Naposledy editováno 30.07.2010 12:32:17
Dolph-cz píše:
já osobně jsem nikdy nezaznamenal,že bych nějak ztrácel cit,když je místo lanka hydraulika.spíše naopak-na lanku se po zahřátí zvětšuje vůle(netvrdím,že nutně na všech motorkách,ale setkal jsem se s tím často),kdežto na hydraulice je to stále stejné,spojka zabírá pořád ve stejném místě...
navíc lanko prostě drhne a ještě k tomu je tam nějaký ten kloub a páka navíc,to vše se musí přetlačovat....
... chápu,co píše assasin-ale myslím si,že to prostě zpackal výrobce a není problém v samotném principu,ale v konkrétním provedení...
otázka k tématu ovšem je,jestli mají smysl ty přestavbové sady,kde se lanko sice nahradí hydraulikou,ale stále je tam ta páka atd....
Tak pod toto se s klidem podepíši
1 reakcí na tento příspěvek hydraulická spojka místo lankové
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hydraulická spojka místo lankové
salusa píše: nepředělávali jste někdo Suzuki GSX-R 1000 K1 z lanka na hydrauliku? nevíte jestli tam pasuje nějakej pístek z jiný Sůzy?
to asi bude oříšek,v bočním deklu je mechanismus co tlačí spojku,není tam moc prostoru na nějaké dodělávky...Naposledy editováno 10.02.2014 08:47:03
assassin píše: Na tl1000r se predelava hydraulika na lanko z tls ja souhlasim s c.j. Podle me ma hydraulika smysl na hard endurech, kde je potreba aby to slo hodne zlehka, jinak mam radeji zpetnou vazbu te s s lankem...
z čeho se to tam dává? z raptora nebo je to stejné i s sv650?