IRWXL píše: KTO TU PISAL ZE JE TO FRAJERSKE ??????
To podla Teba kto zmokne na moto a ma moto od dazda je KOK?T ??????Ty co si za debila,sa zamysly nad tym az mas cim co si napisal Nepoznam Ta ale ty asi jazdis (ak jazdis) iba okolo komina.Lebo kazdy normalny motorkar skor ci neskor zmokne respektyve je nuteny ist v dazdi(prirodzene okrem Teba ved nie si predsa kok?t) Ked idem na X dni na vylet a som 2oookm od domu tak sa asi tasko skovam mame pod suknu alebo babke do riti Musim sa zo situaciou vyrovnat a ist dalej preto normalnemu motorkarovy NEMOZE###### byt jedno ako sa chova pneu na vode.Na such a rovno vie hoci kto
#########citujem "Určitě se mnou nebude někdo souhlasit ale mě osobně je to jak se chová guma na mokru uplně u prdele"########
A posledna poznamka az Ta otravuje mazat retaz tak ju nemaz alebo si kup s kardanom (az vies co to je
Nikde jsem nepsal, že kdo zmokne je kokot. To si psal ty. Já psal že je pak moto zbytečně zasraná jak kokot a to je rozdíl. Dále jsem psal, že pro lidi kteří cestuji, to chápu že chcou aby i za mokra byla guma ok. Protože někde v prdely čekat x hodin až nebude pršet nejde. A to že píšeš že každýmu normálnímu motorkářovy nemůže být jedno jak se chová guma za mokra? To jsem nenormální? To je asi čtvrt národa. Já si myslím že jsem normální. Jezdím na sportu adrenalinový vyjíždky do 100 km za pěkného počasi. To že necestuji na sportu a snažím se vyhnout jízdě v dešti je podle mě uplně normální. Když to nejde jedu jak posranej že mě cyklisti předjíždí a v tu dobu by mě stačil i řezaný slick. Z nadsázkou. Stejně lepivý gumy na sport.motorky jsou taky v dešti k hovnu. A co se týče řetězu tak ho mažu jen očištěný. Po dešti je zajebaný jak cip a musím ho čistit. Stříkat na něj mazadlo když se tam ani nedostane je k hovnu. Takže to je práce na půl a stejně to musím zas očistit a to trvá. Zbytečná práce když vidím že je zataženo nebo když začíná pršet. To tu chvílu počkám nebo nejedu. Páč mazadla na řetěz neseru.
Naposledy editováno 05.11.2011 19:14:57
Každý z nás má právo na názor. Já osobně naprosto nesouhlasím s tím co napsal Adosmoto. Vždy nás na cestě může zastihnout déšť, nepohoda. A když už v tom jedu, není od věci vědět kde jsou hranice motorky a hlavně moje. Vždy!!! se může stát, že budu muset řešit chybu jiného.
Proč to vše píši. Taky jsem se na mokru bál, a dost, potom jsem na mokru absolvoval jeden nejmenovaný kurz,(nechci dělat reklamu), v dešti, na mokru jsme měli náklony,co jsem se bál dříve na suchu. Vůbec nejde o to, v provozu takto jet, ale vědět, že to jde!! Jsem se rozkecal
2 reakcí na tento příspěvek Michelin Pilot Road 2 nebo Pilot Road 3 ?
Zpet k ankete 50:50, to je presne to co jsem nechtel slyset ani videt. Asi si proste jedny z nich objednam a na dalsi 2 roky bude klid.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin Pilot Road 2 nebo Pilot Road 3 ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin Pilot Road 2 nebo Pilot Road 3 ?
Tak to jenom tak, na vysvetlenou, proc mi jedny gumy staci dva roky.
Ale aby som sa vratil k veci MPR3 su gumy na turistiku a bezne vozenie na 150%nepoznam lepsie ale to neznamena ze lepsie nie su.URCITE to nie su gumy na palbu(okruh)!!!!!!!
Blackhand71>>>Z kupou MPR3 urcite chybu neurobis.Tie gumy dovolia omnoho viac ako 90-95%nas beznych(vratane mna!!!!)uzivatelov>turistov>pohodovych motorkarov(ziadny strelci)vie vyuzit
Pekny vecer Zajtra ideme vozit Cafffffff
1 reakcí na tento příspěvek Michelin Pilot Road 2 nebo Pilot Road 3 ?
Jsou to cestovně-sportovní pneu. Mám je i na své GSX-R a nemohu si je vynachválit.
Na sadě mám nejeto asi 5000 km (přední je sotva zajetá a zadní není ještě zdaleka v půlce).
Je to dvousměs - kraje jsou měkčí, aby ti to neustřelovalo v zatáčkách, prostředek tvrdší, aby se tak rychle nesjížděla
Já osobně si na motorku jiné gumy již nedám .
2 reakcí na tento příspěvek Michelin Pilot Road 2 nebo Pilot Road 3 ?
1 reakcí na tento příspěvek Michelin Pilot Road 2 nebo Pilot Road 3 ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin Pilot Road 2 nebo Pilot Road 3 ?
pylot píše: A ja doporucim qualifier 1. Jsou za pusu a kdyz je sjedes po 7000 a pak koupis druhou sadu tak te to vyjde skoro stejne jako sportovne cestovni gumy. Kdyz ji nedejboze pichnes tak jsi prisel jen o pulku penez a za normalnich podminek je to paradni guma...
Qualifier 1 nevydrží 7000 km na mašině 1000ccm ani za prase. Tomu nevěřím. Možná když budu jezdit pořád s citem.
Naposledy editováno 06.11.2011 17:15:12
Nebylo to myšleno ve zlém budme rádi,že můžem vůbec jezdit a nejen skrz rodinu či peníze
pylot píše: A ja doporucim qualifier 1. Jsou za pusu a kdyz je sjedes po 7000 a pak koupis druhou sadu tak te to vyjde skoro stejne jako sportovne cestovni gumy. Kdyz ji nedejboze pichnes tak jsi prisel jen o pulku penez a za normalnich podminek je to paradni guma...
svým způsobem máš pravdu,ale...dvakrát připočti cenu přezutí
dvakrát připočti poštovné / možná kupuješ v kamenném obch.
a pokud na SVčku dáš na "jedničkách" 7.tis,tak smékám před tvým uměním.
-NEJEZDÍŠ když jsou 30cítky a víc,v těchto teplotách jezdíš max.do 100km okruh a to na 3zastávky,bez batohu,zavazadel,kochacím tempem a při podřazení necháš klouznout spojku skrze oděr pneu,nebrzdíš podřazováním,neakceleruješ zprudka abys šetřil střed,možná jen v náklonu ano...a spoustu jiných maličkostí--- a to tě baví??
já na 600gsxr 4,5 tis.a plátno (opakovaně),nevím kolik ročně nalítáš,ale jezdil jsem dunlopy 5let a dnes i na sporta bych si dal roadsmart,ale qualifier ani omylem,jedině na základě dobré ceny,jenže ten rozdíl je cca 1000kč,což po sečtení výše uvedeného smažeš(přezouvání,pošta,čas!!)
neber to jako kritiku,ale na cestáka s litrovým obsahem se qual.opravdu nehodí
vyzkoušený budou nejlepší.Tak teda repete Roadsmart
p.s.už se dělá i roadsmart II.Takže to je dle tebe taky nevyhovující???
p.s.2:PR2-3 nájezd 16000km a RSmart 12000km...
2 reakcí na tento příspěvek Michelin Pilot Road 2 nebo Pilot Road 3 ?
Dííky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin Pilot Road 2 nebo Pilot Road 3 ?
dva_hrnce píše: Nějaké novější poznatky? Zvažuju co na Brevu, v hledáčku mám PR2, PR3 nebo Angels ST(GT).
Dííky.
Kdybych měl znova vybírat mezi PR3 a Angel ST, tak bych si jen ujasnil dvě věci:
-sportovnější svezení-ostřejší profil gumy a trošku velká ochota do zatáček s o chlup menší stabilitou v přímém směru a hezčí desing vzorku=Angel St. (GT je jen trocha přidané hodnoty navíc za asi 1000kč navíc)
-cestování za jakéhokoliv počasí-jednoznačně ukázková guma na vodu, velice stabilní a nezáludná, časem trošku hlučnější (lamely na přední gumě) a dle vyjádření kamaráda i o dost pohodlnější(papučovější ) a pro mně méně atraktivní desingově=PR3.