paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Sajrajt v oleji - Suzuki GSX-R 1000 (K3)
Ahoj Chlapi,
kamarád má K3, během sezóny bylo vše v pořádku, ale po sezóně, se mu v oleji udělal takový bílí sajrajt, něco jako sliz, máme obavu aby mu voda nechcala do oleje, ale přijde nám divný, že se to stalo, až po sezóně. Je fakt že motorka stála v garáži, kde mrzlo, nemohla se tam voda vysrážet, když ji v garáži cca 3x nastartoval ? A voda mu ubyla jen cca decka za 4500 km. Díky za názory.

Naposledy editováno 01.02.2014 20:10:04

Sajrajt v oleji - Suzuki GSX-R 1000 (K3)

1.2.2014 v 20:16 | Nahoru | #1
přesně to se stalo, kdyby to nechal pořádně ohřát, tak se voda odpaří.

Sajrajt v oleji - Suzuki GSX-R 1000 (K3)

1.2.2014 v 20:17 | Nahoru | #2
voda v olej taky nedělá sliz,jen pak vypadá jako kafe s mlíkem.

sračky a slizy dělá i biosložka co je v benzínu-kdo ví co natankoval.....,pokud už je motor šlehlý-což K3 už bude,splaví se benzín po stěnách válce dolů do oleje a tam to pak dělá sajrajt...

Sajrajt v oleji - Suzuki GSX-R 1000 (K3)

1.2.2014 v 20:21 | Nahoru | #3
to vypoustel olej nebo to je jen na kontrolnim oku?

Sajrajt v oleji - Suzuki GSX-R 1000 (K3)

1.2.2014 v 20:25 | Nahoru | #4
Na kontrolním oku, ted jsme ho vyměnily a je to tam jen z lehka, asi se to projeví až na sezonu. Dumem co by to mohlo být. Je pravda že ne pokaždý, to nechal pořádně zahřát.

Sajrajt v oleji - Suzuki GSX-R 1000 (K3)

1.2.2014 v 20:26 | Nahoru | #5
Jo a máte někdo zkušenost z K3, že by se voda vypařovala? Je to normální, nebo se nemá vypařovat.

Sajrajt v oleji - Suzuki GSX-R 1000 (K3)

1.2.2014 v 20:29 | Nahoru | #6
deci za 4500km mi připadá spíše jako chyba v měření,než únik...
prostě nestojí to za řeč....

1 reakcí na tento příspěvek Sajrajt v oleji - Suzuki GSX-R 1000 (K3)

Skvělá odpověď, děkuji! 1.2.2014 v 22:18 | Nahoru | #7
Jestli je v chladícím systému jen voda, tak je to špatně!
Studené starty, kdy se motor pořádně nezahřeje, jsou taky špatně!
Zkoušeli jste vejít třeba s brejlema ze zimy do tepla? Orosí se... Totéž se stane v motoru a pak znova a znova.... A je to...
Prasklé těsnění pod hlavou by to mohlo být, ale to poznáte až po delší jízdě, jestli se bude ztrácet chladící kapalina.

Naposledy editováno 01.02.2014 22:21:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sajrajt v oleji - Suzuki GSX-R 1000 (K3)

1.2.2014 v 22:27 | Nahoru | #8

kuzmič píše: Jestli je v chladícím systému jen voda, tak je to špatně!
Studené starty, kdy se motor pořádně nezahřeje, jsou taky špatně!
Zkoušeli jste vejít třeba s brejlema ze zimy do tepla? Orosí se... Totéž se stane v motoru a pak znova a znova.... A je to...
Prasklé těsnění pod hlavou by to mohlo být, ale to poznáte až po delší jízdě, jestli se bude ztrácet chladící kapalina.



Není to jen voda, je to klasickej mix, tak jak má být.
Já si také myslím že to bude to rosení, snad to tak bude, kamarád z toho má hlvu v pejru.

1 reakcí na tento příspěvek Sajrajt v oleji - Suzuki GSX-R 1000 (K3)

Skvělá odpověď, děkuji! 1.2.2014 v 22:51 | Nahoru | #9
Přesně tohle dělá neohřátej motor v zimě.Nechte to pořádně ohřát a ono to hned zmizne.Kdysi sem řešil to samé na GSX-R.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sajrajt v oleji - Suzuki GSX-R 1000 (K3)

1.2.2014 v 22:56 | Nahoru | #10

Jarda_K píše: Není to jen voda, je to klasickej mix, tak jak má být.
Já si také myslím že to bude to rosení, snad to tak bude, kamarád z toho má hlvu v pejru.


Proboha proč, maximálně si sundá hlavu a vymění těsnění.....

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sajrajt v oleji - Suzuki GSX-R 1000 (K3)

2.2.2014 v 06:31 | Nahoru | #11

Packyn píše: Přesně tohle dělá neohřátej motor v zimě.Nechte to pořádně ohřát a ono to hned zmizne.Kdysi sem řešil to samé na GSX-R.



a nebo to nestartujte (bože, co to je píčovinu to přes zimu nesmyslně startovat?)
nemrdejte se v tom, a na jaře až vyjede, tak po pořádnym zahřátí (nejlíp po projížďce) ať se mrkne a uvidí že je vše o.k.
a hlavu ať nemá v pejru, ale radši ať si jí pořádně vypije, zima je kurva dlouhá

(reakce na) Sajrajt v oleji - Suzuki GSX-R 1000 (K3)

2.2.2014 v 06:59 | Nahoru | #12
[quote=mára929r]a nebo to nestartujte (bože, co to je píčovinu to přes zimu nesmyslně startovat?)
Přesně tak já v garáži nebyl tři měsíce a vůbec ani nevím jestli ta mašina tam pořád stojí

(reakce na) Sajrajt v oleji - Suzuki GSX-R 1000 (K3)

2.2.2014 v 08:02 | Nahoru | #13

dave-lister píše: Proboha proč, maximálně si sundá hlavu a vymění těsnění.....



Tak je to jeho mazel, měl to jednu sezonu, a láme si hlavu co to bude. Taky mu říkám, at to nechá být, že se v na jaře uvidí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sajrajt v oleji - Suzuki GSX-R 1000 (K3)

2.2.2014 v 08:08 | Nahoru | #14
[quote=mára929r]a nebo to nestartujte (bože, co to je píčovinu to přes zimu nesmyslně startovat?)

Tak nesmyslně to nebylo, dával si tam laďák, a chtěl slyšet, jakej to má zvuk, a jestli mu to všude těsní, pak se měnila voda v chladiči, to ji musel nastartovat, a nakonec dával na dálkovou halogen.

[quote=mára929r] hlavu ať nemá v pejru, ale radši ať si jí pořádně vypije, zima je kurva dlouhá

Vyřídím

(reakce na) Sajrajt v oleji - Suzuki GSX-R 1000 (K3)

2.2.2014 v 08:45 | Nahoru | #15

Jarda_K píše: [quote=mára929r]a nebo to nestartujte (bože, co to je píčovinu to přes zimu nesmyslně startovat?)

Tak nesmyslně to nebylo, dával si tam laďák, a chtěl slyšet, jakej to má zvuk, a jestli mu to všude těsní, pak se měnila voda v chladiči, to ji musel nastartovat, a nakonec dával na dálkovou halogen.

[quote=mára929r] hlavu ať nemá v pejru, ale radši ať si jí pořádně vypije, zima je kurva dlouhá

Vyřídím



hele, já měnil na motorce 3 prdele věcí, jako zadní led lampu, svíčky, vzduchovej filtr, nějaký karbonový doplňky a jiný výfuky ("laděný origo laufy"), atd.... a taky jsem to nestartoval, protože mi to příjde nesmyslný - a to mám vyhřejvanou garáž
já to prostě na konci sezóny umeju, vyleštim, namažu, dám do bandy vervu s čistidlem, motorku dám do vzduchu, vyndám baterku a přikreju peřinou
a startuju až před první jarní vyjížďkou, startování mezi tim je u mě píčovina nejvyššího kalibru

(reakce na) Sajrajt v oleji - Suzuki GSX-R 1000 (K3)

2.2.2014 v 09:55 | Nahoru | #16
mára929r> Já vim já vim nestartuju zbytečně já to tehdá zkoušel když sem Srada kompletně opravil a dal dohromady po několika letech.

Sajrajt v oleji - Suzuki GSX-R 1000 (K3)

2.2.2014 v 10:07 | Nahoru | #17
Tak sme oba o něco chytřejší.

E: Vodu měl holt nechat na jaro.

Naposledy editováno 02.02.2014 10:12:09
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1196, 1197] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35895 Dnes v 07:16 Ghostik
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 617 Včera v 22:10 Ozzy_
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 48 4.6.2024 v 08:07 Rolda89
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist