Např.XL,XT,NX,XF,DRapod..
Na kolik to zhruba vyjde?
Kolik máte kdo najeto na originál motoru?Kolik vydrží klika?
Mám omezný penízky na mašinku a tak uvažuji koupit poctivou,ale víc jetou s tím,že s mým nízkým nájezdem kilásků to nějakej čas snad vydrží a pak holt zainvestuju do opravy.Asi raději počítat i s převodovkou a spojkou...
Nebo samozřejmě koupit jiný motor(z bouračky apod.).
Pokud byste věděli o spíš cestovním endurku v dobrým stavu,tak i uvítám kontakt s nabídkou...
Díky moc!
(edit písmenka)
Naposledy editováno 03.02.2014 21:31:07
1 reakcí na tento příspěvek Kolik stojí GO,příp.SOmotoru?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik stojí GO,příp.SOmotoru?
Afriku jsem akorát nechal seřídit,jinak nic...
Šlo mi spíš o zkušenost typu:"V cca 90ti tisících to bralo olej a už prd jelo,tak jsem to dal panu xx z xx a ten udělal ventily,výbrus s pístem a ložiska na klice.Ta byla dobrá,ale když už to bylo rozdělaný..Pak ještě spojku a kolo 5týho převodu.Celý mě to i s prací vyšlo na xx peněz a pan xx je frajer a vše super!můžu doporučit!"
Asi tak...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik stojí GO,příp.SOmotoru?
fatman píše: Vítězslav_Máří>Šlo mi spíš o zkušenost typu:"V cca 90ti tisících to bralo olej a už prd jelo,tak jsem to dal panu xx z xx a ten udělal ventily,výbrus s pístem a ložiska na klice.Ta byla dobrá,ale když už to bylo rozdělaný..Pak ještě spojku a kolo 5týho převodu.Celý mě to i s prací vyšlo na xx peněz a pan xx je frajer a vše super!můžu doporučit!"
Asi tak...
to nejde rict, kdyz se o to nestaras, odejde to klidne po 10tkm. Kdyz se o to staras, tak to vydrzi mrak km
Vážně! Co je to ten mrak km???!!
100 000, 150 000??Nebo 80 000??Beru,že motor jde tiše,nekouří(nechlastá moc oleje)...
Kolik to opravdu najede?Fakt nevím...V kolika km zpozornět?
Nepatřím k těm,co si myslí,že motka z 95 roku má 24tis.km.I když může,neříkám,že ne .
jde mi o to,jestli počítat s větší opravou v 80ti?V kile?
A jenom "vršek" , nebo i klika? A když,tak ložiska, nebo i klika?Ojnice?
Naposledy editováno 04.02.2014 10:03:11
1 reakcí na tento příspěvek Kolik stojí GO,příp.SOmotoru?
plná GO je v ceně té staré vrány, ale zase pak máš na hromadu kilometrů u motoru pokoj, jenže je otázka co pod GO vidíš - jestli GO kterých je plná inzerce - tj. mrknout na ventily, zacpat tam červený silikon a vyměnit olej nebo opravdu rozhodit celý motor proměřit tolerance a povyměňovat co je potřeba - pak se netsačíš divit co za drobnosti se tam nasčítá
a kolik motor vydrží? zase závisí na stylu používání a údržbě
pokud to nehoníš a motor jede v částečném zatížení, má to správný a dost oleje tak vydrží mraky kilometrů - je málo oleje, zamrdávka v terénu kde to přehřejš, položíš, část zůstane bez oleje, spojka dostane pohulit za hodinu víc jak za rok na silnici atd.
1 reakcí na tento příspěvek Kolik stojí GO,příp.SOmotoru?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik stojí GO,příp.SOmotoru?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik stojí GO,příp.SOmotoru?
fatman píše: Firecracker> Díky!
není zač, samozřejmě záleží kdo Ti to bude dělat a co všechno se bude měnit, ale dost pochybuji, že bys byl schopný se dostat pod 15, třeba moje KLR má najeto něco kolem 60 tisíc a bere asi 0,1l oleje na 1000km, ale měl jsem taky DR650 které bylo o 6 let mladší mělo najeto o 10k km méně a bralo asi 0,5litru na 100km
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik stojí GO,příp.SOmotoru?
1 reakcí na tento příspěvek Kolik stojí GO,příp.SOmotoru?
Vítězslav_Máří píše: Na rovinu,mám Shadow,což je motor podobný Trasalpu a na něm najeto přes 80tis.Jsou jen dělané rozvody a zabroušené ventily,jinak pravidelné výměny oleje a filtrů,před sezonou jsem nechal změřit tlaky a motor doladit na brzdě a podle tlaků a brzdy je motor v nejlepší kondici.Prý není problém s těmito motory najet i 300tis,ale za podmínek,kdy dodržíš výměny oleje správné specifikace a filtry,které se tam mají dát,včetně svíček.
Jen bych podotknul, že Transalp není jednobuch a je chlazený vodou. Mimo to na Shadowce budeš mít myslím, uplně jiné zatížení u motoru než u endura kde je motor daleko víc namáhanýa podstatně hůř chlazený.
Na Xt u bratrance to vyšlo na 25 tis, ložiska, spojka, přelisování vložky, píst atd.... v servisu.
Naposledy editováno 04.02.2014 17:52:18
Motor zastavil az kaminek co mi proliť pres deravou prirubu a asi 3 litry vody z rybnika v motoru :)
Vybrus s pistem, udelani hlavy a ponocovani v garazi cca 6,5 tis? Myslim uz je to dlouho.
Na spodek sem nesahal, tam to bylo ok, jen klepalo vytahany ojnicni oko, coz nema cenu resit, za par mesicu se to zas vrati....
Kdyz jsem ho po roce prodal, tak novej majitel dal jen novej lak, vyplet a vsechny loziska, a motka byla jak nova :)
Naposledy editováno 04.02.2014 22:39:34
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rakousko-policie Honda NX 650 Dominator | Alex93 | 21 | 20.8.2024 v 20:59 MILOS61 |
Suzuki Freewind únik oleje Suzuki XF 650 Freewind | FiffiQ | 16 | 12.8.2024 v 11:11 FiffiQ |
zkušenosti s moto Suzuki XF 650 Freewind | Míra-Prcek | 9 | 20.5.2024 v 18:18 Míra-Prcek |
Zapojení Gipra Suzuki XF 650 Freewind | Kane1905 | 4 | 27.4.2024 v 22:43 Kane1905 |
Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso 6... [1, 2] Cagiva Canyon 500, Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso... | Slezy28 | 37 | 20.3.2024 v 17:19 Demonient |