Diskutovat budeme na téma:
Jsem vyježděnej z fichtla a maminka mi koupila suprbajka, abych byl krutej husťák před ZŠ i před venkovskou diskotékou. No a samozřejmě taky abych tu Annu z kravína konečně dostal na kolena a konečně se zbavil panictví!
Vše je o tom, co máš v hlavě. Nic neni o vyježděnosti a postupném přechodu na silnější kubatury - to je pro sráče a měkejše! Stačí sledovat džípí/ghostridera a řídit se rady tohoto vlákna.
Střízlivej nezrychlíš! Známá to pravda, strach jenom zpomaluje a i zabíjí. Když kalím nebo fetuju jsem free a tím pádem ready to race!
Ženský a věčný problémy s nima! Prozatím bez komentáře...(modří už vědí)
V neposlední řadě budem plánovat hustý illegal street racing nebo vyměklý okruhy.
(ale tady bych radši zůstal jen u plánování, myšlenka topicu jsou silná slova a žádně činy!)
Naposledy editováno 15.07.2013 20:36:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
Byli jsme v Dolnich Hermanicich, coz je cca 40km od BM a fakt super. Ono vubec Brno je dobry pro motorky, mas tady motodrom, na Vysocine snad 10 MX trati (1 flat track) + nechvalne zname illegal street racingove trate.
Svezl jsem se na Kawe KX 250 4T, asi 10 let stara motorka, ale uz mela ram deltabox. Hodne lehka, ovladatelna koza, co jede max. cca 130kmh, ale to na trati stejne nejedes.
Bahnaci si ze me delali prdel, ze jsem "navonenej silnicar" a podobny srandicky, ale pak me docela chvalili, ze jsem si rychle zvykl. Naucil jsem se tomu poradne zatopil a hlavne brzdit a to natvrdo "zadupnout" predek a zadek.., pak to kolem nohy otocis voreš dal. Ono na tenhle druh motorky musis bejt hodne vostrej, zadny pohodovy jezdeni.
Vyjezdy mne moc dobre nesly, jednak jsem to ridil nekde po 10ti letech a hlavne jsem to nechtel rozbit. Skoku jsem se taky bal, oni ti bahnozrouti na pohodu litaji pres 15m, ja tak 2-3 a mel jsem toho plny brejle.
Je to dobrej sport, ale kdybych prej chtel zacit jezdit, mam se (i pojistkou) pripravit na hodne casty zlomeniny...
1 reakcí na tento příspěvek Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
Ja mel v Recku pujcene XT600, projizdel jsem si tam mistni sotolinove kopce a hodne me to bavilo, ale v CR si nemuzes jen tak vybocit z asfaltky a jit litat country cross.
Jedine mit velke enduro ve stylu adventure (KTM, BMW) a jezdit Turecko a dal na vychod.., ale to je zase o velkych penezich a casu.
Jinak ten MX nebo ostre enduro je dobra zabava a clovek si i hodne zaposiluje.
SLEEPER píše: Mr.Dreamer> Jenze s endurem mas vsude problem. Urcite by bylo fajn, vyrazit si brazdit Orly, ale to te vsude vykostej.
Ja mel v Recku pujcene XT600, projizdel jsem si tam mistni sotolinove kopce a hodne me to bavilo, ale v CR si nemuzes jen tak vybocit z asfaltky a jit litat country cross.
Jedine mit velke enduro ve stylu adventure (KTM, BMW) a jezdit Turecko a dal na vychod.., ale to je zase o velkych penezich a casu.
Jinak ten MX nebo ostre enduro je dobra zabava a clovek si i hodne zaposiluje.
No, zatím jsem s tím problémy neměl, ale máš naprostou pravdu, je to u nás v tomto ohledu hrozně omezené. Ale osobně mám zkušenost, že když je motorka tichá, já se neženu a všechny zdravím, tak nikdo nehudruje. Navíc nebrázdím stále jedno místo, ale jsem pořád v pohybu tak i pokud by někdo hudroval, tak já už tou dobou budu jinde.
Je to hodně jako horské kolo (ono ta motorka se i hodně ovládá, jako kolo, až na výjezdy), ale není tam takový problém jezdit do většího kopce mimo trať. To je jedna věc, která mě na MTB dost limituje, prostě jsou výjezdy, kde se na kole jede dost blbě, ale dobře postavené enduro si to tam prostě vybublá a jezdec se jen stará o to, kam si to namíří. Navíc má samozřejmě enduro mnohem větší akční rádius .
1 reakcí na tento příspěvek Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
Prostě malá a obratná auta nemají konkutenci .
1 reakcí na tento příspěvek Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
1 reakcí na tento příspěvek Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
WenCa píše: To video od Dreamera mi trochu připomnělo, když jsem měl toho motárdíka Derbi 70, když to bylo na slikách a s Danem Midalu jsem s tím jezdili v Mýtě... na rovinkách všichni ujeli, ale v zatáčkách to nemělo konkurenci... Já jsem levej, takže jsem si "pouze" výborně zajezdil a řekl bych, že to byli moje nejrychlejší průjezdy zatáček v Mýtě... Ale Dan dokázal svoje kvality, když tam v těch nejtechničtějších pasážích vždycky předjel několik motorek, včetně Hypermotarda :D Na nájezdech a uvnitř zatáček to prostě bylo mega, lehoučký a pořád to drželo, člověk prostě jen musel vypnout mozek a pod plným plynem to pořád držet i do zatáčky... nebo je ubrat na 3/4... a samozřejmě na výjezdu ale už nebylo kam zatáhnout... Nicméně doufám, že ještě budu mít možnost se na tom projet, prodal jsem jí Davidovi M. tak snad, když ho hezky poprosím....
Ty jo tak teď jsem dostal uplně EPIC nápad, vzít do Mýta skůtra ten krátkej rozvor a malinký kolečka zaručujou ovladatelnost kola, takže bych si taky mohl slušně zařádit. Otázkou je co by na to ostatní
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
Cela trase Suchy Vrch az Jesenik je supr. Pravda, ten vychodni sjezd je trochu vic utazenej, ale i bracha na zx-9 tam daval kolena. Praktivky od Rychnova na vychod je vse supr.
WenCa> To si myslim, ze s tim musela byt v Myte sranda. Skoda, ze mi to uteklo, tohle bych si rad vyzkousel.
Danke> Nevim jestli uplne EPIC, ale pokud mas neco ve stylu Aprilia SR 50 (neby jiny sportovni 2T), tak urcite brat.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
Vdyt i ten typek (myslim, ze z meziplynu) pri testu mx-5 povidal, ze se na suchu zadne drifty konat nebudou a to ten 2.0 mel 160koni, coz si myslim, ze by nemel byt problem.
SVSkritek> ale uznej, ze ty RC modely krasne jedou bokem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
Vy vidíte, že to má 125 koní a říkáte, že to je málo, ale ono to třeba do 150 hm/h ukáže záda i 335i. Jasně, pak to ve vysokejch rychlostech uvadne a maximálka bude někde kolem 220 nebo 230, ale v těch nízkejch rychlostech je poměr výkonu a hmotnosti rozhodující. Moje motorka má taky jenom 125 koní, ale s M4 si vytřu voko i přes to, že má 420 koní. Ta hmotnost je dost rozhodující.
MX-5 s Caterhamem nejde vůbec srovnávat. Vždyť Mazda má 1100 kg a ten Caterham má polovinu. To je jako kdyby bylo v MX-5 250 koní. Trojkový BMW by na srovnatelnou dnymiku mělo mít přes 320 koní (při 1400 kg).
SVSkritek> Už tě vidím, jak nastupuješ do RC modelu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
Lambo nebo jiny supersporty ti gumy v primce utrhnou a to zcela hrave jen na plynu.
Pokud bys na RSV daval s M4 zavod, urcite bych vsadil na plechovku.
Zadnej zazrak to zase neni, viz.:
automobil Caterham 7 Road Sport, pod jehož kapotou pracuje zážehový čtyřválec Ford Sigma o objemu 1,6 l s výkonem 92 kW (125 k). Podvozek tohoto vozu má vpředu dvojité lichoběžníky a vzadu nápravu De Dion. U všech čtyř kol jsou tlumiče Bilstein. Kola vozu jsou čtrnáctipalcová obutá do pneumatik o rozměrech 185/60 R14. Lehký dvoumístný roadster dosáhne maximální rychlosti 180 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h za 5,9 s.
caterham
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
Teď mě taky napadá, že je fakt, že Brambora má motor vepředu, proto pojede bokem líp než ten Caterham. Ten má motor před zadní nápravou a tudíž na ní má velkou trakci. Ale pořád stojím za tím, že cápek nejel bokem, protože na to neměl koule.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
A proc myslis, ze ti 400+ konovy auto nepodhrabne pri zrychleni v primce? To dokazou i mnohem slabsi auta... Das za jedna, pojedes + - 30kmh a seslapnes plyn na podlahu. Vyrizeno.
Capek by to urval, kdyby vic trhl volantem a tim zatizil šasi na ty géčka... Tady jde videt, ze jen plynem na to to auto nema. Slape na to a houno houno slavny soude.
pylot píše: Teď mě taky napadá, že je fakt, že Brambora má motor vepředu, proto pojede bokem líp než ten Caterham. Ten má motor před zadní nápravou a tudíž na ní má velkou trakci. Ale pořád stojím za tím, že cápek nejel bokem, protože na to neměl koule.
No BMW mimaji vyvazeni 50:50. Proto byva baterka v kufru. I kdyz ani tak nechapu, jak toho dostahnou. S ruznymi motory atd. Asi to taky bude platit pouze s plnou nadrzi...
Jinak takova zajimavost, kterou jsem zjistil nedavno: Ono to má nádrže jakoby dvě, protože to rozděluje kardan a přečerpává se to. Když ti čerpadlo odejde, tak ti to třeba při 1/4 nadrze chcipne
Naposledy editováno 24.03.2014 20:04:09
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
Tady ani ZR1 na jedničku nehrabe. A to je jiný kladivo než M3.
Povidám, že ten Caterham to umí. Neuměl to řitič.
SVSkřítek> No nevím jestli tomu mám věřit u BMW, když dopředu cpou od benzínovejch čtyřválců až po naftový šestiválce, který budou alespoň dvakrát tak těžký. To by museli dozadu nad nápravu taky strkat nějaký závaží. Nicméně třeba to tak má alespoň M3.
Teď koukám, že plácám pěkný blbosti. Caterham má motor před řidičem. Tak to by mohlo bejt tak nějak půl na půl. To by mohlo louzat pěkně.
Ještě bych podotknul, že samosvor je u těchhle nižších Caterhamů za příplatek, takže pokud ho cápek neměl, tak mu to bokem moc nepůjde. Každopádně koupit si Caterham bez samosvoru mi přijde uhozený.
E: to že ty auta nehrabou nesoudím jen podle toho, že není slyšet hvízdání gum, ale taky podle pohybu otáčkoměru a rychloměru.
Naposledy editováno 24.03.2014 23:20:27
A pak taky třeba tady na tom videu je vidět, že to auto udrží v pohodě trakci i na jedničku. Kola nehvízdaj. Musel by to tam pustit přes spojku.
Ty auta maji kontrolu trakce a launch control, ktera zachyti prokluz kola driv, nez by to zaclo hvizdat. Pri prerazeni na dvojku mu to tam chvili blikalo.
Naposledy editováno 24.03.2014 23:52:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
Nemam rad, kdyz se psany text prekrucuje. Psal jsem, ze v primce se ti urve i mnohem slabsi auta se zarazenou jednickou. Nic o zatacce, driftu nepadlo. Mimochodem u staryho Clia Williams si na suchem asfaltu zapiskaly kola i pri razeni ze 2 na 3! Ani s 328 to neni zadny problem. Kdyz jsem vypl kontrolu prokluzu, tak slo po celou dobu akcelerace za jedna slysel, jak se rvou gumy (ale uznam, ze jsem tam mel 50% vzorku na letnich pirellkach).
Pokud bys povypinal assistence u 400PS auta, tak ti ty pryze pri akceleraci za jedna spali, kor u Corvetty, kt. ma kroutaku na rozdavani (videa jsem zatim nevidel).
S autem bez samosvoru jde jezdit bokem a to velmi snadno, ale samozrejme, ze jsou vyjezdy horsi/pomalejsi.
Jak pise Skritek, ta elektronika te nikam nepusti, dynamciky si upravuje krivku vykonu a kroutaku.
Ja toho caterhame nechci porad rozebirat, ale pokud bych takhle slapal na plyn i u ty 328, tak jdu hned do hodin. Krasne jde videt, jak to auto na to nema silu (on je dobre udelany povozek).
e: Tak si delas prdel? Ted jsem skoukl pul videa s Corvettou. Pri prvnim pokusu neslape tolik naplyn a i tak jde slyset, jak si to nekde kolem 3tis. ot. podrahbe. U druheho pokusu uz ty kola hrabou od 2tis ot. porad (ani tady bych nerekl, ze ma hned plyn na podleze.)
Jeste hodim takovou vsuvku, ze brambory maji moznost vypnouti kontrolu prokluzu a pritom je stale stabilizacni system "ESP" stale aktivni. Auto zadek necha prohrabout, ale ESP stale drzi primy smer auta (samo i to jde vypnout, ale pak je z toho strasne zbran). Tzn. ze ti el. stale zasahuje do rizeni auta... Pak je tu ten launch control, kt. necha kole lehce proklouznout, ovsem tak, aby nevznikla akceleracni ztrata...
Naposledy editováno 25.03.2014 08:43:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
btw: Jediný dostupný dostatečně výkonný auto, který mě napadá, je to tvoje. Ozvi se někdy až pojedeš okolo Králova Pole a budeš na mě mít náladu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
Tady mas tu M3, sleduj jak DSC-T stale pracuje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
Nekdy ty auta muzem projet, taky bych chtel zazit mx5.
Tohle mi ted prislo do zpravy.
Samo nepouzitelna vec, ale ten vykon je brutaaalni.
FB: vydechlej Golf MK II.
Naposledy editováno 25.03.2014 15:39:56