1 reakcí na tento příspěvek Brzdová pumpa
Mileek píše: 19x18 bys měl lepší... 16ka pístek je většinou na jednokotoučové systémy. Ale oproti origo pumpě to i tak bude brzdit 100x líp
Tahle je za 3500 i s nádobkou a jednu podobnou mám už doma, tak ji zkusím namontovat a uvidíme.
Já jen jestli to nebude na šestipístky slabý.
19x18 můžu mít Brembo za 5000 a nebo Braking za 5500...
Ty pumpy jsou univerzální jestli se nepletu?
1 reakcí na tento příspěvek Brzdová pumpa
1 reakcí na tento příspěvek Brzdová pumpa
ten kdo to koupí muže na to těžce doplatit šmejd je šmejd může se na tom někdo zabít
vemte jaká se vede debata jen o blbých čínských páčkach....
tohle je pumpa
ono je pruser už jen to i prodávat....
ten fešák co to nabízí ještě basní o tom jaký je to Jura Janošík.... draze koupí a za levno prodáva.....divné na dnešní dobu neee...dobrá báchorka
a to jich má v nabídce víc
Naposledy editováno 12.03.2014 08:39:09
2 reakcí na tento příspěvek Brzdová pumpa
16 spojka, jeden brzdic... na dva brzdice to bude mit krok az k riditkum a bude to kotvit jednim prstem....
assassin píše: tyhle pokusy s vyhodnejma nakupama se ti jednou vymsti... sice vis ze by tam mela bejt 19ka, ale 16 je skoro stejny cislo... a kdyz je to jen za 3500.... nekup to...
16 spojka, jeden brzdic... na dva brzdice to bude mit krok az k riditkum a bude to kotvit jednim prstem....
Přesně ....prostě je to pumpa na jednokotouč... a zítra tu je téma: "páčka brzdy má velký krok???"
Naposledy editováno 12.03.2014 13:13:59
assassin píše: tyhle pokusy s vyhodnejma nakupama se ti jednou vymsti... sice vis ze by tam mela bejt 19ka, ale 16 je skoro stejny cislo... a kdyz je to jen za 3500.... nekup to...
16 spojka, jeden brzdic... na dva brzdice to bude mit krok az k riditkum a bude to kotvit jednim prstem....
No tak mne hlavně šlo o to, jestli to bude fungovat. Stejnou (ale originál) doma mám a nezkoušel jsem ji, teď už ji ani testovat nebudu.
1 reakcí na tento příspěvek Brzdová pumpa
ruzny jety brakingy apod - ja osobne bych od martyho koupil nove acossato - je to v podstate brembo prodavane pod jinou znackou... vic nez seriozni obchodnik, dobra cena... ma nahradni packy, srouby (zamenitelne s brembo) atd... dat na okruhovku neco jako braking, beringer apod tak riskujes ze kdyz spadnes budes mesic shanet packu... brembo packu/sroub/nadobku ma kazdej druhej mechanik v boxech...
2 reakcí na tento příspěvek Brzdová pumpa
19x18 - delsi krok, ale mensi ovladaci sila, doporucuje se na okruh
19x19 - neco mezi.
ja mam radsi delsi krok, kdybych si mohl vybirat tak 19x18, mam ale 19x20 protoze sem k ni nekde levne prisel.
jo a ty vyssi rady bremba - RCS - maj tu "jednoramenou paku" = pivot point nastavitelny v rozsahu 18-20 takze si nastavis co ti sedi
assassin píše: to uz je na vkusu kazdeho soudruha, vsechny jsou ok, 19x20 se doporucuje do bezneho provozu, vetsi sila na pacce, kratsi krok, tzn kdyz je nekdo jelito tak snadno neprebrzdi predni kolo...
19x18 - delsi krok, ale mensi ovladaci sila, doporucuje se na okruh
19x19 - neco mezi.
ja mam radsi delsi krok, kdybych si mohl vybirat tak 19x18, mam ale 19x20 protoze sem k ni nekde levne prisel.
jo a ty vyssi rady bremba - RCS - maj tu "jednoramenou paku" = pivot point nastavitelny v rozsahu 18-20 takze si nastavis co ti sedi
Ale taky vyšší ceny :-/
Dám na tvoje doporučení a jelikož to chci na okruh, tak objednám 19x18. Díky moc za pomoc.
1 reakcí na tento příspěvek Brzdová pumpa
Řešil ještě někdo tohle?
Vedení hadic třemi způsoby:
•S - standardní originální vedení
•F - Racing systém od brzdové pumpy 2x hadice pro přední brzdu a 1x hadice pro zadní (nejúčinější systém)
•O - Přes blatník. Přední hadice spojuje hlavní válec na přední pravé čelisti, zatímco další hadice spojí pravý třmen do levé vedením pře blatník.
Tak přemýšlím o malém uprgradu. Myslíte, že bude znatelný rozdíl v brzdném účinku když přejdu ze způsobu O na F?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdová pumpa
-Druhé číslo je vzdálenost středů, těch dvou čepů v páčce brzdy
Změnou vedení hadic se funkčně nic nezmění... ale, u systému "O" je velmi obtížné dokonalé odvzdušnění, ve vrcholu oblouku mají tendenci se "shlukovat" mikro-bubliny... u systému "F" jakékoliv mikro zavzdušnění samovolně stoupá do pumpy... a následně vybublá v nádobce(nebo snadno odvzdušníš, odvzdšňovákem na pumpě)
Naposledy editováno 12.03.2014 21:45:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdová pumpa
Mileek píše: nikod> no taky by mě to zajímalo... všude píšou, že 2 hadice od pumpy jsou nejlepší, ale teď jsem na výstavě čučel na abrhámovic hondu a ta má od pumpy jednu hadici a v úrovni spodních brýlí rozdvojku...
A ma vedení z jednoho třmenu do druhého?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zahradní domek či jen domek pro mot... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 750 | Eqwidirium | 63 | 9.9.2024 v 20:16 kratkej01 |
Nefunkční budíky Suzuki GSX-R 750 | Donadgger | 0 | 6.9.2024 v 21:18 Donadgger |
Typový list Suzuki GSX-R 750 | Pawkahb750 | 26 | 23.8.2024 v 21:41 Kohlstein |
Synchronizace karburatorů Suzuki GSX-R 750 | Pawkahb750 | 1 | 18.8.2024 v 13:23 závoďáček-r1 |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |