globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: IXIL vs LEO vince
 
18.10.2008 v 17:40
Chci si koupit laďák a nemožu se rozhodnout jestli IXIL http://eshop.motose...lu-silenc-10437.html

a nebo LEO VINCE http://www.motostar...ard-evoii-10722.html

Prosim poraďte díky
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek IXIL vs LEO vince

20.1.2009 v 12:40 | Nahoru | #31
Power Commander na tvorbu optimální palivové mapy potřebuje jen motorka se vstřikem. Lamda sice nějaké informace řídící jednotce dá, ale v origoši je nastavena na seriový lauf a né, že to tam pofrčí jinak a pak to ani tak jak by mělo nejede,střílí to do laufu a případně se může dříve zakarbonizovat motor, ale taky třeba né

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) IXIL vs LEO vince

20.1.2009 v 13:19 | Nahoru | #32
Ltd5™> jj tak tak a jak to je tam kde lambda u stříkačky není???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) IXIL vs LEO vince

20.1.2009 v 14:43 | Nahoru | #33
Delta>
KDYŽ NENÍ LAMBDA, TAK ANI V ŘÍDÍCÍ JEDNOTCE NEBUDE AKTUÁLNÍ MAPA DANÁ DLE MOMENTÁLNÍHO SPALOVÁNÍ PROTOŽE TA JE PŘEDPROGRAMOVANÁ NA ORIGOŠ KOMPONENTY,ALE BUDE-LI TAM NĚCO CO TAM NEBYLO V ORIGINÁLE,TAK SE TO MŮŽE ZLEHKA CHOVAT JINAK A OD TOHO TY TAM MĚL BÝT PC A TÍM SE MAPA DO NASTAVÍ NA OPTIMÁLNÍ BĚH HLE KOMPONENTŮ ... myslím tedy

IXIL vs LEO vince

20.1.2009 v 20:09 | Nahoru | #34
U pouhé výměny koncovky se nic nestane.(plus mínus nějakej kůň)
Pokud by se dávaly i svody nebo KN,tak se musí makat do karbeců (vstřikování).

(reakce na) IXIL vs LEO vince

21.1.2009 v 09:31 | Nahoru | #35
Ltd5™> dík za novou info

IXIL vs LEO vince

13.3.2009 v 15:32 | Nahoru | #36
A jejejejejej je to tady zase..nekonečné téma. Je pravda že stříkačka je na výměnu koncovky výfuku méně náchylnější a to protože si měří množství vzduchu nasátě do motoru a reaguje na to. To však neovlivní výplach válce, který je zapřičiněn odstarněním odporu ve výfuku absorbční koncovkou. Při střihu ventilů se tak vzduch se směsí prožene válcem a směs která tam zůstane je chudá a neni jí tam zdaleka tolik co by mělo být (proto je u mnoho motek přívěra). KN filtr tento průvan ještě zvětší, motka však pojede v horním pásmu otáček. Proto se montuje PWC a u karburátorů jiné trysky a jehly s jiným kuželem.
Je pravda že čím kvalitnější koncovka, tím lépe je nalazená. Proč lazená? Jedná se o tzv. pulzní plnění. Jde o pulzace, tedy zpětné rázy, které v určitých otáčkách motoru naopak zapřičiní vyšší plnění válců. Pokud je koncovka správně nalazena, je ochuení směsy v kritických otáčkách nižší a přitom odvod spalin při vysokých ot.vyšší.
Každá motka na tuto změnu reaguje, více či měné a je vždy nutné směs doladit.(Některé nekvalitní výrobky na citlivých motorech doladit v celém spektru otáček ani nejde.
Když ladit nebudete, připravíte se o koně namísto nárůstu a zapřičiníte nadměrné tepelné namáhání motoru z důvodu chudé směsy.
Podobně se ladí i sací potrubí!!!!...ale to až jindy

IXIL vs LEO vince

26.3.2014 v 19:52 | Nahoru | #37
Zdravim chci se zeptat mam ixil někde jsem četl že po delši jizdě se konec ktery je plastovy začne kroutit, je to tak nebo ne pokud ano čim to nahrazujete .
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist