1 reakcí na tento příspěvek rok výroby
Je to rok výroby mezi 1958-1960.
Mrkni sem: http://jawarmaniak....i_mala_kejvacka.html
Případně napiš přímo jawarmaniakovi, mám dojem že si vede databázi výrobních čísel, takže je schopnej ten rok výroby odhadnout přesněji.
1 reakcí na tento příspěvek rok výroby
1 reakcí na tento příspěvek rok výroby
Naposledy editováno 21.01.2014 22:49:37
Od 1.1.1958: Změněny koncovky výfuků - namísto původních rybin používány tzv. doutníčky.
Nové uložení zadní kyvné vidlice (od 1.1.1958)
Použit tlumič sání (pravděpodobně se změnou výfuků).
Od 1.4.1958: Změna spínací skříňky na sp. skříňku Bosch, přesunuta do horní části masky, ampérmetr nahrazen kontrolkou dobíjení, spolu s kontrolkou neutrálu přesunuta k tachometru.
Čerpáno zde: http://www.cezetman.../index.html?item=130
Takže pokud nemáš na nádrži spínačku tak je to od roku 1958
Akorád si nejsem jistej jak to chceš protáhnout na veteránské,když ani nevíš číslo rámu,nedaj se někde sehnat papíry?
Naposledy editováno 21.01.2014 23:09:08
1 reakcí na tento příspěvek rok výroby
Číslo rámu i motoru by mělo být stejné. Jedná se o rok výroby 60. Jedna z posledních dvouvýfukovek. Od čísla 900000 jde řada 125/355. Od pohledu tam vidím několik problémů.
Již zmíněná hlava z ČZ 150C nebo Jawa-ČZ 150/352. Navíc otočená o 180 stupňů, takže zadek máš vepředu Víka motoru se znakem ČZ jsou z jednovýfuků ČZ 45x. Stojan je nepůvodní. Takto lakovaná nádrž také nebyla. Chtělo by to více fotek, ale nezdají se mi ani podsedlové plechy (vypadá to na ČZ 45x). Pokud ti někdo bulíkuje, že v Jawě se montovalo z toho, co bylo, tak ho pošli do háje. Za prvé tohle v Jawě nikdy nebylo. Pokud o tom něco četls, tak víš, že je to Strakonická Čezeta. A za druhé - rozhodně by nemontovali díly z úplně jiného typu motocyklu.
Ohledně přihlášení na veterány - to zjišťuješ opravdu brzo. V prvé řadě si zajdi na DI a zjisti, jestli není ještě motocykl s výr. číslem 892594 v registru. Pokud je, tak máš utrum a sháněj jiný rám s jiným VIN číslem. Pokud v registru není, tak nabouchej stejné, jako motor.
Jo a ještě jedna věc - máš otočené kluzáky přední vidlice. Brzdový štít na předním kole má být na pravé straně, tedy naopak, než to máš namontované (držák bowdenu je na blatníku napravo).
Naposledy editováno 21.01.2014 23:37:49
jawarmaniak píše: Vy o vlku a vlk za humny
Číslo rámu i motoru by mělo být stejné. Jedná se o rok výroby 60. Jedna z posledních dvouvýfukovek. Od čísla 900000 jde řada 125/355. Od pohledu tam vidím několik problémů.
Již zmíněná hlava z ČZ 150C nebo Jawa-ČZ 150/352. Navíc otočená o 180 stupňů, takže zadek máš vepředu Víka motoru se znakem ČZ jsou z jednovýfuků ČZ 45x. Stojan je nepůvodní. Takto lakovaná nádrž také nebyla. Chtělo by to více fotek, ale nezdají se mi ani podsedlové plechy (vypadá to na ČZ 45x). Pokud ti někdo bulíkuje, že v Jawě se montovalo z toho, co bylo, tak ho pošli do háje. Za prvé tohle v Jawě nikdy nebylo. Pokud o tom něco četls, tak víš, že je to Strakonická Čezeta. A za druhé - rozhodně by nemontovali díly z úplně jiného typu motocyklu.
Ohledně přihlášení na veterány - to zjišťuješ opravdu brzo. V prvé řadě si zajdi na DI a zjisti, jestli není ještě motocykl s výr. číslem 892594 v registru. Pokud je, tak máš utrum a sháněj jiný rám s jiným VIN číslem. Pokud v registru není, tak nabouchej stejné, jako motor.
Jo a ještě jedna věc - máš otočené kluzáky přední vidlice. Brzdový štít na předním kole má být na pravé straně, tedy naopak, než to máš namontované (držák bowdenu je na blatníku napravo).
Ani jsem nevěděl že máš účet i na motorkářích, myslel jsem že funguješ jenom na jawamanii
Ta hlava mě taky přišla nějaká divná, vzhledem k tomu že svíčka má být vpravo
Doporučuju zjistit jestli moto není přihlášeno narazit číslo, potom dohledat informace a vyměnit za správné díly. Z té nádrže bych tragedii nedělal to by mohlo projít si myslím.
2 reakcí na tento příspěvek rok výroby
Navíc dle mě nemá hlava na 150 vodorovné žebro a dost jiný tvar prvního nejmenšího žebra.
A nádrž by tak snad mohl být, kdybys měl v tom odstnu i dvířka kastlíků a vršek masky. Co je divné je lakovaný zamykací patent na kastlíkách.
JInak chválím lakované zadní madlo, jeden z velice mála!!
Ač mají víka motoru odlité značení 355 (NE 356!) tak je to ČZ 45x, dvouvýfuky mají víka bez znaku! Obecně ČZ 45x přebírá spoustu dílů od 35x. Jen s úpravami. A proč by měli kvůli zančení dílů měnit formy pro lití? Takže klidně mají díly značení 355, ale už patří na jednovýfuka.
1 reakcí na tento příspěvek rok výroby
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vynechává ve vysokých otáčkách ("dr... Jawa 175/356 | krooky | 16 | 25.5.2024 v 11:08 Hovado-z-lesa |
Uchycení sedla na Jawa ČZ typ 355 v... Jawa 175/356, Jawa 125/355 | JAW4Ř | 8 | 4.4.2024 v 08:49 Dolin |
Jawa 175 po nastartování hned chcíp... [1, 2, 3] Jawa 175/356 | Raptík | 63 | 24.2.2024 v 23:32 ondra1997 |
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 57 | 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR |
Jawa ČZ kope zpět Jawa 175/356, Jawa 125/355 | JAW4Ř | 0 | 31.1.2024 v 20:58 JAW4Ř |