paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Červené pole otáčkoměru a občasné vynechání válce
8.4.2014 v 10:12
Zdravím chlapi,

tak sem přišel na pár dalších věcí, na který bych se potřeboval zeptat.

1. Nikde jsem nedohledal v kolika by měla mít moje mašina omezovač
- každopádně moje zjištění je takové, že se dostanu max. na začátek hranice červeného pole
Neříkám, že chci točit do červeného, ale zjištění, že to nejde, je pro mě tak trochu znepokojující. Potřeboval bych tedy poradit, co kde jak zkontrolovat. Od předchozího majitele je tam Power Commander USB 3 - je možný, že je to seškrceny na mapě ? Už jsem si stáhl software, ale do mapy bych nerad zasahoval, když tomu pořádně nerozumím.

- No a druhá věc je, že mi příjde, že dokud se motor nedostane na pořádnou provozní teplotu - což je u týhle motorky 100°C, tak jeden z válců vynecháva. Nebo mi to tak alespoň příjde. Projevuje se to uškubaností na plynu, uškubaností v nízký rychlosti, neklidu motoru a dle mýho názoru i hnusnýho zvuku z výfuku. Takže podle mě svíčky.

- A vlastně ještě třetí věc. A to je, že když vytočím mašinu na přibližně 5 000 ot., né přesně ale těsně před hranici, začne motorka sama zpomalovat, resp. otevřnu plyn jen trošku, držím ho stále ve stejné poloze, motorka zrychluje, dokud se nedostane k hranici peti tisíc, pak náhle začne ztrácet otáčky, přidám trochu víc a jakmile přehoupnu 5k, tak zas jede normálně - mohlo by to souviset se špatnou svíčkou ?

Díky za rady.

Edit: Ještě jsem zapomněl na jednu věc. Už se mi dvakrát stalo, že mašina prostě najednou chcípla a nešla nastartovat. Tak jsem vypl zapl klíček a zkusil znovu. Přitom vše svítilo, čerpadlo jelo. Startoval jsem ale 7x až pak chytla a zas v pohodě. Jednou jsem dojel na benzínku a nechal motorku na volnoběh a motorka nechtěla držet i volnoběh - dokonce bych řekl, že chvilku na ten volnoběh běhala na dva válce - dusila se neskutečně.

Naposledy editováno 08.04.2014 15:04:16

Červené pole otáčkoměru a občasné vynechání válce

8.4.2014 v 10:17 | Nahoru | #1
nastartuj a šáhni na svody, když bude studenej, nepálí ti to. Svíčky jsi měnil naposledy kdy?

Červené pole otáčkoměru a občasné vynechání válce

8.4.2014 v 10:24 | Nahoru | #2
Svíčky jsem ještě neměnil. Ale plánuji to udělat. Mašina má najeto přes 21k a pochybuju, že předchozí majitel měnil svíčky. Ale i kdyby to byla svíčka, tak by to v pěti tisících nepadal výkon ne ?

Červené pole otáčkoměru a občasné vynechání válce

8.4.2014 v 10:27 | Nahoru | #3
těžko říct takhle z hlavy, každopádně ty servisní intervaly nejsou vymyšlený jen tak pro nic za nic. Udělej prostě klasickej předsezoní servis, jako jsou svíčky, náplně, filtry... Promaž, co se má hejbat, dotáhni, co se hejbat nemá. Pokud ti nepálí jeden válec, může to způsobit kde co, klidně i ten pokles v 5000, stál ti v tom benzin celou zimu?

Červené pole otáčkoměru a občasné vynechání válce

8.4.2014 v 10:30 | Nahoru | #4
Základ mám hotovej, právě krom těch svíček . Jinak benzín tam byl celou zimu. Ještě jsem si vzpomněl na jednu takovou zajímavost. Naposled jsem jel trochu větší střelbu a hnal jsem ji pořádně do otáček a jak se prohřála a pořádně se protáhl motor ve vysokejch, tak začla šlapat jako hodinky i vzuk byl dobrej, ale jakmile sem ji dal do garáže, tak druhej den znova.

Červené pole otáčkoměru a občasné vynechání válce

8.4.2014 v 10:32 | Nahoru | #5
ty tomu dáváš plnou čočku na nezahřátej motor?

Červené pole otáčkoměru a občasné vynechání válce

8.4.2014 v 10:46 | Nahoru | #6
Nene, to jsi mě špatně pochopil. Myslel jsem tím, že se dlouho hřála na velkou teplotu - jak jsem ji točil (100+-). Né, že jsem jí dával čočku, když byla studená.

Edit: Né velkou, ale řekněme větší teplotu

Naposledy editováno 08.04.2014 10:49:21

1 reakcí na tento příspěvek Červené pole otáčkoměru a občasné vynechání válce

8.4.2014 v 10:50 | Nahoru | #7
omezovač začíná v červeném poli, takže ti to nikdy dál do červenýho nepůjde s omezovačem

Červené pole otáčkoměru a občasné vynechání válce

8.4.2014 v 10:55 | Nahoru | #8
To je mi jasný, že začíná v červeným poli, ale když to tak vemu, tak já se do toho červenýho pole ani nedostanu. Jak kdyby ten omezovač byl hned na začátku hnraice červ. otáček - pak jakoby mašina přestane spalovat

1 reakcí na tento příspěvek Červené pole otáčkoměru a občasné vynechání válce

8.4.2014 v 10:58 | Nahoru | #9
to cerveny policko je tam proto ze chrani tvoje pisty a ojnice aby zustaly tam kde maji byt a kde to vyrobce pozaduje aby tvuj motor dal mohl pracovat ke tvy spokojenosti....co te proboha zneklidnuje na tom ze nedostanes otacky az do cervenyho to nechapu.....termin "do cerbenyho" je termunus technikus ktery se tu pouziva k vyjadreni vysokych otacek motoru a ne k tomu ze rucicka byla v cervenym policku... muze to byt i takhle





Naposledy editováno 08.04.2014 11:29:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Červené pole otáčkoměru a občasné vynechání válce

8.4.2014 v 11:03 | Nahoru | #10
Duritio> Popravdě mě znepokojuje to, že jsem to nikde nenašel a co jsem se tak dozvěděl na fóru ohledně jiných mašin, tak většina sportovních motorek má omezovač až v půlce červených a novější R6 má omezovač až v 17 000. Tak proto bych rád věděl, jak to přesně je. Né proto abych točil motor do tak šílených výšin, ale rád bych věděl, jestli není někde nějakej problém. Mám svou mašinu rád a proto se o ní taky chci starat a zajímá mě všechno kolem ní a hlavně když mě něco zajímá a nevím to, tak se radši zeptám ne ?

1 reakcí na tento příspěvek Červené pole otáčkoměru a občasné vynechání válce

8.4.2014 v 11:38 | Nahoru | #11
jj mas pravdu ale me to prijde jako nepotrebna info jestli na zacatku policka nebo veprostred stejne tam na ty tocky jezdit nebudes max to zkusis a to je vsechno myslim ze mas zbytecny obavy vsechno je v poradku a k ty hranici 5k otacek to muze byt normalni prechodovej skok ve vykonu ale nejspis to bude svickou az ji vymenis a nezmeni se to tak zmer tlaky ve valcich a zkus se mrknout do karburatoru tedy jestli nemas strikacku...

(reakce na) Červené pole otáčkoměru a občasné vynechání válce

8.4.2014 v 12:06 | Nahoru | #12
Duritio> Máš pravdu, do takových točet jezdit nikdy nebudu , jen jsem to teť jednou vlastně ani nechtěně vytočil co to šlo a stalo se, to co jsem popsal výše. Je to stříkačka. Zkusím tys svíčky a uvidí se no.

1 reakcí na tento příspěvek Červené pole otáčkoměru a občasné vynechání válce

8.4.2014 v 13:46 | Nahoru | #13
Co zkusit dat doprdele ten power commander? Dělá ti to už od koupi? Ja teda poprve slysim ze by masina musela mit 100°C aby se zacala chovat normalne.

(reakce na) Červené pole otáčkoměru a občasné vynechání válce

8.4.2014 v 14:11 | Nahoru | #14
Maartyy> Nene, ze začátku to nic takového nedělalo. Až letošní sezónu bych řekl, že to začlo dělat.

Naposledy editováno 08.04.2014 14:12:14

Červené pole otáčkoměru a občasné vynechání válce

8.4.2014 v 14:37 | Nahoru | #15
Jinak na svody jsem nesahal, jestli jsou teplý nebo ne. Ale jelikož jsem přes zimu svody vyleštil, tak bych to měl myslím poznat i podle barvy svodu. A zdá se mi, že se zabarvují všechny stejně. To že to občas jak kdyby vynechává jeden válec poznám hlavně na zvuku a řízení. Když je vše ok, mašina je krásně klidná a zvuk libový pro uši, jakmile to začne blbnout, je to hned slyšet a cítit.

Jak jste psali vejš, prvně zkusím ty svíčky a pak zkusím vyhodit ten power commander a uvidíme no. Jen mě tak napadá, když vyhodím power commander, nemusí se pak ještě nahrávat originální mapa do řídící jednotky ? Ale to je asi blbost, že.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Červené pole otáčkoměru a občasné vynechání válce

8.4.2014 v 15:04 | Nahoru | #16

Dom_Vysočina píše: Duritio> Popravdě mě znepokojuje to, že jsem to nikde nenašel a co jsem se tak dozvěděl na fóru ohledně jiných mašin, tak většina sportovních motorek má omezovač až v půlce červených a novější R6 má omezovač až v 17 000. Tak proto bych rád věděl, jak to přesně je. Né proto abych točil motor do tak šílených výšin, ale rád bych věděl, jestli není někde nějakej problém. Mám svou mašinu rád a proto se o ní taky chci starat a zajímá mě všechno kolem ní a hlavně když mě něco zajímá a nevím to, tak se radši zeptám ne ?



řeš to, až budeš na vrcholu zatáčky dávat v plným náklonu ve 12 tisících otáček plný plyn

(reakce na) Červené pole otáčkoměru a občasné vynechání válce

8.4.2014 v 15:11 | Nahoru | #17

honza_ píše: omezovač začíná v červeném poli, takže ti to nikdy dál do červenýho nepůjde s omezovačem

Timhle bych si taky nebyl jistej, Hornet měl třeba červený od 13k, a omezovač 13500

(reakce na) Červené pole otáčkoměru a občasné vynechání válce

8.4.2014 v 15:39 | Nahoru | #18

mariano píše: řeš to, až budeš na vrcholu zatáčky dávat v plným náklonu ve 12 tisících otáček plný plyn



jo, ale do ty doby budu už možná mrtvej, protože mi to např. samo ubere plyn, že... Kdo pozdě chodí, sám sobě škodí

1 reakcí na tento příspěvek Červené pole otáčkoměru a občasné vynechání válce

8.4.2014 v 15:49 | Nahoru | #19
Takze, zacni samozrejme svickama. Ale tak nejak u tusim ze to nepomuze. Zjisti jestli:

1/ Na ni nebyla nejaka svolavacka, podle vin ti to kazdej dealer rekne. Napadaj me treba TPC senzory coz by mohlo odpovidat "divnymu" chovani

2/ Muze delat jakejkoli senzor kterej se chova divne studenej ... promerit takovy ty kraviny jako je snimac otacek kliky, a podobny bazmekoviny

Pak uz je to podle popisu na netu hadani z kristalovy koule, bud elektrika nebo dodavka benzinu, nebo ....

me treba silene skubalo auto protoze prisavalo falesnej vzduch (zespoda praskla hadice sani) az za vahou vzduchu

Červené pole otáčkoměru a občasné vynechání válce

8.4.2014 v 15:51 | Nahoru | #20
Jinak Nova R6R (2006 ->) ma omezovac cirka v 16000-16200 a jak tu psal mr. Murkin kterej to mel v mnoha exemplarich na brzde, tak ani YEC jednotka to nepusti vejs. Takze i kdyz budik na R6R zvlast 06tek ukazuje 18 a pul, tak KECA JAKO SVINE Moje 08ka uz ukazuje jen asi 17, a taky keca

(reakce na) Červené pole otáčkoměru a občasné vynechání válce

8.4.2014 v 16:37 | Nahoru | #21

Ozzy_ píše: Takze, zacni samozrejme svickama. Ale tak nejak u tusim ze to nepomuze. Zjisti jestli:

1/ Na ni nebyla nejaka svolavacka, podle vin ti to kazdej dealer rekne. Napadaj me treba TPC senzory coz by mohlo odpovidat "divnymu" chovani

2/ Muze delat jakejkoli senzor kterej se chova divne studenej ... promerit takovy ty kraviny jako je snimac otacek kliky, a podobny bazmekoviny

Pak uz je to podle popisu na netu hadani z kristalovy koule, bud elektrika nebo dodavka benzinu, nebo ....

me treba silene skubalo auto protoze prisavalo falesnej vzduch (zespoda praskla hadice sani) az za vahou vzduchu



To jsi mě moc nepotěšil, zkusím všechno co půjde a uvidíme.

Červené pole otáčkoměru a občasné vynechání válce

8.4.2014 v 16:42 | Nahoru | #22
Jinak ty čidla netuším jak proměřit, dá se to někde dohledat jak postupovat ? A tlaky ve válcích taky nezměřím, bohužel není čím. A dávat to do servisu, by byla pálka jako prase.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prasklý první válec -Yamaha R6 1999 Yamaha YZF-R6 hanssik19 9 30.5.2024 v 12:06 Filipuč
KDE přídělat klíč NA yamaha R6 V Č.... Yamaha YZF-R6 ki 7 29.5.2024 v 16:44 zetor
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 Hašlik 11 16.5.2024 v 15:27 pavelgl1
Volnobeh Yamaha YZF-R6 sete111 1 27.4.2024 v 09:38 kokoška.
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 Hašlik 4 25.4.2024 v 10:03 Slow


TOPlist