, resp. otevřnu plyn jen trošku, držím ho stále ve stejné poloze, motorka zrychluje, dokud se nedostane k hranici peti tisíc, pak náhle začne ztrácet otáčky, přidám trochu víc a jakmile přehoupnu 5k, tak zas jede normálně - mohlo by to souviset se špatnou svíčkou ?
Díky za rady.
Edit: Ještě jsem zapomněl na jednu věc. Už se mi dvakrát stalo, že mašina prostě najednou chcípla a nešla nastartovat. Tak jsem vypl zapl klíček a zkusil znovu. Přitom vše svítilo, čerpadlo jelo. Startoval jsem ale 7x až pak chytla a zas v pohodě. Jednou jsem dojel na benzínku a nechal motorku na volnoběh a motorka nechtěla držet i volnoběh - dokonce bych řekl, že chvilku na ten volnoběh běhala na dva válce - dusila se neskutečně.
Naposledy editováno 08.04.2014 15:04:16
Edit: Né velkou, ale řekněme větší teplotu
Naposledy editováno 08.04.2014 10:49:21
1 reakcí na tento příspěvek Červené pole otáčkoměru a občasné vynechání válce
1 reakcí na tento příspěvek Červené pole otáčkoměru a občasné vynechání válce
Naposledy editováno 08.04.2014 11:29:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Červené pole otáčkoměru a občasné vynechání válce
1 reakcí na tento příspěvek Červené pole otáčkoměru a občasné vynechání válce
1 reakcí na tento příspěvek Červené pole otáčkoměru a občasné vynechání válce
Jak jste psali vejš, prvně zkusím ty svíčky a pak zkusím vyhodit ten power commander a uvidíme no. Jen mě tak napadá, když vyhodím power commander, nemusí se pak ještě nahrávat originální mapa do řídící jednotky ? Ale to je asi blbost, že.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Červené pole otáčkoměru a občasné vynechání válce
Dom_Vysočina píše: Duritio> Popravdě mě znepokojuje to, že jsem to nikde nenašel a co jsem se tak dozvěděl na fóru ohledně jiných mašin, tak většina sportovních motorek má omezovač až v půlce červených a novější R6 má omezovač až v 17 000. Tak proto bych rád věděl, jak to přesně je. Né proto abych točil motor do tak šílených výšin, ale rád bych věděl, jestli není někde nějakej problém. Mám svou mašinu rád a proto se o ní taky chci starat a zajímá mě všechno kolem ní a hlavně když mě něco zajímá a nevím to, tak se radši zeptám ne ?
řeš to, až budeš na vrcholu zatáčky dávat v plným náklonu ve 12 tisících otáček plný plyn
mariano píše: řeš to, až budeš na vrcholu zatáčky dávat v plným náklonu ve 12 tisících otáček plný plyn
jo, ale do ty doby budu už možná mrtvej, protože mi to např. samo ubere plyn, že... Kdo pozdě chodí, sám sobě škodí
1 reakcí na tento příspěvek Červené pole otáčkoměru a občasné vynechání válce
1/ Na ni nebyla nejaka svolavacka, podle vin ti to kazdej dealer rekne. Napadaj me treba TPC senzory coz by mohlo odpovidat "divnymu" chovani
2/ Muze delat jakejkoli senzor kterej se chova divne studenej ... promerit takovy ty kraviny jako je snimac otacek kliky, a podobny bazmekoviny
Pak uz je to podle popisu na netu hadani z kristalovy koule, bud elektrika nebo dodavka benzinu, nebo ....
me treba silene skubalo auto protoze prisavalo falesnej vzduch (zespoda praskla hadice sani) az za vahou vzduchu
Ozzy_ píše: Takze, zacni samozrejme svickama. Ale tak nejak u tusim ze to nepomuze. Zjisti jestli:
1/ Na ni nebyla nejaka svolavacka, podle vin ti to kazdej dealer rekne. Napadaj me treba TPC senzory coz by mohlo odpovidat "divnymu" chovani
2/ Muze delat jakejkoli senzor kterej se chova divne studenej ... promerit takovy ty kraviny jako je snimac otacek kliky, a podobny bazmekoviny
Pak uz je to podle popisu na netu hadani z kristalovy koule, bud elektrika nebo dodavka benzinu, nebo ....
me treba silene skubalo auto protoze prisavalo falesnej vzduch (zespoda praskla hadice sani) az za vahou vzduchu
To jsi mě moc nepotěšil, zkusím všechno co půjde a uvidíme.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prasklý první válec -Yamaha R6 1999 Yamaha YZF-R6 | hanssik19 | 9 | 30.5.2024 v 12:06 Filipuč |
KDE přídělat klíč NA yamaha R6 V Č.... Yamaha YZF-R6 | ki | 7 | 29.5.2024 v 16:44 zetor |
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 11 | 16.5.2024 v 15:27 pavelgl1 |
Volnobeh Yamaha YZF-R6 | sete111 | 1 | 27.4.2024 v 09:38 kokoška. |
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 4 | 25.4.2024 v 10:03 Slow |