1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2t je zpět
hus píše:
Suterracing
Technical Specifications - Engine
Engine Type 4 Cylinder V4 two stroke
double counter rotating crankshaft, roller bearings
Displacement 54 x 54,5
(56 x 58,5 optional version)
Power min. 200hp
Aspiration Electronic fuel injection
four port throttle body
four carbon reed valve
Exhaust Valve Double flap
electronic controlled
Exhaust four single resonance steel chambers (optional Titanium)
Gearbox SRT six speed cassette gearbox
Clutch SuterClutch multi disc dry
Ignition Marelli ECU
ten SUTER
jsem měl připraven pro další pokračování. Jsem rád, že je více lidí, koho zajímá technika 2T
Norton RCW588 Rotary Racer je to s motorka s Wankelovým motorem. Zvuk jako závodní osmiválec.
Norton RCW 588
dvoukomorový 588cc rotační motor Wankel Norton závodní motocykl, který se používal v celé sezóně, 89, 90 a 91.
RCW588 bylo nahrazeno v NRS588 v roce 1991.
Technická specifikace
Motor: kapalinou chlazený tlak dvourotorový rotační
Zdvihový objem: 588cc
Kompresní poměr: 9.2:1
Karburátor: Dvoulůžkový Amal Smoothbores
Zapalování: Norton "hall efekt" spustil kondenzátorové
Převodovka: Pět rychlostí,
Spojky: "mokré" spojka pomocí slinuté materiály třecí desky a membrány
Výstupní výkon: více než 135 koní při 9800 otáčkách za minutu na hřídeli
Maximální točivý moment: 77 liber / m při 8000 otáčkách za minutu
Rám: Spondon twin spar hliník
Brzdy: Twin 320mm přední kotouče se čtyřmi pístovými Lockheed třmeny. 220mm zadní kotouč s dvěma písty Brembo třmen
Kola: 3,5 x 17 tříramenný Dymag hořčíku přední kola. 5,5 x 18 tříramenný zadní hořčík kola
Pneumatiky: Dunlop radiály
Hmotnost: méně než 145 kg
takto vypadá motor Wankel
z pohledu jezdce f1 norton rotary isle of man
Naposledy editováno 22.01.2014 21:01:00
1 reakcí na tento příspěvek 2t je zpět
1 reakcí na tento příspěvek 2t je zpět
mamba54 píše: Za sebe bych řekl, že 2T byly jediné pořádné závodní "nářadí".
No těžko říci, zda je tak opravdu. Mě se vždy daleko lépe závodilo na 2T než na 4T. Mám rád agresivitu dvoutaktu. Pak je další. Jednoduchost motoru a i malí výrobci mohou konkurovat velkým světovým koncernům. To bude asi také jedna z příčin změny předpisů v motosportu.
Postupně bylo dosaženo výkonu 75 koní, ale motor byl neustále sužovám problémy s oddělenou zastaralou převodovkou.
1 reakcí na tento příspěvek 2t je zpět
AKRO píše: Na druhé straně, okolo roku 1973 jezdil Konig špičku v sajdách a dokonce skončil s Newcombem na 2 místě vza Readem a před Agostinim v pětistovkách na MS. Ten výkon továrních motocyklů už musel být přes 100 koní, protože jinak by na takové umístění nebyla šance!
ano je to tak a pamatuji se, že Konig letěl jako prase.... včera jsem bohužel neměl čas to vše sem naťukat.. Bylo pozděNaposledy editováno 29.01.2014 21:18:06
Naposledy editováno 29.01.2014 22:14:46