2 reakcí na tento příspěvek zapojeni ukazatele kvaltu starline
1 reakcí na tento příspěvek zapojeni ukazatele kvaltu starline
PINK = Ignition switched 12V
BROWN = GROUND connection to the harness
GREEN = SPEED pulse
YELLOW = RPM pulse (Engine Revolution)
GREY = Neutral Light ( if not connected Engear disp
lays gear 0 while receiving a ratio different from
the teached gears)
WHITE = Setup (not connected)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zapojeni ukazatele kvaltu starline
osiris píše: ...jistě myslel starlane
PINK = Ignition switched 12V
BROWN = GROUND connection to the harness
GREEN = SPEED pulse
YELLOW = RPM pulse (Engine Revolution)
GREY = Neutral Light ( if not connected Engear disp
lays gear 0 while receiving a ratio different from
the teached gears)
WHITE = Setup (not connected)
no jo tak tady aby na to měl člověk ještě navíc křištálovou kouli aby věděl co zakladatel myslí
1 reakcí na tento příspěvek zapojeni ukazatele kvaltu starline
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zapojeni ukazatele kvaltu starline
honzi66 píše: a dela se tam nejake zakladni nastaveni jako u gi pro?
...jj, dělá (jestli to teda od tý doby co jsem to namontoval nezměnili, cca 7 roků), zkusím mrknout do manuálu jak to bylo
1 reakcí na tento příspěvek zapojeni ukazatele kvaltu starline
1 reakcí na tento příspěvek zapojeni ukazatele kvaltu starline
1 reakcí na tento příspěvek zapojeni ukazatele kvaltu starline
koupil jsem Suzuki sv 650 S, rok 2004 a pořídil jsem k tomu ukazatel zařazené rychlosti Starlane Engear.
dnes jsme konečně zkoušeli s kamarádem zapojit ten Engear a podle mně jsme vše zapojili dobře podle manuálu a vše probíhalo při nastavování přesně podle manuálu a to až do chvíle kdy jsme na stojanu kopli jedničku a vytočili na 4-8 tis. otáček a mělo to přeskočit na dvojku, ale nic. stále tam je jednička..., navíc nesvítí trvale ale bliká. Není potřeba ten bílej drát držet na kostře i při tom kopání rychlostí a vytáčení na 4-8 tis.? To jsem se v manuálu nedočetl. Kdyby někoho napadlo, kde dělám chybu, byl bych moc vděčný.
1. zapnout zapalování
2. programovací kabel připojit na 20sec. ke kostře dokud se neobjeví P
3. brnkout o kostru podle toho kolik máš rychlostí
3. nastartovat (samozřejmě na stojanu)
4. vytočit dokud neblinke další rychlost (několik sekund)
5. přeřadit a pokračovat stejně u všech rychlostí
6. programování je dokočeno když číslo přestane blikat
Podmínkou je, že na stojanu to musí ukazovat otáčky a hlavně i rychlost, pokud to neukazuje rychlost, nebude to fungovat.
Otáčky mají být 4-8tis. a u R1 10tis.
Doporučuji dát na stojan, sednou na mašinu a pevně stisknout přední brzdu. Ještě mi zadek jistil na stojanu táta, abych právě nevylítnul do vzduchu.
Naposledy editováno 29.05.2014 16:57:10
1 reakcí na tento příspěvek zapojeni ukazatele kvaltu starline
myslim, že zapojený by to mělo být dobře-dělal jsem to s kamarádem automechanikem a koukal jsem na to, ale v sobotu to zkontroluju ještě jednou.
"Podmínkou je, že na stojanu to musí ukazovat otáčky a hlavně i rychlost, pokud to neukazuje rychlost, nebude to fungovat." V tohle přesně doufám a vkládám do toho poslední naděje, i v origo návodu, v angličtině(v českém chybí), to píšou, že pokud nejde na stojanu, je potřeba provést za jízdy. Na stojanu jsem to točil až nad deset tisíc a na tu dvojku to neskočilo-stále bliká jednička...
Zatím díky moc za rady
Marcel
MR2 píše: to ffugas
myslim, že zapojený by to mělo být dobře-dělal jsem to s kamarádem automechanikem a koukal jsem na to, ale v sobotu to zkontroluju ještě jednou.
"Podmínkou je, že na stojanu to musí ukazovat otáčky a hlavně i rychlost, pokud to neukazuje rychlost, nebude to fungovat." V tohle přesně doufám a vkládám do toho poslední naděje, i v origo návodu, v angličtině(v českém chybí), to píšou, že pokud nejde na stojanu, je potřeba provést za jízdy. Na stojanu jsem to točil až nad deset tisíc a na tu dvojku to neskočilo-stále bliká jednička...
Zatím díky moc za rady
Marcel
tak je problém asi (doufám) vyřešnej, právě mi v jiným tématu jeden frajer napsal, že SV 650 má snímač rychlosti na předním kole, tudíž se musí provádět za jízdy, tak doufám, že to klapne
Naposledy editováno 29.05.2014 23:45:41
1 reakcí na tento příspěvek zapojeni ukazatele kvaltu starline
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zapojeni ukazatele kvaltu starline
ale i tak jsem jásal trochu předčasně a zbytečně-ani při jízdě to holt na tu dvojku neskočí, i kdybych jel na jedničku v osmi tis. otáčkách, třeba dvě minuty, tak už fakt nevim co je špatně...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zapojeni ukazatele kvaltu starline
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Tuono 2009 chcípá Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV... | Michal.R6 | 4 | 12.6.2021 v 13:05 Michal.R6 |
Obutí na RSVMetzeler M7RR nebo Brid... Aprilia RSV 1000, Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000... | Mates92 | 12 | 12.6.2020 v 08:50 Ti_rex |
Aprilia RSV nestabilni volnobeh Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1... | krusi | 9 | 24.2.2020 v 18:09 Sculptor |
Brzdovy trmen predni Aprilia rsv 10... Aprilia RSV 1000 Factory | krusi | 5 | 10.12.2019 v 21:19 Ti_rex |