paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Při volnoběhu chcípá.
3.4.2014 v 19:34
Dobrý den. Pří volnoběhu motorka zničeho nic začne ztrácet otáčky až chcípne, pokud přidám plyn tak se zase ustálí a normálně přede nějakou dobu než zase začne ztrácet na otáčkách. Občas chcípne i při jízdě hlavně, když projíždím městem a často přeřazuji na křižovatkách. Při jízdě motor necuká ani se nechová nějak divně prostě jede jak má. Mám vyměněné svíčky, novou baterku i karburátor vyčištěný, benzín taky teče jak má. Už si nevím rady co by to mohlo způsobovat. Děkuji za každou radu.

Při volnoběhu chcípá.

3.4.2014 v 19:46 | Nahoru | #1
1. Jaký je to ročník?
2. Na kolik otáček máš nastavený volnoběh?
3. Seřízené ventily máš?

1 reakcí na tento příspěvek Při volnoběhu chcípá.

3.4.2014 v 19:55 | Nahoru | #2
Podtlaky máš seřízený?Jinak přisol volnoběh a máš po problémech.Taky jsem jí měl a měl stejnej problém Hlavně za studena

(reakce na) Při volnoběhu chcípá.

3.4.2014 v 20:08 | Nahoru | #3
Ročník 89, otáčky tak 800, zapomněl sem napsat že je ukrouceny štelovák na otáčky, takže to mam nastavené na plynu, ventily i podtlaky by měly být v pořádku. Měl sem to u servisáka a ten vše kontroloval. Taky si nevěděl rady. Dělá to i po zahřátí, např. Jel sem do města cca. 20min a tam mi to na křižovatkách chcípalo, po chcípnutí, start a hned naskočila.

Naposledy editováno 03.04.2014 20:10:43

Při volnoběhu chcípá.

3.4.2014 v 21:01 | Nahoru | #4
Zkoušel jsi jiný benzín?

1 reakcí na tento příspěvek Při volnoběhu chcípá.

3.4.2014 v 22:48 | Nahoru | #5
eFko ma mit volnobeh 1100 +-100. Pokud budes chtit zbyli mi tu z nej karbce tak ti muzu stelovak vyndat
Jinak musis vyndat karbce a zespod trosku pridat na otackach.
Priste az ti zacne chcipat zkus zhasnout svetlo. Taky mi to delalo. Pokud bude klid tak vycistit zasuvky a zavada odstranena

(reakce na) Při volnoběhu chcípá.

4.4.2014 v 00:31 | Nahoru | #6
to Astraček: Jiný benzín, máš namysli jako natankovat jinde? Jestli ano tak sem tankoval na různých benzínkách (Benzina, Shell, atd.).

to Mickey7481: Zkusím to ještě teda poštelovat. O ten štelovák bych zájem měl, pisni co za něj chceš. Ještě sem četl v nějakém článku že praskaj gumičky v karbcích a dělá to celkem dost bordel, tak pokud bys měl i ty, tak bychom se mohli domluvit.

Při volnoběhu chcípá.

4.4.2014 v 06:28 | Nahoru | #7
Hodil sem ti PM.

Při volnoběhu chcípá.

4.4.2014 v 17:47 | Nahoru | #8
to Raksas - jj to jsem myslel.

Při volnoběhu chcípá.

9.7.2017 v 09:09 | Nahoru | #9
zdravim mam problemek s moto gsx 600 f rok 88,tyka se to volnobehu a startovani,podobnej problem jako Raksas
motorka dříve huř startovala po dlouhe odstavce,jako po zime .jinak tepla ok.letos nenaskočila
,zjišten problem s membranami 2 protržene-prošoupane,vymena za jine použite,rozborka karburatoru,
vyčišteni,seřizeni podtlaku,pod plynem jede dobře necuka,beží pravidelně, proste bez problemu.ve 4 tis ot. se oziva
nepatrne cinkani z motoru z prostoru hlavy.ktere je slyšet pouze nad nadrží,když se sedi na
motorce,asi se to nese.ventily delane tak před 10 000 km a 7 lety.mam v planu překontrolovat vule.
ted popis problemu-chyta po dlouhem startovani a stríleni do vyfuku,nejdřive na 2,valce pak 3,než se chytne 4 na sytič otačky vyleti na 4 tis.
svičky nove.benzin tam jde.jiskru venku svičky davaj.kohout pernamentne na poloze PRI.novej benzin.
při seřizovani podtlaku nejsou hodnoty uplne stabilni.nastaveno na kompromis.vonobeh za tepla po 5 vterinach začnou
vynechavat valce až chcipne.pokud šahnu na plyn tak se to zase srovna.snad nejsou zaklepane ventily,to už sam neudelam.
pokud zvednu volnobeh šroubkem nad 2500 ot tak vonobeh drži ale zase se špatne řadi.
jestli mel nekdo podobny problem napište co bylo příčinou.na motorce nejsou upravy motoru, vyfuku ani sani.dik
je to starší stroj pokud to by byly vychozeny karbeci da sehnat nejaka sada na repasi nebo na ktery dily se mam zameřit. dik

Při volnoběhu chcípá.

20.8.2018 v 18:57 | Nahoru | #10
Zdravím. Já mám GSX 600f rok 1990 a letos po zimě se mi objevil problém, že motorka nereaguje na sytič. Po startu si ji podržím plynem na 2000-3000 ot/min , než se zahřeje a udrží volnoběh. Ale přijde mi, že při jízdě má vyšší spotřebu. Možná je to jen pocit, ale přijde mi že i výkon je nižší. Napadlo mě jestli se třeba neucpalove palivové vedení nebo filtr, že tam prostě ten benzín neteče tak jak by měl. Dá se to nějak ověřit? Případně kde, co a jak vyčistit. Myslím si, že to tak nějak může sedět do této diskuze a pomoci i ostatním. Kdyby ne tak založím nové. Díky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki gsx600f vedení hadic Suzuki GSX 600 F Troppau_Dom 6 26.9.2024 v 17:34 Kohlstein
Technicka Suzuki GSX 600 F Suzuki Suzuki KadlecJo 14 26.4.2024 v 07:54 zmulin
Měřák bohatosti směsy [1, 2] Suzuki GSX 600 F Loupáček 56 2.12.2023 v 16:56 Krovak
Správná poloho palivového ventilu S... Suzuki GSX 600 F robb99 9 15.7.2023 v 20:32 dewwil
Motorka nestartuje Suzuki GSX 600 F Suzuki GSX 600 F Vojtas0034 8 10.9.2022 v 08:50 Vojtas0034

TOPlist