1 reakcí na tento příspěvek jízda po zadním na zx9r
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jízda po zadním na zx9r
Zek07 píše: na zx9r 1,2 za plynem a v nejakym kopecku ,kdyz si sedni dozadejc a pomuzu tomu rukama,tak i za 3 plynem,ale mam streeta....
A jaký máš převody?
1 reakcí na tento příspěvek jízda po zadním na zx9r
Naposledy editováno 07.04.2014 01:27:36
2 reakcí na tento příspěvek jízda po zadním na zx9r
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jízda po zadním na zx9r
Bubrak-ZX10R píše: kde sem tak dlouho?
No to teda byla doba, že Ty jsi to video nemohl najít
1 reakcí na tento příspěvek jízda po zadním na zx9r
1 reakcí na tento příspěvek jízda po zadním na zx9r
Prostě tlačítko na motorce,co to udělá za Vás 100% dobře.
Když už máme ty parkovací asistenty...
Jinak návodů je na youtube hodně, tak si to "nastuduj", pak sundej kapoty, a vše co se dá a jdi zkoušet. Za pár hodin to půjde.
Optimum dlouhá rovinka do kopečka či letiště.
Ohledně myšlenek, učit neučit...řekl bych že to každého láká, jen ti co to nedělají mají více rozumu a strachu.
Já to nedělám, bo když se mě zvedne přední, tak mě mlátí batůžek po hlavě a ve mě hrkne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jízda po zadním na zx9r
seikos píše: doporučuji při roztočené čtyřce a tak dvou kilech
jj to šla krásně,i na 5ku při 250 ale jen pár desítek metru,nejsou koně na svíčku při takove rychlosti a odporu.to snad nemá,ale zadna moto bez turba.
Naposledy editováno 08.04.2014 21:03:50
3 reakcí na tento příspěvek jízda po zadním na zx9r
Jinak dneska jsem zase testoval. Zvednout na 2 přes spojku šestku to chce fakt grif. Podařilo se mi to snad z 50 pokusů jen 1 a pak mě brutálně bolely už ruce. Takže zatím zůstanu u osvědčené jedničky.
1 reakcí na tento příspěvek jízda po zadním na zx9r
blackmamba12345 píše: a jak dopadáte na zem? já si vždy myslel, že řidítka musím mít rovně, ale nedávno jsme viděl v jednom slavnem americkém videu, co mělo hodinu dvacet, že prý díky giroskopickému efektu není třeba ani držet řiditka rukama a přední kolo se po dopadu na zem samo srovná diky geometrii podvozku !!
to bych asi neriskoval covece, gyrosk. efekt pusobi proti zmene smeru vektoru osy otaceni, cili kdyz dopadnes s natocenym prednim kolem co se toci, tak naopak bude gyr.efekt pusobit proti narovnani kola. ale ten efekt nebude velkej, spis bych rekl, ze se riskuje tank-slapper, tj ze bude predek kmitat ze strany na stranu a namlatis si hubu samo nikdy clovek nedopadne s presne rovnym kolem (ve smyslu primo rovne ve smeru jizdy) a trochu to nekdy zaskubne kdyz je kolo vic na stranu, ale je fakt ze nikdy to nebyl velkej problem, asi ze to nebylo moc
Kovi píše: jj to šla krásně,i na 5ku při 250 ale jen pár desítek metru,nejsou koně na svíčku při takove rychlosti a odporu.to snad nemá,ale zadna moto bez turba.
tak v takovy rychlosti ani svicku jet nemuzes, pac to ses uz hrozne daleko za mrtvym bodem, ktery se s narustajici rychlosti snizuje
dareckov píše: V jakých otáčkách zhruba řadit? někde v max výkonu? aby to spadlo někde ke kroutáku?
Jinak dneska jsem zase testoval. Zvednout na 2 přes spojku šestku to chce fakt grif. Podařilo se mi to snad z 50 pokusů jen 1 a pak mě brutálně bolely už ruce. Takže zatím zůstanu u osvědčené jedničky.
na 2 zbytecne trpi spojka a vsecko, na tu se vykasli
a radit nemas cas premejslet kdo je kdo za otacky, staci kousek pred omezovacem
dareckov píše: V jakých otáčkách zhruba řadit? někde v max výkonu? aby to spadlo někde ke kroutáku?
Jinak dneska jsem zase testoval. Zvednout na 2 přes spojku šestku to chce fakt grif. Podařilo se mi to snad z 50 pokusů jen 1 a pak mě brutálně bolely už ruce. Takže zatím zůstanu u osvědčené jedničky.
A taky se občas stane, že někde na kopečku se zvedne sama. Pak je to úplně v klidu situace když člověk už teto jev zná
Naposledy editováno 09.04.2014 10:10:50
dareckov píše: V jakých otáčkách zhruba řadit? někde v max výkonu? aby to spadlo někde ke kroutáku?
podivej se na me video co jsem vlozil a v jakých točkách radim,ale pokud nemas zmaknute wheelie jako takove tak na razeni zatím nepremyslej.
u predrazeni z 1 na 2 je lepsi zaradit v nižších otáčkách nez tesne před omezovacem.
2 reakcí na tento příspěvek jízda po zadním na zx9r
Nejčastěji se mi to vždy podklouzlo a podsmeklo při velkem zrychleni z mista a to jsem to sotva ustal tak hodně štěsti stat se to přitom když zvedam předni okamžitě ležim to ani nemluvim otom, když předni špatně dopadne na par nerovnosti a začnou šileně fackovat řiditka, ale jsou to vaše penize a vaše zdravi
Naposledy editováno 09.04.2014 18:54:53