1 reakcí na tento příspěvek vlnění motorky
Nakonec jsem si vsimnul, ze jakmile dam vidle do motorky tak prestanou fungovat, nevraci se tak jak maj .....
Dal uz patrani nepokracovalo, nasel se kluk co to koupil ;)
1 reakcí na tento příspěvek vlnění motorky
Fidži_CZ píše: A správně nastavený podvozek máš? To je základ!
přesně tak, začal bych podvozkem, ono je to docela alchymie a rozhodně to nepoladíš tak, že vezmeš šroubovák a od oka to nějak pošteluješ
nech si seřídit podvozek od nějakýho profíka přímo na svojí hmotnost a uvidíš ten rozdíl
a nevim jak foukáš gumy, ale já dávám klasiku 2,1/2,5
Ale mi osobně to dělala VfR 750 když jsem hodil nějakou novou gumu která ji prostě "neseděla" a nad 150 kmh se z vefry stal had.
Měnil jsem tlak pneu, který to ovlivńoval jen málo. Nakonec až jsem vyměnil zadní gumu po sjetí, tak OK.
1 reakcí na tento příspěvek vlnění motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vlnění motorky
vsivak píše: dělá mi to od koupě byly na tom 8 let starý gumy tak sem to přezul na dvojkový qualifiery a foukám podle manuálu předek 2,5 zadek 2,9 Ložiska v kole sou taky nový.Podvozek sem nastavil na základ a bylo to stejný,skusím přitvrdit
I ty staré gumy to dělaly nebo sis toho všiml až jsi přezul? Bez kufru jsi to zkoušel?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vlnění motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vlnění motorky
vsivak píše: Danielos> na starejch gumách sem to po dálnici nezkoušel a je pravda že bez kufru taky ne.... je možný aby s tim takhle cvičil kufr ??
Možné to rozhodně je. Prvně zkus to, pak se uvidí.
Naposledy editováno 26.02.2014 10:51:16
1 reakcí na tento příspěvek vlnění motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vlnění motorky
vsivak píše: je pravda že futra sem nový nedával pouze sem vyměnil olej dal sem repsol,ve vidlích se mi zdálo všechno v cajku,krk řízení jsem utáhl přesně na moment,spec ořech sem měl pujčenej,
Ten krk řízení... myslíš na moment tu matici na brejlých? Jen se ptám, protože např. u mojí motorky se složení ložisek dotahuje na cit; tj. aby to nedrhlo a ani nemělo vůli a potom se na moment dotahuje až vrchní matice.
PS: A ty futra pokud byl na nich dobrej teflon (viz tady), tak bych je neměnil.
Naposledy editováno 26.02.2014 16:17:59
Mike70 píše: Ten krk řízení... myslíš na moment tu matici na brejlých? Jen se ptám, protože např. u mojí motorky se složení ložisek dotahuje na cit; tj. aby to nedrhlo a ani nemělo vůli a potom se na moment dotahuje až vrchní matice.
PS: A ty futra pokud byl na nich dobrej teflon (viz tady), tak bych je neměnil.
na krku řízení sou dva momenty jeden přímo na matici ložisek tam je 25Nm a vrchní matice na brejlích 107Nm řízení jde krásně volně ale nemá vůli,dneska sem zkoušel jízdu bez kufru a je to o 80% lepší ale lehce se to ještě vlní,ale při prudkým brždění se to opět rozvlnilo takže už vím že to bude opravdu něco na předku....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 | JARYN82 | 27 | 23.11.2023 v 22:54 JARYN82 |
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 | Ferda22 | 2 | 4.10.2023 v 15:18 ja1 |