Pak jsem motorku zhasnul pomoci chcípáku (přerušovače el. obvodu).
poklízel jsem nářadí a než jsem odešel z garáže, tak jsem chtěl motorku ještě jednou pro jistotu natočit, ale nic. Všechno svítí a je ok, troubí , bliká (takže baterka je ok) jen motorka nestartuje, startér se ani nepootočí, prostě nic. Přítom ani nezarřčel, nebo tak něco, prostě nic, a ano koukl jsem jestli mám zaplej el. okruch.
Nevím co s tím je, jedná se Yuki Manxman 125, nemáte někdo podobnou zkušenost? a případě i radu? díky za odpovědi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje - ale vše svítí troubí a funguje...
No uvidím v pondělí nebo v úterý, to namontuji nové relé a uvidím, třeba to pak bude ok...
1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje - ale vše svítí troubí a funguje...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje - ale vše svítí troubí a funguje...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje - ale vše svítí troubí a funguje...
StrayCats píše: Kovi> ..ale já tu psal že je baterka v pohodě, a že jsem motorku i natočil (pomocí kabelu)
takže vše je ok.
Naposledy editováno 09.02.2014 18:42:53
jsem to spojil na přívodní kabel startéru, a motorka ihned naskočila...
jakože no vzal jsme kabel dal jsme ho na plus u motot baterie v motocyklu, a ten kabel přiložil k napájení startéru, mínusák nebyl třeba, kostra je samotnej motor, a motorka naskočila.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje - ale vše svítí troubí a funguje...
ale jak sjem už říkal vše jsem už předtím měřil, ale zkusím to ještě jednou přesně jak tu píšeš.
(reakce na) Nestartuje - ale vše svítí troubí a funguje...
Máš-li multimetr, zapni jej na rozsah "200 Ohm" a měř na kontaktech relátka, z kterých jsi odpojil dráty. Cívka by měla mít odpor řádově desítky Ohm. Neukáže-li měřák odpor ani při přepnutí na vysoké rozsahy (200k, 2M, 20M...), čili ukazuje-li nekonečný odpor (zobrazí jedničku), je vinutí cívky přerušené = relátko na vyhození.
Pokud naměříš správný odpor, připoj dráty zpět, nebo vhodnými pomocnými dráty připoj cívku přímo na baterku a poslouchej, zda při připojení napětí na cívku v relátku cvakne. Pokud necvakne vůbec, nebo jen slabě, pak kotva mechanicky vázne, pokud cvaká "normálně", má vadné kontakty. Ale snažit se relátko rozebírat je zbytečná piplačka s nejistým výsledkem, kor když nové seženeš za pár stovek.
Mě to jednou taky zlobilo a podezříval jsem relé (to mě dost naštvalo bo na suzuki stálo 1800Kč ) Nakonec jsem zapojil autobaterii a motor naskočil. Nízký proud nedokázal relátko sepnout, takže ačkoli se motobaterka tvářila OK byla ve skutečnosti na kaši.
Jen jsem si na to vzpomněl bo se mi to shodou náhod stalo taky po mytí
1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje - ale vše svítí troubí a funguje...
+ přidávám fotečku, jak vesele si dneska "Manx" brblal, ono to tedy není vidět že běží, ale jo běží
Naposledy editováno 11.02.2014 19:19:23