Téma: Kape benzin
6.3.2014 v 23:54
Zdravim,
Dneska jsem zacal davat do kupy motorku po zime (klasicka udrzba-vymena oleje apod.). Kdyz jsem vymenil olej, tak jsem zkusil nastartovat... Dlouho to nechtelo naskocit, tak jsem dal palivovy kohout na polohu PRI na chvili... Pak uz jsem nastartoval, ale potom jsem si vsiml, ze mi z pod nadrze ukapava benzin... Nevite, cim by to mohlo byt??? Nevim, jestli to teklo uz predtim, ale kdyz jsem menil olej, tak jsem si niceho nevsiml...
Diky moc za rady
Dneska jsem zacal davat do kupy motorku po zime (klasicka udrzba-vymena oleje apod.). Kdyz jsem vymenil olej, tak jsem zkusil nastartovat... Dlouho to nechtelo naskocit, tak jsem dal palivovy kohout na polohu PRI na chvili... Pak uz jsem nastartoval, ale potom jsem si vsiml, ze mi z pod nadrze ukapava benzin... Nevite, cim by to mohlo byt??? Nevim, jestli to teklo uz predtim, ale kdyz jsem menil olej, tak jsem si niceho nevsiml...
Diky moc za rady
Kohout jsi měl na pár minut dát na PRI ještě před startem, aby karbce natekly. Jinak se nediv, že to nechtělo chytnout. Ale "ukapává z pod nádrže" by chtělo upřesnit... koukal ses, kde přesně to rosí? Možná tam bude vidět, když si zespodu na nádrž posvítíš, ale jistější je nádrž odklopit. Přímo na nádrži je ještě jeden dvojitý kohout, něco se mohlo něco uklepat tam, možná jen zpuchřelá hadice. Hlavně, když bys nádrž sundaval, tak si poznamenej, jak jsou napojené hadice mezi kohoutem na nádrži a "provozním" kohoutem na rámu. Pokud je přehodíš, budeš mít zaměněné polohy ON a RES.
Jeste me napadlo, dneska jsem to zkousel projizdet... Kdyz jsem nastartoval i se syticem, tak se otacky vubec nezvysovaly, ikdyz to se syticem bezelo pet minut... Pak jsem vypnul a drzelo otacky porad stejne (kolem 1500)... Tak jsem jezdil po ulici a vubec to netahlo,semtam i chciplo... Pri 6 tis uz to vubec nelezlo nahoru... Kdyz jsem potom na miste zkousel vytacet motor, tak to najednou zacalo drzet otacky na 3 tis a nelezlo to dolu... Nemuze to spolu souviset??
Tak to udělej, nebo nech udělat podtlaky a nejlépe hned i zkontrolovat ventilové vůle.
GS na to trpí. Někdo si ho koupí jako TOP stav připraveno na sezónu jen sednou a jezdit, rok na tom jezdí a potom to zase jako TOP stav prodá a na servisní úkony nikdo nesáhne, dokud se to nějak neposere...
GS na to trpí. Někdo si ho koupí jako TOP stav připraveno na sezónu jen sednou a jezdit, rok na tom jezdí a potom to zase jako TOP stav prodá a na servisní úkony nikdo nesáhne, dokud se to nějak neposere...
Pokud to na podzim jezdilo normálně, prvně bych zkusil vypustit všechen benzín a nalít tam nový, čerstvě koupený u pumpy. Zkontrolovat, jestli tam jde benzín - stačí vytáhnout podtlakovou hadičku z motoru a pusou udělat podtlak. Z hadičky, co napájí karburátory, musí začít téct benzín. Pokud by to nepomohlo, tak karbecy ven a vyčistit, důkladně stlačeným vzduchem projet všechny díry. Zkontrolovat, jestli není v plovákách benzín a jestli nejsou prasklé membrány.
Měl jsem podobný problém na mladýho GS a zjistil jsem,že nechal kohout na PRI a tím tam pořád valil benzín,natekl do airboxu a zacpal vzduchový filtr.Také to kapalo ven po airboxu.Původní majitel si taky asi hrál s nádrží,přehodil hadičky a kohout chodil obráceně.Každopádně ty podtlaky by to chtělo udělat.
Měl jsem stejný případ. Sytič na plno a víc jak 2tis. otáček to nedalo. Tak stačilo rozebrat karbece, vyčistit, profouknout, profouknout hadičky a vše bylo v pořádku. Nejspíš bordel.
Kapání bude asi tím, co píše kubacech, kapka ti padá, aspoň z fotky to tak vypadá, z odkalovacího kanálku. Dotáhni ten šroub a pak uvidíš.
Kapání bude asi tím, co píše kubacech, kapka ti padá, aspoň z fotky to tak vypadá, z odkalovacího kanálku. Dotáhni ten šroub a pak uvidíš.
takže radíte vyčistit karbce a dotáhnout ty šrouby??
Dneska mi to totiž nedalo a jel jsem to projet trochu dál.... Pořád to jelo tak nic moc, nad 4 tis se dostat byl problém.... Najednou v tom střelilo nebo co a jelo to úplně normálně... Ale samo od sebe to drželo otáčky na 6 tis. a neklesalo to, takže motorka jela sama Pak jsem si všimnul, že je za mnou oblak dýmu... Když jsem motorku vypnul a znova nastartoval, tak pořád držela na 6 tis. ....
Dneska mi to totiž nedalo a jel jsem to projet trochu dál.... Pořád to jelo tak nic moc, nad 4 tis se dostat byl problém.... Najednou v tom střelilo nebo co a jelo to úplně normálně... Ale samo od sebe to drželo otáčky na 6 tis. a neklesalo to, takže motorka jela sama Pak jsem si všimnul, že je za mnou oblak dýmu... Když jsem motorku vypnul a znova nastartoval, tak pořád držela na 6 tis. ....
Borci,
tak jsem vyčistil karburátory, zkontroloval jsem airbox, filtr, vyměnil za nový benzín.... dal všechno zpátky, kohout na PRI, nastartoval jsem a ono to teklo snad ještě více než předtím.... tak jsem dotáhl ty odkalovací šrouby a to tak šikovně, že mi praskla ta jedna nádobka u karburátoru (nevím, jak se to přesně jmenuje)... Tak teď mi poraďte...
Díky
tak jsem vyčistil karburátory, zkontroloval jsem airbox, filtr, vyměnil za nový benzín.... dal všechno zpátky, kohout na PRI, nastartoval jsem a ono to teklo snad ještě více než předtím.... tak jsem dotáhl ty odkalovací šrouby a to tak šikovně, že mi praskla ta jedna nádobka u karburátoru (nevím, jak se to přesně jmenuje)... Tak teď mi poraďte...
Díky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Palivové hadice - jaké Suzuki GS 500E | Dejwidos | 7 | 14.10.2024 v 13:19 Zdenalbenal |
Jaký kufr pro 2 helmy Suzuki GS 500E | Dejwidos | 10 | 4.10.2024 v 11:54 Metric |
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 18 | 12.9.2024 v 14:28 tun |
Olej na řetěz [1, 2] Suzuki GS 500E | ViraxRider | 54 | 7.9.2024 v 21:43 TomasRA |
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |