Abych vás uvedl do řešeného problému. Přestalo mi fungovat jedno čidlo v nádrži. Rezerva funguje ale 1/2nádrž ne. Diody v přístrojovce jsou v pořádku, i dráty jsou v pohodě (vše proměřeno a odzkoušeno znovu a znovu) a při přehození čidel to vypadalo úplně stejně. Přestala se rožínat rezerva a zase svítila 1/2nádrž.
Usoudil jsem tedy, že je v háji čidlo a začal hledat. V bazarech jsem nic moc nenašel, tedy... pár inzerátů, že se prodává AT na náhradní díly, bohužel pro mě čidla nebo celé nádrže již nebyly k mání.
Našel jsem nějaké stránky a trochu se zděsil, že jedno čidlo stojí přes 2200kč. Je zde nějaká jiná alternativní možnost? Nebo mám jen 3 a to, jezdit s jedním čidlem, nebo pořídit nové čidlo za majlant, nebo den co den projíždět bazary a koukat, jestli se nenaskytne příležitost k rozumné koupi z bouračky nebo lega.
Dík za rady.
Ukaž to čidlo (samotný plechový váleček) na jakémkoliv vrakovišti japonských aut a určitě ho seženeš za rozumnou cenu. Používají ho i jiné modely motorek, konkrétně Varadero, některá CBR, ...
1 reakcí na tento příspěvek Jak vyřešit problém se senzorem v palivové nádrži?
Neví někdo který přesně tam patří? Ony ty termistory se liší teplotami, na jaké reagují a jaký vyvolají odpor pro rozsvícení té žárovky. Pokusil bych vyměnit pouze ten termistor v tom válečku. Pak už to jen zapájím a hotovo. Pokud seženu váleček z vrakoviště, tak je to asi vyřešeno (doufám, že v těch japonských autech používají stejně silnou žárovku jako je v africe)
Naposledy editováno 26.02.2014 16:31:33
v servisním manuálu není hodnota?
http://www.xrv.org.u...ow-fuel-sensors.html
Naposledy editováno 26.02.2014 16:50:55
Mám na zítra domluvenou nějakou mazdu 626 z roku 95 nebo 96 tak snad tam bude celý termistor i s tím plechovým obalem. Potom by to bylo vyřešeno.
Naposledy editováno 26.02.2014 18:31:50
Jak jsem už psal, sehnal jsem ten váleček kompletní ze staré mazdy 323.
Pak jsem se pobavil s autoelektrikářem, načež jsem se dozvěděl, že izolace není třeba, jen se nesmí ten drátek dotýkat kostry. Tak jsem to jen přeletoval a běžel to do dílny hned vyzkoušet.
FUNGUJE TO! jen se ten termistor zahřívá cca 10x rycjleji než ten původní. Projodil jsem ty senzory mezi sebou (spodní za horní) aby byl origo v 1/2 nádrže a ten udělaný jako rezerva. Spokojenost a doufám, že to pomůže dalším řešitelům
Dík všem za příspěvky.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vyplatí se kupovat Hondu AT xrv 750... Honda XRV 750 Africa Twin | Kadlina | 16 | 4.4.2024 v 21:40 Anti |
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... | TomasNBK | 0 | 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |
RD04 vs. RD07 Honda XRV 750 Africa Twin | ErlSinkler | 8 | 28.11.2023 v 13:44 vilemx |
Africa XRV hřídel převodovky [1, 2] Honda XRV 750 Africa Twin | smuherr | 36 | 30.9.2023 v 10:40 smuherr |