/Brzdu držím tak, aby brzdila ne?
A ohledně střídání těch nohou - došlo mi že to možná bude tím, že na levý noze mám plastiku křížových vazů a by-pass, takže v ní nemám jistotu a navíc mi noha na řadičce přijde na startu do křižovatky rychlejší./
1 reakcí na tento příspěvek Kterou nohou na zemi, když motorka stojí?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou nohou na zemi, když motorka stojí?
1 reakcí na tento příspěvek Kterou nohou na zemi, když motorka stojí?
Jinak to je ta zima fakt tak dlouhá? Ještě tu nezazněla možnost, zapřít v kopci motorku stupačkou o nohu.
2 reakcí na tento příspěvek Kterou nohou na zemi, když motorka stojí?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou nohou na zemi, když motorka stojí?
Filipvele píše: b0b4n> To je dobrej nápad. Obzvlášť řazení za jedna při dojíždění na křižovatku musí každou převodovku potěšit. Stejně jako vymáčknutá spojka 2 minuty na červenou. Mě by asi ruka upadla a to mám hydrauliku. Nic neodsuzuji, jen mě zajímají důvody. Asi budu klasickej levobočák.
Sry, na debilní dotazy mám jen debilní odpovědi. Tak jsem Ti napsal, co jsem napsal.
Celé tohle téma je zbytečné. Ale možná je to jen můj dojem.
1 reakcí na tento příspěvek Kterou nohou na zemi, když motorka stojí?
3 reakcí na tento příspěvek Kterou nohou na zemi, když motorka stojí?
1 reakcí na tento příspěvek Kterou nohou na zemi, když motorka stojí?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou nohou na zemi, když motorka stojí?
FiZzeR píše: Zpravidla obě; když je to nadlouho, típnu chcípákem a nechávám kvalt.
Neni lepsi klickem?