globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jaký zadní tlumič kromě čínského?
 
6.10.2013 v 23:10
Zdravím,scháním zadní tlumič na x-moto xb 31.z díry na díru má 37cm.Tlumič je istý s tímhle http://www.epitbike...ic-xtr140-370mm.html Slyšel jsem že tam jd nějakej DNM. Zajímalo by mě jestli tam dám i z nějaký jakýkoliv jiné krosky nebo motorky.děkuji za odkazy a konkretní modely.

2 reakcí na tento příspěvek Jaký zadní tlumič kromě čínského?

7.10.2013 v 20:03 | Nahoru | #1
Postupně se bude cela motorka rozpadat, asi nema cenu davat tam neco lepsiho.

(reakce na) Jaký zadní tlumič kromě čínského?

7.10.2013 v 20:33 | Nahoru | #2

Koster píše: Postupně se bude cela motorka rozpadat, asi nema cenu davat tam neco lepsiho.


No tak to jsi mu vážně pomohl. To,že jsi ten svůj verk nebyl schopnej dát hned na začátku do stavu kdy se s ním dá jezdit a neopravovat přece neznamená,že se to bude dít všem a hlavní blbost co jsi udělal je,že jsi koupil jetej dirt po někom kdo ji doprasil. Pokud jde o otázku tazatele tak já sem na mikilonu taky měnil centrál,ale tak,že sem komplet předělal rám a upravil ho podle tlumiče z jiné motorky. Jestli to plánuješ bez zásahu do rámu tak budeš muset hledat stejné rozměry a to nebude lehký

Jaký zadní tlumič kromě čínského?

9.10.2013 v 19:41 | Nahoru | #3
děkuju,no s rámem nic dělat nechci,chci nejakej tlumič kterej mi tam pujde.

Jaký zadní tlumič kromě čínského?

1.1.2014 v 22:05 | Nahoru | #4
kup si tlumič dmn ty co dělaj na stomp a champs ten ti jen tak neprdne!

Jaký zadní tlumič kromě čínského?

2.1.2014 v 08:05 | Nahoru | #5
Dal jsem si tlumič z KTMky, ale musel jsem k němu navařit držák na rám. V originále je to udělaný blbě, a když se dostane kyvka do maximálního odskoku tak přepákování ohýbá tlumič. Takže jediný rozumný řešení je úprava, výměna tlumiče do stejného uchycení nic nevyřeší.
Tlumič jsem koupil za 1500,- a úprava trvala půl dne. A to jsem předělával podsedlovku pro nový vzduchový filtr a baterku.

Jaký zadní tlumič kromě čínského?

4.1.2014 v 19:27 | Nahoru | #6
mám taky xb 31 a mám tam stavitelnej tlumič co na to prodávaj místo origo a není špatnej a pokud by tam chtěl dávat z jiný motorky asi by bylo potřeba upravit ty uchyty jinak by neměl bejt problém, spíš bych řešil na týhle motorce přední tlumiče který jsou fakt hrozný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký zadní tlumič kromě čínského?

4.1.2014 v 19:35 | Nahoru | #7

Koster píše: Postupně se bude cela motorka rozpadat, asi nema cenu davat tam neco lepsiho.



souhlas.tyhle motorky jsou dobré na to,aby si to člověk osahal,zjistil,jestli ho to baví a naučil se základy.

jinak je to fakt bída i kdyby byl jo dobrý,tak si s partou eduráků nesjede,stejně tak nezažije krásu nějakých hobby závodů.....

(reakce na) Jaký zadní tlumič kromě čínského?

8.1.2014 v 22:58 | Nahoru | #8

Dolph-cz píše: souhlas.tyhle motorky jsou dobré na to,aby si to člověk osahal,zjistil,jestli ho to baví a naučil se základy.

jinak je to fakt bída i kdyby byl jo dobrý,tak si s partou eduráků nesjede,stejně tak nezažije krásu nějakých hobby závodů.....


Já sem teda klukům co jezdí XR v enduru ježdění v pohodě stíhal. Je pravda,že každý si pod tím slovem představuje něco jiného. Do endura podle mě nepatří polňačka a lesní cesta,ale dát přímou čáru z bodu A do bodu B a té se držet ať tam "je co je". A v tomhle je jedno jestli jedeš hondu nebo čínu. Naopak ta čína je podle mě v některých pasážích i výhodou,protože většina starších endur v ceně nové číny jsou váhově někde úplně jinde a po půl hodině jízdy v terénu cítíš každé kilo. Výjezdy sem dával na číně lépe jak na DR. A vyjel sem na ní všechno co mi mozek dovolil. Neobhajuji je. Jen chci říct,že se Tvá poslední věta nezakládá ta úplně na pravdě,ale na trať není

1 reakcí na tento příspěvek Jaký zadní tlumič kromě čínského?

9.1.2014 v 07:37 | Nahoru | #9
Nechápu, proč by pitbike nebyl na trať a nemohl by jezdit motokros. Stále plno lidí srovnává a přirovnává hrušky s jabkama. Jezdí plno pitů na závodech Zde v České republice sice méně, ale v evropě je to hodně rozšířený sport.

1 reakcí na tento příspěvek Jaký zadní tlumič kromě čínského?

9.1.2014 v 11:39 | Nahoru | #10
wolken máš uplnou pravdu jezdím s klukama který maj silný endura Husaberg 500,Husqvarna 410,CRF 450 a další a když nejedou kudlu a prostě napohodu tak stíhám přecejenom moje xmoto je 250 ale ve výjezdech je to celkem podobný a řekl bych že jen zkušenej jezdec ocení kvalitní tlumiče který využije a kluk kterej se jde projet jednou za měsíc do lesa nepotřebuje mít na mašině tlumiče za hromadu peněz

(reakce na) Jaký zadní tlumič kromě čínského?

11.1.2014 v 22:20 | Nahoru | #11
a nešel by tam tento:
http://www.zbrojovka...ail.php?detail_id=14
levnej, českej, kvalitní

Jaký zadní tlumič kromě čínského?

12.1.2014 v 21:22 | Nahoru | #12
Copak, to on by tam šel, akorát by moc netlumil, přečti si specifikace...Teda když pominu že to ani není centrál...

(reakce na) Jaký zadní tlumič kromě čínského?

13.1.2014 v 12:42 | Nahoru | #13

Kovboy píše: Nechápu, proč by pitbike nebyl na trať a nemohl by jezdit motokros. Stále plno lidí srovnává a přirovnává hrušky s jabkama. Jezdí plno pitů na závodech Zde v České republice sice méně, ale v evropě je to hodně rozšířený sport.


Bavíme se o levném stroji X-moto xb 31. A ten fakt na trať nepatří. Nebo chceš tvrdit opak? Pokud s motorkou nic neudělám a po koupi ji vezmu na lavici tak ji tam po krátkém ježdění rozbiju. Tlumiče budou na odpis o centrálu nemluvím. To platí i pro ocelové ráfky,špice,přepákování a další a další. Jasný pár kol vydrží,ale kolik? Zrovna mi doma stojí XB 33 co na trati jezdila , centrál a přepákování na kaši přitom je motorka jak nová! Tak jak je to možný když jsou stavěný na trať? Rozumím Ti a Vím,že píšeš o jinech pitech co závody jezdí a jsou dobrý,ale ten nestojí dvacku jako ty o kterých je tady pořád dokola řeč.

Jaký zadní tlumič kromě čínského?

13.1.2014 v 22:23 | Nahoru | #14
Závodili jsme s XB33 kterou jsem koupil za 18 tis. Bez zvláštních úprav to odjelo celou sezonu. Tady jsem našel video z treninku. Motor 140ccm a zadní centrál z čínské čtyřkolky - to byl můj nápad, protože mladej začal dávat i ty dvojáky, tak pro jistotu.


Ale stále tu píši o míchání a porovnávání rozdílných věcí. Pro závody pitbike jsou jiné tratě
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist