Přejeme hodně štěstí do sezóny 2018 !!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Naposledy editováno 31.12.2017 08:03:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Znojemsko
cuir píše: jo no... akorat mam ten problem ,ze bych to potreboval nejak v podstate na pockani, protoze kdyz tam s tim dojedu tak uz neodjedu a karu potrebuju na denni dojizdeni do prace. Tak myslis ,ze by to tak slo ?
všechno je jen na domluvě, my nejsme servis, trochu mu s tím píchneš a je to, fona na mě máš, ne?
1 reakcí na tento příspěvek Znojemsko
Karp007: nadrz nechej odpojenou, ale baterku tam dej. Budu se potrebovat k tem karbecum dostat. Motorku pak zahrejem na provozni teplotu a pak to zmerime.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Znojemsko
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek Znojemsko
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
mel bych takovej dotaz, co davate za chladci kapalinu na moto? A dalsi, do spojky je ta sama kvapalinka jako do brzd?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Znojemsko
http://eshop.motoline.cz/cs/chladici-kapaliny/3976-motul-motocool-expert-1l.html
No a spojka, to záleži na tom co máš za pumpu, ale většinou se tam brzdovka dávat nesmí, ta by ti časem zničila těsnění. Dává se tam hydraulickej minerální olej. (Magura, AJP) U Bremba si teď nejsem jistej.
http://www.brumla.com/kapalina-hydraul-spojky-magura-blood-100ml-d28284.htm
Koukni na víčko u tý pumpy, mělo by tam být napsaný co tam patří za kapalinu.
Naposledy editováno 16.01.2014 12:48:14
noend píše:
No a spojka, to záleži na tom co máš za pumpu, ale většinou se tam brzdovka dávat nesmí, ta by ti časem zničila těsnění. Dává se tam hydraulickej minerální olej. (Magura, AJP) U Bremba si teď nejsem jistej...
To je pro mě nová informace.Budu se muset kouknout co tam mám dávat já.Mám tam brzdovku...
Tak jsem se koukal,a mám v manuálu to samé co do brzd.
Naposledy editováno 16.01.2014 15:44:21
3 reakcí na tento příspěvek Znojemsko
Samozrejme napsano z nadsazkou ,protoze to neni tak ,ze tam date brzdovku a hned to zacne chcat a nebo obracene.
Ale proste mrknout do manualu a je to. Starsi motorky ale vesmes maji z 99% brzdovku. Tohle mi prijde jako vymysl a nesmysl posledni doby, kdy vyrobce chce asi prodavat dalsi polozku za X set korun. Stejne tak jako se prodava specialni olej do prednich vidli a jeste specialnejsi olej do zadniho centralu. Coz pokud chci mit vepredu i vzadu stejnou viskozitu tak by mi na 99%motorek stacily pouhe dva litry a vyslo by to skoro presne. Nejake deci by zbylo.
Jenze se vymyslel jeste specialnejsi olej do zadniho centralu a tim padem do predu dam vice jak jeden litr. Cili musim koupit dva litry a dozadu dam neceleho pul litru, ale protoze tam mam dat jeste specialnejsi olej tak musim pouzit dalsi litrove baleni. Zbyde mi tedy v souctu necelej litr oleju a ikdyz by si nekdo rekl ,ze pro ten zadek by toho bylo napriste jeste dost tak za rok uz je olej nepouzitelnej. Cili zas jit a vyhodit prachy. Opet vyrobce a prodejce vydelaji zhruba 300kc. Jen na tom ,ze nafukujou hlavy. U te spojky to ma aspon "opodstatneni" skrze tesneni, ale zas je to jen pro to aby se vice vydelalo. Protoze zhlediska praktickeho je to nesmysl, dat do spojky extra olej, kdyz tam brzdovka nicemu nevadi, kdyz by tam vyrobce dal stejne tesneni jako do brzdove packy.
Je to hnus a jdu z toho asi blejt.
Před nedávnem mě pobavil kamarád co koupil mou předchozí motorku.Nechal se ukecat na speciální kapalinu do chlazení od Motulu.Koncentrát co se neředí ho vyšel na 350 za litr
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Znojemsko
cuir píše: Tohle mi prijde jako vymysl a nesmysl posledni doby, kdy vyrobce chce asi prodavat dalsi polozku za X set korun.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/hmm.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/hmm.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/hmm.png)
noend píše: Co já vím, tak jde hlavně o to,aby ti v případě netěsnosti spodního pístku nenatekla brzdovka do motorového oleje a naopak, v brzdách není hydraulickej olej proto, že kdyby pístek třmenu netěsnil, aby se brzdy nazamastily olejem a okamžitě nepřestaly fungovat
Vidíš,a já si myslel,že i brzdovka zamastí brzdy tak že jsou nepoužitelný a používá se pro svůj vysoký bod varu...
noend píše: Co já vím, tak jde hlavně o to,aby ti v případě netěsnosti spodního pístku nenatekla brzdovka do motorového oleje a naopak, v brzdách není hydraulickej olej proto, že kdyby pístek třmenu netěsnil, aby se brzdy nazamastily olejem a okamžitě nepřestaly fungovat
no nepotkal sem zatim motorku ,ktera by mela pistek primo spojenej pres gufero do motoroveho prostoru aby mohlo dojit k primemu prusaku brzdovky do motoroveho oleje.
No a jendou mi brzdovka strikla na kotouce kdyz sem odvzdusnoval a jako nic extra :D
Tak ja ti nevim. Bud te nechapu co myslis a nebo nevim.
![](http://4.bp.blogspot.com/-Uvv5VGcVfhg/TlmSnNzAeJI/AAAAAAAALIo/Iwz3DCrirHU/s1600/1-removing+slave+clutch+cylinder.jpg)
![](http://1.bp.blogspot.com/-bty0IUP8X3Q/TlmSndfYK9I/AAAAAAAALIs/32JwquEaUI4/s1600/2-slave+clutch+cylinder.jpg)
![](http://3.bp.blogspot.com/-3iHsfnl89sw/TlmSn5B5ZuI/AAAAAAAALIw/8-EZorIwUMk/s1600/3-clutch+actuator+rod.jpg)
![](http://4.bp.blogspot.com/-1bwePtA_lWo/TlmSo2YmSQI/AAAAAAAALI8/IpVTRWav8RI/s1600/6-removal+of+clutch+actuator+rod.jpg)
EDIt: jo a jen pro rejpaly...neni to moje motorka :D
Naposledy editováno 16.01.2014 20:57:13
1 reakcí na tento příspěvek Znojemsko
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Pokud je spojka řešená tak, jak je na tvých fotkách, používá se tam právě ta brzdovka.
To je pak jasný, že se neshodnem, když každej mluvíme o něčem jiným
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek Znojemsko
Naposledy editováno 16.01.2014 22:37:33
konecne sem to i v manualu nasel ze obe mam nakrmit DOT 4, tim padem moje otazka na dot 5.1 zustava
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
Naposledy editováno 17.01.2014 16:17:58
1 reakcí na tento příspěvek Znojemsko
Jediný co bys tam dát přímo neměl je DOT 5, ta je na jiné bázi.
Naposledy editováno 17.01.2014 17:07:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Znojemsko
noend píše: A já mám zase zkušenost hlavně se spojkama, který mají pístek spojky přímo do motorvýho prostoru a tam se právě používá minerální olej
Proto jsem taky psal, že většinou olej.
.........
hele no tak to je pak jasne, kdyz ty vo koze a ja vo voze :D... muzu te poprosit , dej mi sem nejakou fotku. vubec si to nedovedu predstavit jak je to resene...tak bych nerad umrel hlope :D Pocitam ,ze se bude jednat asi o kross motorky.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Z venku to vypadá takhle.
![](http://www.wheelsacademy.com/a1/ktm/250sfx/07-250sxf-b.jpg)
1 reakcí na tento příspěvek Znojemsko
Jeste je na ceste jedno baleni tlumici vaty do vejfuku. To dorazi zejtra nebo pozejtri. Tak dodelam i druhej vejfuk. bohuzel i pres utvrzeni prodavajiciho profesionala v motoobchode jedno baleni proste nestacilo. A to sem mu daval rozmery vejfuku a borec rikal...jo oba s tim date a jeste vam zbyde. Tak sem dal vic jak trictvrte baleni do jednoho vejfuku. Cili zbytek je k nicemu. A musel sem objednat druhe baleni. Takze jak kokot platim bytecne za blbost nezkuseneho idiota 130kc postovne.
Proto na foto neni vejfuk namontovanej. Zas je aspon lepe videt na darecek :D
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/04/201581_201401211654130000908556750.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Znojemsko
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)