1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvá Motorka
To jo, ale já s 2T vůbec nepočítal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvá Motorka
Krawatasakin píše: Radši blbě podřadit na 4 válcový šestce než na 2T jednoválci...
Napsal někdo kdo na dvoutaktu v životě nejel
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvá Motorka
Krawatasakin píše: jezdec74> To je spíš reakce na lidi, co doporučovali MZ251 atd...
To by mě potom zajímalo co ti dělal dvoutak při podřazení, mě neudělá vúbec nic pokud to tam nedám aspoň o dva stupně.
Naposledy editováno 06.04.2014 22:21:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvá Motorka
Odjezdi si sezónu nebo dvě a pak jdi do něčeho dražšího. Ale sou to Tvoje prachy - rozhoduj jak chceš.
1 reakcí na tento příspěvek Prvá Motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvá Motorka
pheuz píše: Dík za radu chlapi. Najviac sa mi momentálne zapáčil " Honda CB 600F Hornet " r. 2004. Čo si otým myslíte o mojom výbere?
myslím, že má více jak 70 kW, takže máš smůlu, trochu jsi se odpoutal od předem vybraných moto
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvá Motorka
pheuz píše: JardelT> více jak 70kw? Tvl. Ja som našiel pár s 25kw tak som si myslel že je to original . Neviem nevyznám sa vtom veľmi. tak potom tie 25kw su škrtené že? .
je to možná až moc vláken na téma 35 kW, zkus pohledat, 25 kW jsi mohl řídit, pokud jsi měl A2 před rokem 2013(nevím přesně datum)
1 reakcí na tento příspěvek Prvá Motorka
Kyubi píše: JardelT> Řesil jsem to loni, do 19.3.2013 můžeš řídít cokoliv s 25kW. Po 19.3.2013 Nesmíš řídit motorku s více jak 35kW a ta nesmí být seškrcená z více jak dvojnásobného výkonu.
já jsem právě něvědě přesně ten datum, ale vím, že vloli se to lámalo
nija 300 je sice krajsia ale pre toho komu sa pacia SS.
ale duke je lahsi, s lepsou akceleraciou a to aj oproti cbr500r. O maximalku nejde, pretoze kde sa budes prehanat 200km/h a 170 da aj duke. Podla mna najzabavnejsie na motorke nie je rychlost, ale akceleracia, ktoru ti da auto len za niekolkonasobnu cenu (az radovo). Len to zerie zadnu pneu :/. A duke je lahky takze dalsie plus. Ninja a cb500r su oproti nemu tazke hebeda. Navyse teraz je vraj v akcii (musi, lebo prisla yamaha mt07 - podla mna strasny stroj), takze 5000 slusne podlezies a budes mat v cene aj padaky a maksie sedlo. Co sa tyka A2 tak najlepsie je informovat sa u predajcu, myslim ze v GB museli ubrat 1kW kvoli nizkej hmotnosti ale myslim ze u nas sbada stale do A2. V GB tusim inak pocitaju pomer vykon/hmotnost asi s prazdnou nadrzou. Akurat ak mas 179cm a viac tak duke 390 bude asi maly kvoli kolenam a kapotazi, ktora zavadzia.
Nad slabou motorkou by som ani neuvazoval.
Uz som niekde pisal dovody preco ma zmysel ist do slabej motorky:
1. lebo je lacna
2. lebo je lahka (myslene presne tak ako pisem, teda ma nizku hmotnost)
3. lebo malo zerie
A tiez dovody pre ktore je nezmysel ist do slabej motorky:
1. som zaciatocnik a chcem sa naucit
2. som zaciatocnik a mam respekt
3. som zaciatocnik a slaba motorka mi staci
Na to aby si sa nezabil je potrebne vediet:
1. spravat sa v premavke - na to sluzi autoskola a prax vo vedeni motoroveho vozidla v premavke, nezavisle na pocte kolies a stop, ktore vozidlo zanechava.
2. ovladat jazdu na motorovom vozidle - na to sluzi v pripade motocyklu:
a. motoskola - s tym je trochu problem, nejake miestne su, kvalita vselijaka ale lepsie ako nic. Tiez poradia co sa tyka bodu 1.
b. literatura, videa a ine media. Asi najlepsie je twist of the wrist II, najdes po par sekundach googlenia ak si to uz nevidel a necital. Problem je v tom, ako ucivo z nej pochopis bez ucitela.
A este odporucam ABS. Takze vacsina lacnych jazdeniek odpada. A na duke 390 pre predstavu a akceleracii a maximalke mas na youtube dost videi. Aj o tom ako zvlada offroad :). Ja by som do neho isiel keby som nemal to co mam a keby mi nebol maly kvoli kolenam a kapotazi. Ale mozno to za jazdy nebude take zle ako na stojane. Este pockat na predvadzacku.
Len pamataj ze na nahaci bude pohodova jazda do 100km/h potom ta odfukne zo sedla :).