Můžu jezdit i s ventilkem na ostro? Jako bez čepičky. Díky a hodně kilometrů bez nehod!!!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak moc utahujete čepičky na ventilcích?
Krutopýr píše: J.M.K.> a jak je to s tím umyvadlem? Já teda radši do dřezu v kuchyni - když se jdeš v noci napít máš to jako při jednom..
tak bacha na zapomenutou lžičku, to je horší než protivítr...
J.M.K. píše: Benda1> Mně založení takového tématu přinde jako reakce na cypoviny, jež se zde poslední dobou objevují, nebo třeba na to, co zde nedávno předvedl jeden ogar s přezdívků složenů z jména jistého patrona, přijíždějího na bílém řehtajícím stvoření a pověstného opeřence, kteréhožto nedovolí v Práglu chovat, aby jim tam po sochách nesviníli.
Ale něco k tématu - na ventilky se*u, k čemu kurvítka takého? Nazuju gumu, popadnu kompresór, nafúknu, potym friško do ďuzny v ráfku rubnu korkového špunta od flaše rýzlinka, zaleju wixem včelám v hájku čornutým... a pro sichr ešce fáč popadnu a obtočím kol gumy, by ta sviňa korková vyletět nemohla. Jezdí to též a dajakých pojebaných ventilků netřeba! Tož potym ani volajaké čepičky nemusím zháňať a řešit.
Už tu chybí enem "ščijete do umyvadla?"
Co to je za jazyk?
1 reakcí na tento příspěvek Jak moc utahujete čepičky na ventilcích?
můžete se vyjadřovat normálně, každy není motomekanik
Piwell píše: Jen taková zkušenost, týká se to spíš aut - bacha na hliníkový čepičky - někdy od soli nabobtnají a na ventilku zarostou. Nejdou pak povolit. Už se i párkrát stalo, třeba když jsem kolegovi z práce přezouval Espace s čidlama tlaku kol, že se roztrhnul ventilek, resp. to čidlo tlaku. Takže rozhodně plastový.
Utahnout samozřejmě momenťákem, zvlášť pokud ho nemáš
čau tak to je přesně můj případ - hliníková čepička na ventilku u auta na letních gumách. Z jednoho ventilku nejde ani za prase sundat, sama nepovolí, při povolování se kroutí gumový ventilek. nemáte někdo radu jak čepičku dostat dolů a ventilek nepoškodit? nahřívat, wédéčko, nebo tak něco? dík
efas píše: Přečetl jsem celý vlákno a nepochopil jsem, kde jsou na motorce ty ventilky a kam nasazujete ty čepičky
můžete se vyjadřovat normálně, každy není motomekanik
ventilky jsou ventily u nízkoobjemových motorů
čepičky si nasazujeme normálně na hlavu, když je kosa
1 reakcí na tento příspěvek Jak moc utahujete čepičky na ventilcích?
1 reakcí na tento příspěvek Jak moc utahujete čepičky na ventilcích?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak moc utahujete čepičky na ventilcích?
justyn píše: Dej tam kola z trakaře a nezapomen přezout obruče do novej sezony
A bacha na hloubku vzorku, min. 1,6centimetru !
Jo a utahuj vždy čtvrt otáčky před utržením...
Pokud se podaří udělat mašlička na ventylku je to ideální poté je roznos váhy ideální i dostran a vyhneme se jemným odchylkám a vybracím, které by se mohli přenést na kolo.
www.czechbikersshop.cz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak moc utahujete čepičky na ventilcích?
RomanSS píše: Tvl Fušále, závisí na tom tvůj život, tak to nech na profesionálech. Já to vozím do pneuservisu, případně na benzínce požádám o dofouknutí proškolený personál!
Ty kráso, kde najdu takovou osvícenou benzínku?
1 reakcí na tento příspěvek Jak moc utahujete čepičky na ventilcích?
Jenom nasadíš a drží samé odstředivou silou.
Osobně jsem si je vylepšil signální barvou : 1K signální - LV BC 000 - ve tmě mi kola svítí, heč.
1 reakcí na tento příspěvek Jak moc utahujete čepičky na ventilcích?
tramp57 píše: Čepičky jsou pravěk, IN jsou vršky od zubní pasty.
Jenom nasadíš a drží samé odstředivou silou.
Osobně jsem si je vylepšil signální barvou : 1K signální - LV BC 000 - ve tmě mi kola svítí, heč.