Téma: Poradna
 
25.2.2014 v 16:10
Kdo má nějaký problém sem s tím
Předchozí
1 2 3
Následující

Poradna

25.2.2014 v 16:13 | Nahoru | #1
Zdarec Háďo, jak se Ti podařilo vyřešit Tvůj problém se střílením do výfuků a že Ti VTX nejede? Poděl se o zkušenosti, možná se to někomu může hodit

Poradna

25.2.2014 v 17:37 | Nahoru | #2
strileni u 1300 je snad normalni, koho znam s timto strojem tak mu to pleska, pokud ma otevreny vyfuk.

ps: nevite nekdo kde bych sehnal blatnik na 1300 C

diky za radu.

Poradna

26.2.2014 v 11:51 | Nahoru | #3

kakino píše: strileni u 1300 je snad normalni, koho znam s timto strojem tak mu to pleska, pokud ma otevreny vyfuk.


no jo, ale když má origoš laufy? Někde ten problém být musí, snad bohatá směs, slabý přítok vzduchu a k tomu ještě zčernalé svíčky, za studena to chce chípnout, ale po zahřátí jak QUARTZky. A teď babo raď, proto jsem psal dotaz na Háďu jak s tím dopadl

Poradna

26.2.2014 v 13:09 | Nahoru | #4
kamarad co mi dela servis na vtx, je to borecek, tak doporucuje vhodne svicky a vacistit karbec ultrazvukem.

Poradna

26.2.2014 v 13:43 | Nahoru | #5
svíčky tam mám předepsané, NGK DCPR6E, že by byl zasraný karbec? Ale po zahřátí je to v poho

Poradna

26.2.2014 v 15:57 | Nahoru | #6
ahoj, hodím sem odkaz na stránky BAREASS, zabývající se údržbou a opravami VTX...tenhle odkaz je sice na 1800 ale určitě by ti to třeba něco přineslo a nebo si tam najdi něco na VTX 1300. Je to v AJ ale pokud nevládneš ani trochu tak google překladač to taky zvládne... http://tech.bareass...k-plug-visual-gauge/ a pak ještě jedny stránky kde se dá najít kde co... zase AJ ...ale "kdo chce hledá způsoby a kdo nechce hledá důvody... " http://www.vtxoa.co...c9e010945459f9eca09. Hodně štěstí.

Poradna

26.2.2014 v 17:04 | Nahoru | #7

MishanVTX píše: svíčky tam mám předepsané, NGK DCPR6E, že by byl zasraný karbec? Ale po zahřátí je to v poho



ono problem je ze v americe maji trosku jinaci benzin, takze se karbec zasira rychle, a nebo tankovat 98 nebo 100 octanu.
ono je treba vyzkouset vic svicek, a zalezi ktere budou pasovat s tim nasim benzinem.

Poradna

29.3.2014 v 15:17 | Nahoru | #8
pánové, potřebuju sehnat novou parabolu na VTX1300, ta moje sviňa i přes to, že jsem ji sklopil na maximum svítí kajsi do řiti a to nemluvím o dálkových.....nebo najít jinou přizpůsobitelnou alternativu paraboly, která by pasovala a šla natáčet.....díky za rady

Poradna

16.4.2015 v 07:11 | Nahoru | #9
Zdar, chystám se přezouvat a nejsem plně rozhodnut do jakých papučí jít.
Dostal jsem doporučení na Metzeler, ale nemá někdo nějakou zkušenost s DUNLOPem?
DUNLOP Elite 3
Na US foru VTX jsem našel pozitivní ohlasy, ale chtěl jsem se zeptat zda nemá někdo zkušenosti s tímhle obutím...

Poradna

16.4.2015 v 12:10 | Nahoru | #10
MishanVTX> Ahoj, novej originál (na 1300S (2007)) se dá pořídit např. tady: http://partsdepot.cz/. Stojí ale okolo 8k, takže tos asi slyšet nechtěl Každopádně v tom shopu už jsem pár věcí kupoval a vždy bez problémů.










Naposledy editováno 16.04.2015 12:12:57

Poradna

16.4.2015 v 14:16 | Nahoru | #11
Díky, ten shop znám, chtěl jsem spíš parabolu s parkovačkou, koukal jsem i na poláky, nabízí, ale s paticí na B žárovku a já chtěl halogen....moc si nevymýšlím, že?

Poradna

2.9.2015 v 07:43 | Nahoru | #12
Fuksino píše:
Čau mistři, nemá někdo zkušenosti s tekoucí vodní pumpou na VTX 1800 R ? Začala kapat, tak jsem ji zkusil přetěsnit, ale bez výsledku
Nová stojí něco kolem 6500,- tak sháním, jestli by nešlo nějakým způsobem vyměnit gufero, které se nejspíš nachází uvnitř pumpy, než nechám krvácet peněženku.
Díky za případné rady

Poradna

3.9.2015 v 13:47 | Nahoru | #13
Zdar,
nežádám o radu, ale chci se podělit o odhalení závady. Pokud by měl někdo podobný problém rád pomohu radou.
Drobeček mi začal cestou na slovensko vynechávat při určité pozici plynu, tedy konkrétně jeden válec. Stoupla mi spotřeba cca na 10 l/100 km, černý kouř při zatažení za plyn a většinou pouze horní lauf, tedy zadní válec, nedržela otáčky, štelování volnoběhu bylo nadoraz a stejně teplá musela startovat s kouskem plynu .... ap.
No prostě hrůůůůůza. Na CZ stránkách tak velký kulový, kde se vyskytl podobný problém nebylo napsané řešení a na dotaz dotyční neodpovídali. Našel jsem odpověď na US VTX fórech, tedy doporučuji obracet se se závadami tam.
Pokud by tedy měl někdo podobný problém neváhejte se na mě obrátit rád se podělím o získané zkušenosti.
V současné době brumlá jak zamlada, otáčky pohoda, start teplá/studená NO PROBLEMA, kouř není vůbec vidět, a jede ....ta vám ti jede D D
D D D D D D

Poradna

4.9.2015 v 07:59 | Nahoru | #14
Tak to jsem napiš pro příště když budeš mít chut

Poradna

4.9.2015 v 08:46 | Nahoru | #15
Soucino, jen se pochlub, čím to je

Poradna

13.9.2015 v 22:03 | Nahoru | #16
Tedy jsem našel na US VTX fóru že by to mohlo být PALIVOVÝM TLAKOVÝM REGULAČNÍM VENTILEM Vyzkoušel jsem funkčnost a zjistil jsem že je opravdu špatný. Vakuová hadička, která pomáhá otevírání ventilu při zavření škrtících klapek po vysazení byla plná benzínu a tedy za škrtící klapky se dostával další benzín, tedy bohatá směs = špatné spalování. Ještě čekám na díl který jsem objednal na partdepot, jelikož jinde není, teda ještě ebay, ale cena je stejná.
Zkusil jsem to zaslepit a funguje to i bez toho. Jediný nedostatek který jsem vypozoroval je stále seplé palivové čerpadlo a po delší jízdě nemožnost nastartovat.
Tedy přesněji řečeno, ihned po chcípnutí to ještě jde, ale po deseti minutách už nee. Následně to jde cca po 2 hodinách. Je to tím že regulační ventil je otevřený a tedy není tlak na vstřikách. Po vychladnutí a pomalém uzavření ventilu je možné opět startovat.
Klesla mi spotřeba najel jsem asi 135 mil a ještě se mi nerozsvítila ani rezerva. A to byl výlet ve dvou.
Tedy po dlouhém bádání závada odhalena a myslím si, že byl načatý delší dobu až se vysral úplně. Usuzuji tak podle špatně štelovatelných volnoběžných otáček. Teď naprosto bez problémů.
To je asi ve zkratce vše. D
Kdyby ještě nějaké upřesňující dotazy sem s nima D D D D

Tak po dvou měsících dorazila součástka. Ihned jsem vyměnil a vyzkoušel dokud ještě počasí trochu přálo. Vážení přátelé teď jede jako nová. krásně si vrní a spotřeba spadla zase tam kam měla. No prostě super. Teď jenom škoda že jsem konec sezony nemohl jezdit, ale ta příští bude o to lepší D D D D

Naposledy editováno 02.11.2015 07:23:53

Poradna

14.9.2015 v 09:09 | Nahoru | #17
super a děkujem

Poradna

14.9.2015 v 10:20 | Nahoru | #18
Soucino, jsi maník

Hele, jednou se mi stala ta věc, že jsem ráno standardně nastartoval a vyjel. Cca po 3km jsem zjistil, že nepadly otáčky na těch cca 900. Vypadalo to , jestli je to vůbec možný , že se zašprc sytič. Ani regulace volnoběžných otáček nereagovala . Musel jsem to zdechnout, znovu natočit a vše OK

Doufám že to bylo naposled

Poradna

25.1.2016 v 12:46 | Nahoru | #19
Zdar a sílu pří čekání na novou sezónu
Mám malý problém a chci se zeptat zda se s tím někdo nesetkal.
Motka po výměně gufera v předních vidlích a po následném reklamování netěsnosti a odstranění vytékajícího oleje z tlumičů v HONDĚ, relativně v poho......ALE.....nechal jsem následně přezout a převážit gumy a bylo mi řečeno, že je něco špatně, že osa předního kola nejde úplně v pohodě zasunout, že jde opravdu z těžka a nečiní toto stroj jednostopým ale dvoustopým, jelikož přední kolo je šejdrem.
I podle blatníku který nebyl zcela uprostřed jsem poznal že není něco v pořádku. Zjstil jsem že mašina táhne k jedný straně, sice jenom lehounce, nic hroznýho ale jo. Teď jsem to nedávno rozhodil, teda předek a zjistil jsem že jeden tlumič je o 5 mm delší než druhý. rozdělal jsem krycí šroub navchu a upravil jsem délku pomocí kontramatky pod víčkem. Ted už jsou oba stejně dlouhé, ale jde mi o to zda to mohlo být všechno to uvedené tímto nepoměrem.
Jinak tedy taky každý tlumič je jiný, ale to snad nevadí.....






Jsou to dva typy tlumičů? Každý je konstrukčně jiný, zkoumal jsem to podrobně, ale tedy nerozebíral jsem je komplet, ani jsem je nevyléval.
Pokud by jste k tomu někdo měl jakýkoli postřeh či radu budu velmi rád.

Naposledy editováno 25.01.2016 12:49:18

Poradna

25.1.2016 v 13:00 | Nahoru | #20
ahoj, no používá honda, vidle kde jedna strana tlumí a druhá jen vyrovnává, a musíš si to seřídit tak jak jsi udělal, a to stačí, to je vše

Poradna

25.1.2016 v 13:06 | Nahoru | #21
No pokud je to opravdu tak tak to čumím to jsem netušil.
Ale na druhou stranu jsem opravdu velmi rád že můj zásah je dostačující
Díky za info

P.S: Jenom pro info - předek mi dělali před tím v NOKAMOTO, Hr. Kr., že prý specialista a autorizák na HONDU. Jelikož mi měnili gufera a podruhý na reklamaci opět ( jak jsem psal výše, nějak to po přivezení domů netěsnilo jak mělo a byla loužička pod tlumičem ), byli oni jediní kdo se v předku hrabal. Asi pozapomněli na seřízení výšky.
(a všiml jsem si škrábanců na vidlích po šroubováku, asi obtížná manipulace s prachovkama - všiml ale pozdě, tedy ani jsem jim už nic neříkal.....)
Tedy závěr tohoto je, že tam už tedy opravdu nikdy.....


Naposledy editováno 03.02.2016 08:49:06

Poradna

25.1.2016 v 13:11 | Nahoru | #22
jojo vlastní zkušenost 5milimetrů rozdíl málem jsem to obrečel, servisák na mě koukal jak na mimozemšťana že to nevím
seřídil a hotovo, používají to cross a ty sportovnější motorky a prej Honda ta to dělá od začátku, vlastně by stačila jedna vidle na motorce, ale stopu musí držet obě - bo těžká motorka

Poradna

26.1.2016 v 19:07 | Nahoru | #23
Ahoj s 1800 nemám zkušenosti , ale na 1300 vtx to je naprosto stejný identické, tam jsem dělal před 4lety progresivky a olej a měl jsem je obě rozebrané do šroubku.

Naposledy editováno 26.01.2016 19:08:02

Poradna

27.1.2016 v 21:01 | Nahoru | #24
Zdar všem, pokud mohu, trochu z jiného soudku. Uvažoval jsem, že si omladím motku koupi tady té:
http://www.motorkari...vtx-1800-886634.html
(stav 31.500 km)

Dle VIN jsem dohledal inzerát na základě kterého se tu motka přes firmu CC MOTO dovezla:
http://motorcycleslo...theday=9%2F24%2F2012
(stav 33.440 km)

Nyní prodává pan Zelinka z Mělníka, který na motce jezdil 2 sezony a najezdil 23.000 km, info od pana Zelinky, který prý motku koupil s 8.000 km. Před p. Zelinkou měl motku ještě jeden majitel jeden rok. Nechci dělat závěry a někoho Odsuzovat, to doufám udělají OČVTŘ, kde zašlu podnět k prošetření...

Naposledy editováno 27.01.2016 21:07:09

Poradna

30.1.2016 v 18:11 | Nahoru | #25
No možná se jen popletly trochu mile X kilometry?Tím nechci nikoho obhajovat,ale připadá mi to tak.
Já mám taky ve všech papírech(dovozová STK,přihlášení,evidenční kontrola atd.) v kolonce KM opsané míle.

Poradna

1.2.2016 v 19:08 | Nahoru | #26
manio5071> Je to amerika, tacháč v mílích a nejde přepnout na km. Dovoz 20.900 mil = 33.440 km. V inzerátu uvedeno 50.435 km, foto tacho 31.339 mil odpovídá. V čem je problém? A kvůli čemu chceš psát udání? Ty jsi něčím poškozený?

Poradna

1.2.2016 v 21:59 | Nahoru | #27
charlie.vtx1800> CC moto už to v inzerátu na můj popud změnili. Do tel.mi tvrdili, že jak to přivezli mělo to 8.000 mil Někde jsem četl, že se mile dají na tom F přepnout na km, když tam teď je vyfocená jednotka km/h, předpokládám, že i počet je v km... Myslíš, že rychlost ukazuje v km/hod a počet ujetých je v mílích?
Inzerovali 31.500 km a dovoz byl 20.900 mil. a majitel mezi tím najezdil 12.000 km... Toto ti sedí?

Poradna

3.2.2016 v 13:06 | Nahoru | #28
manio5071> Nevím, jedině jestli je F-ko vyjímkou, ale všechny ostatní VTXky, pokud to nebyl prodej v EU, ale v USA, mají tacho jen v mílích, nejde přepnout na km. Nerozumím té story - to to dovezli CC, prodali, pak to ještě někdo koupil a nyní se to prodává opět v CC? Ty máš doklad, že při exportu z USA to mělo těch 20.900 mil - to je ten záznam z aukce. A při přihlášce po dovozu je od CC záznam 8.000 mil?
Že inzerovali 31.500 km může být buď neznalost, nebo taky záměr, to je těžký posoudit, údaj v číslicích sedí, otázkou je jednotka, já bych věřil mílím. Ale to tedy asi není problém, tobě jde o těch 20.900/8.000 - máš nějaký doklad, nebo je to jen tvrzení kupujícího?

Poradna

4.2.2016 v 14:59 | Nahoru | #29
charlie.vtx1800>
Zdar, na C jsem četl, že to přepnout nejde. Teď nemůžu najít odkaz, ale včera jsem si to našel, že to někdo na tom F v pohodě přepne, což jsem myslel, že je i případ této motky když byla dovezena z 33.440 km (po přepočtení, záznam z aukce) a nyní byla na prodej s uvedeným stavem 31.339 km (uvádí v km prodávající - CC). To že to mělo 8.000 mil mi tvrdil (CC) do telefonu, hovor mám nahraný, ale nejde o to co tvrdili do tel., ale o fakta na tacháči. Možná to sedí, ale v tom případě to bylo dovezeno z 20.900 a pořád to ukazuje v mílích a aktuálně je 31.339 mil a ne km. A ti co to prodávají asi nevědí... Nemám se koho zeptat, zda to tak jde na F, že rychlost ukazuje v km/hod a počet ujetých v mílích...???
Hledal jsem motku s menším nájezdem než 50.000 km, o to jde...
CC to pomáhá prodat současnému majiteli, jelikož to od nich koupil, ten tu asi nemá založený účet, ale motka je na zkouknutí u majitele.

Poradna

4.2.2016 v 16:28 | Nahoru | #30
manio5071> No tak to prostě v CC zkusili... Budeš holt muset hledat dál. Ale řešit to nějakým podmětem k trestnímu řízení mi přijde zbytečný.
Já měl štěstí, koupil sem sice po pádu, ale 4 roky starou s 1.848 mil (poctivých, na původních pneu, seděly DOTy jak předek, tak zadek s výrobou, destičky, kotouče prakticky netknutý) a odpočtem DPH.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist