Téma: Výdrž motoru, servisní intervaly atd
23.8.2012 v 10:57
Ahoj,
vím že tady toho je spousta, ale co jsem nenašel jsou informace k servisu.
Zajímalo by mě jakou mají motory výdrž, kdy se dělaj ventily, rozvodáky a na co si dát případně pozor.
Moc se mi líbí Ina, koukal jsem na 750, ale jelikož to chci pro dva a na delší dobu, šel bych rovnou do 1200, jel jsem zatím an Banditu a ten motor je moc příjemněj, měl jsem strach že je to větší dravec, ale pokud člověk netočí k červenýmu, je to akorát
mám už věk a i rozum, na blbnutí mám krosku
Co se týká ceny vybírám něco do 50t a ročník někde od 99-00, XJ jsou celkem v ceně, ale moc sem kolem nich nenašel, spíš bych volil TDM, ale nejvíc mě bere náháš a to bud Ina nebo Bandit, motorově jsou stejný, liší se podvozkem a image (plus pro Inu) dáel ještě Rex 1100 ale nelíbí se mi moc ta kaplička..
Můžete mi sem hodit něco kolem výměn rozvodáků, seřízování ventilů a výdrž spojky nebo případně co ještě dalšího na co se ptát a dívat při výběru. (olej beru jako normál) jo pro zajímavost spotřebu..
Včera jsem jel na Banditu 1200, r.97, najeto 63tis...motor měl pěknej průběh, malinko byly slyšet ventily, ale jen slabě nic výraznýho, jel jsem i na CB750, ale ten motor je takovej klidas ale zato ševelí-prostě Honda..
Díky všem za přínosně informace a zdržte se OT komentářů..
vím že tady toho je spousta, ale co jsem nenašel jsou informace k servisu.
Zajímalo by mě jakou mají motory výdrž, kdy se dělaj ventily, rozvodáky a na co si dát případně pozor.
Moc se mi líbí Ina, koukal jsem na 750, ale jelikož to chci pro dva a na delší dobu, šel bych rovnou do 1200, jel jsem zatím an Banditu a ten motor je moc příjemněj, měl jsem strach že je to větší dravec, ale pokud člověk netočí k červenýmu, je to akorát


Co se týká ceny vybírám něco do 50t a ročník někde od 99-00, XJ jsou celkem v ceně, ale moc sem kolem nich nenašel, spíš bych volil TDM, ale nejvíc mě bere náháš a to bud Ina nebo Bandit, motorově jsou stejný, liší se podvozkem a image (plus pro Inu) dáel ještě Rex 1100 ale nelíbí se mi moc ta kaplička..
Můžete mi sem hodit něco kolem výměn rozvodáků, seřízování ventilů a výdrž spojky nebo případně co ještě dalšího na co se ptát a dívat při výběru. (olej beru jako normál) jo pro zajímavost spotřebu..
Včera jsem jel na Banditu 1200, r.97, najeto 63tis...motor měl pěknej průběh, malinko byly slyšet ventily, ale jen slabě nic výraznýho, jel jsem i na CB750, ale ten motor je takovej klidas ale zato ševelí-prostě Honda..
Díky všem za přínosně informace a zdržte se OT komentářů..
Anketa: Kterou?
Suzuki GSF 1200 Bandit
19
Suzuki GSX 1200 Inazuma
13
Yamaha XJR 1200
16
Yamaha TDM 850
0
Kawasaki ZRX1100
12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru, servisní intervaly atd
LubinWR píše: JardelT> proc kasička?
No miluji zvuk dvouvalce, ale v nahaci nejsou vyjma ducati, jeste jsem narazil na ST4 ale taky kapota, na monstera nemam financne a taky chci pohodlnou motorku na cestovani i ve dvou..tam mi monster stejne prijde s tim malym sedlem nepohodlny, navic dat na monster kufr se mi nelibi, takze vyber je B1200, XJR1200, Ina750, VTR1000F jako jediny dvoval a kapota...ale potrebovak bych ho vyzkouset a to chci zajet dnes jestli bude hezky...
tak kasičku myslím přímo ten kus, co jsi odkazoval, zvuk dvouválce je luxusní, to je pravda
JardelT> jo na TLko jsem taky koukal, ale nějak mě neoslovilo, navíc VTRko je vcelku spolehlivá motorka a pokud vím, přeci jen ten motor je díky konstrukci jiný oproti TLku a hlavně, vypadá mnohem pohodlněji než TLko...ale asi stejně skončím u B12ky :)
jinak proč by tamto měla být kasička, ta motorka vypadá velmi dobře...ale myslím že někomu asi chybí...musel bych kouknout na čísla...
jinak proč by tamto měla být kasička, ta motorka vypadá velmi dobře...ale myslím že někomu asi chybí...musel bych kouknout na čísla...
1 reakcí na tento příspěvek Výdrž motoru, servisní intervaly atd
Zkus ještě ZRX 1100,oproti B12(97) je větší,působí robustnějším dojmem,jinak se ovládá krásně.má jistější/pevnější nastavitelný podvozek,ostřejší brzdy...oproti všem naháčům té doby je nejsportovnější.
Jezdil jsem na obou když jsem vybíral
(i B12 2002,ta už má podvozek lepší)
Jinak ZRX je stylová a hezky udělaná v detailech,kaplička k ní patří,prostě retro.
Bohužel v ČR hezký kusy nejsou,a v D už jsou drahý.
Jezdil jsem na obou když jsem vybíral

Jinak ZRX je stylová a hezky udělaná v detailech,kaplička k ní patří,prostě retro.
Bohužel v ČR hezký kusy nejsou,a v D už jsou drahý.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru, servisní intervaly atd
PajaZR> o ZRX vím, jezdil jsem na 1200 loni, teda zkoušel jsem ji a je ok,ale jak píšeš, moc jich není a na druhou stranu, mě se ta kaplička nelíbí...radši chci jen malý plexi...
ještě mě napadl Monster, vždycky se mi líbíl ten jeho brutální zvuk
ještě mě napadl Monster, vždycky se mi líbíl ten jeho brutální zvuk

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru, servisní intervaly atd
LubinWR>
Myslím že ještě nevíš co chceš
Jinak ZRX je i s kulatým světlem,ale to má zase každý..kaplička je stylová a patří tam.Taky jsem ji odmítal,dnes bych neměnil.
Hodně zdaru při výběru
Myslím že ještě nevíš co chceš

Jinak ZRX je i s kulatým světlem,ale to má zase každý..kaplička je stylová a patří tam.Taky jsem ji odmítal,dnes bych neměnil.
Hodně zdaru při výběru

1 reakcí na tento příspěvek Výdrž motoru, servisní intervaly atd
tak ten raptor je děs, blatník chybí, baterka KO, padlá, musíš zjistit, jestli není něco hnutý, 2 plasty chybí, musí to projít STK, to bude nějaké ten tisíc navíc, monster vypadá dobře, ale neznám je, bude to znít zaujatě, ale B12 je držák a ty, které jsi dostal doporučené vypadají dobře
JardelT> jo ten raptor je škaredej, sice tm píše že vše na to má krom těch 2 plastů..ale je to 2003 a za zajímavej peníz...ale je daleko a tam fakt nepojedu, zítra jedu směr ČB a uvidíme na co po cestě narazím, zatím to vypadá na pěknou INU 750 a dál se uvidí..možná ten Monster, záleží kde u prahy to je...
1 reakcí na tento příspěvek Výdrž motoru, servisní intervaly atd
V ČMN je teď test ojetiny ZRX 1200

PajaZR> já už vybral, včera jsem si udělal výlet a byl zkusit raptora 1000, úžasně lehká a ovladatelná motorka s brutálním zátahem, ale na cestování to není...takže jsem pak zkusil Inu 750, ale nějak mě neoslovila, navíc stav byl trochu horší než jsem čekal...
na finále přišla řada na Monster 900, ale bohužel nešel nastartovat, baterko KO...takže jsem s lítostí odjel, protože na toho jsem se fakt těšil, nicméně i jizda na raptoru mě přesvědčila o tom, že na mých pár výletů s malým nájezdem 2V není...takže Bandit pičo! a bude to 1200...zítra jedu na 2 kouknout..myslím že mezi něma se rozhodně
na finále přišla řada na Monster 900, ale bohužel nešel nastartovat, baterko KO...takže jsem s lítostí odjel, protože na toho jsem se fakt těšil, nicméně i jizda na raptoru mě přesvědčila o tom, že na mých pár výletů s malým nájezdem 2V není...takže Bandit pičo! a bude to 1200...zítra jedu na 2 kouknout..myslím že mezi něma se rozhodně

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bandit škube Suzuki GSF 1200 Bandit | ujec76 | 24 | 7.4.2025 v 15:44 MEK0TA |
Boční kufry a držáky Yamaha XJR 1200 | sahul | 2 | 23.3.2025 v 12:25 Palmok |
Zrcátka Yamaha XJR 1200, Yamaha XJR 1300 | Martinezzz | 3 | 23.3.2025 v 07:47 eda |
Teče olej z pod šroubu Yamaha XJ 900 | takjanevim | 28 | 10.3.2025 v 13:36 FJRPEPA |
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... | Banditak650 | 15 | 24.11.2024 v 21:18 G_I_Joe |