kakino píše: strileni u 1300 je snad normalni, koho znam s timto strojem tak mu to pleska, pokud ma otevreny vyfuk.
no jo, ale když má origoš laufy? Někde ten problém být musí, snad bohatá směs, slabý přítok vzduchu a k tomu ještě zčernalé svíčky, za studena to chce chípnout, ale po zahřátí jak QUARTZky. A teď babo raď, proto jsem psal dotaz na Háďu jak s tím dopadl
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
MishanVTX píše: svíčky tam mám předepsané, NGK DCPR6E, že by byl zasraný karbec? Ale po zahřátí je to v poho
ono problem je ze v americe maji trosku jinaci benzin, takze se karbec zasira rychle, a nebo tankovat 98 nebo 100 octanu.
ono je treba vyzkouset vic svicek, a zalezi ktere budou pasovat s tim nasim benzinem.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/hmm.png)
Dostal jsem doporučení na Metzeler, ale nemá někdo nějakou zkušenost s DUNLOPem?
DUNLOP Elite 3
Na US foru VTX jsem našel pozitivní ohlasy, ale chtěl jsem se zeptat zda nemá někdo zkušenosti s tímhle obutím...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2015/16/285747_SvetloVTX1300S2007.png)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2015/16/285748_cenaSvetloVTX1300S2007.png)
Naposledy editováno 16.04.2015 12:12:57
Čau mistři, nemá někdo zkušenosti s tekoucí vodní pumpou na VTX 1800 R ? Začala kapat, tak jsem ji zkusil přetěsnit, ale bez výsledku
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
Nová stojí něco kolem 6500,-
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/9.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/9.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/9.gif)
Díky za případné rady
nežádám o radu, ale chci se podělit o odhalení závady. Pokud by měl někdo podobný problém rád pomohu radou.
Drobeček mi začal cestou na slovensko vynechávat při určité pozici plynu, tedy konkrétně jeden válec. Stoupla mi spotřeba cca na 10 l/100 km, černý kouř při zatažení za plyn a většinou pouze horní lauf, tedy zadní válec, nedržela otáčky, štelování volnoběhu bylo nadoraz a stejně teplá musela startovat s kouskem plynu .... ap.
No prostě hrůůůůůza. Na CZ stránkách tak velký kulový, kde se vyskytl podobný problém nebylo napsané řešení a na dotaz dotyční neodpovídali. Našel jsem odpověď na US VTX fórech, tedy doporučuji obracet se se závadami tam.
Pokud by tedy měl někdo podobný problém neváhejte se na mě obrátit rád se podělím o získané zkušenosti.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
V současné době brumlá jak zamlada, otáčky pohoda, start teplá/studená NO PROBLEMA, kouř není vůbec vidět, a jede ....ta vám ti jede
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Zkusil jsem to zaslepit a funguje to i bez toho. Jediný nedostatek který jsem vypozoroval je stále seplé palivové čerpadlo a po delší jízdě nemožnost nastartovat.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Tedy přesněji řečeno, ihned po chcípnutí to ještě jde, ale po deseti minutách už nee. Následně to jde cca po 2 hodinách. Je to tím že regulační ventil je otevřený a tedy není tlak na vstřikách. Po vychladnutí a pomalém uzavření ventilu je možné opět startovat.
Klesla mi spotřeba najel jsem asi 135 mil a ještě se mi nerozsvítila ani rezerva. A to byl výlet ve dvou.
Tedy po dlouhém bádání závada odhalena a myslím si, že byl načatý delší dobu až se vysral úplně. Usuzuji tak podle špatně štelovatelných volnoběžných otáček. Teď naprosto bez problémů.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
To je asi ve zkratce vše.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Kdyby ještě nějaké upřesňující dotazy sem s nima
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Tak po dvou měsících dorazila součástka. Ihned jsem vyměnil a vyzkoušel dokud ještě počasí trochu přálo. Vážení přátelé teď jede jako nová. krásně si vrní a spotřeba spadla zase tam kam měla. No prostě super. Teď jenom škoda že jsem konec sezony nemohl jezdit, ale ta příští bude o to lepší
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Naposledy editováno 02.11.2015 07:23:53
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Hele, jednou se mi stala ta věc, že jsem ráno standardně nastartoval a vyjel. Cca po 3km jsem zjistil, že nepadly otáčky na těch cca 900. Vypadalo to , jestli je to vůbec možný , že se zašprc sytič. Ani regulace volnoběžných otáček nereagovala
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Doufám že to bylo naposled
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/neutral.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/neutral.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/neutral.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Mám malý problém a chci se zeptat zda se s tím někdo nesetkal.
Motka po výměně gufera v předních vidlích a po následném reklamování netěsnosti a odstranění vytékajícího oleje z tlumičů v HONDĚ, relativně v poho......ALE.....nechal jsem následně přezout a převážit gumy a bylo mi řečeno, že je něco špatně, že osa předního kola nejde úplně v pohodě zasunout, že jde opravdu z těžka a nečiní toto stroj jednostopým ale dvoustopým, jelikož přední kolo je šejdrem.
I podle blatníku který nebyl zcela uprostřed jsem poznal že není něco v pořádku. Zjstil jsem že mašina táhne k jedný straně, sice jenom lehounce, nic hroznýho ale jo. Teď jsem to nedávno rozhodil, teda předek a zjistil jsem že jeden tlumič je o 5 mm delší než druhý. rozdělal jsem krycí šroub navchu a upravil jsem délku pomocí kontramatky pod víčkem. Ted už jsou oba stejně dlouhé, ale jde mi o to zda to mohlo být všechno to uvedené tímto nepoměrem.
Jinak tedy taky každý tlumič je jiný, ale to snad nevadí.....
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2016/04/332510_wp20160124180044proli.jpg)
Jsou to dva typy tlumičů? Každý je konstrukčně jiný, zkoumal jsem to podrobně, ale tedy nerozebíral jsem je komplet, ani jsem je nevyléval.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Pokud by jste k tomu někdo měl jakýkoli postřeh či radu budu velmi rád.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Naposledy editováno 25.01.2016 12:49:18
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/yikes.png)
Ale na druhou stranu jsem opravdu velmi rád že můj zásah je dostačující
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Díky za info
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
P.S: Jenom pro info
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
(a všiml jsem si škrábanců na vidlích po šroubováku, asi obtížná manipulace s prachovkama
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/mad.png)
Tedy závěr tohoto je, že tam už tedy opravdu nikdy.....
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Naposledy editováno 03.02.2016 08:49:06
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
seřídil a hotovo, používají to cross a ty sportovnější motorky a prej Honda ta to dělá od začátku, vlastně by stačila jedna vidle na motorce, ale stopu musí držet obě - bo těžká motorka
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
http://www.motorkari...vtx-1800-886634.html
(stav 31.500 km)
Dle VIN jsem dohledal inzerát na základě kterého se tu motka přes firmu CC MOTO dovezla:
http://motorcycleslo...theday=9%2F24%2F2012
(stav 33.440 km)
Nyní prodává pan Zelinka z Mělníka, který na motce jezdil 2 sezony a najezdil 23.000 km, info od pana Zelinky, který prý motku koupil s 8.000 km. Před p. Zelinkou měl motku ještě jeden majitel jeden rok. Nechci dělat závěry a někoho Odsuzovat, to doufám udělají OČVTŘ, kde zašlu podnět k prošetření...
Naposledy editováno 27.01.2016 21:07:09
Inzerovali 31.500 km a dovoz byl 20.900 mil. a majitel mezi tím najezdil 12.000 km... Toto ti sedí?
Že inzerovali 31.500 km může být buď neznalost, nebo taky záměr, to je těžký posoudit, údaj v číslicích sedí, otázkou je jednotka, já bych věřil mílím. Ale to tedy asi není problém, tobě jde o těch 20.900/8.000 - máš nějaký doklad, nebo je to jen tvrzení kupujícího?
Zdar, na C jsem četl, že to přepnout nejde. Teď nemůžu najít odkaz, ale včera jsem si to našel, že to někdo na tom F v pohodě přepne, což jsem myslel, že je i případ této motky když byla dovezena z 33.440 km (po přepočtení, záznam z aukce) a nyní byla na prodej s uvedeným stavem 31.339 km (uvádí v km prodávající - CC). To že to mělo 8.000 mil mi tvrdil (CC) do telefonu, hovor mám nahraný, ale nejde o to co tvrdili do tel., ale o fakta na tacháči. Možná to sedí, ale v tom případě to bylo dovezeno z 20.900 a pořád to ukazuje v mílích a aktuálně je 31.339 mil a ne km. A ti co to prodávají asi nevědí... Nemám se koho zeptat, zda to tak jde na F, že rychlost ukazuje v km/hod a počet ujetých v mílích...???
Hledal jsem motku s menším nájezdem než 50.000 km, o to jde...
CC to pomáhá prodat současnému majiteli, jelikož to od nich koupil, ten tu asi nemá založený účet, ale motka je na zkouknutí u majitele.
Já měl štěstí, koupil sem sice po pádu, ale 4 roky starou s 1.848 mil (poctivých, na původních pneu, seděly DOTy jak předek, tak zadek s výrobou, destičky, kotouče prakticky netknutý) a odpočtem DPH.