globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: dražky na převod.kolečku
22.12.2013 v 11:32
ahoj,chci se zeptat mam rozdělanou převodovku a nějakych kolečkach jsou vybroušene dražky na zubech,jsou tahle kolečka už na výměnu?Diky za odpověd...

dražky na převod.kolečku

22.12.2013 v 11:36 | Nahoru | #1
to nemyslíš vážně......

ty si myslíš,že to takhle je schopný někdo posoudit?

dej sem fotky...

dražky na převod.kolečku

22.12.2013 v 11:38 | Nahoru | #2
jo počky dělam na tom

dražky na převod.kolečku

22.12.2013 v 11:43 | Nahoru | #3
tuhle fotku mam zrovna v pc,ale neni moc dobra,jestli nepomuže udělam novou..



1 reakcí na tento příspěvek dražky na převod.kolečku

22.12.2013 v 11:48 | Nahoru | #4
ty malé zoubky na vrcholech zubů?to je normální....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dražky na převod.kolečku

22.12.2013 v 11:52 | Nahoru | #5
Dolph-cz> jo takže to řešit nebudu,díky za pomoc

(reakce na) dražky na převod.kolečku

22.12.2013 v 11:58 | Nahoru | #6
cvajtakt> ty zuby jsou věčné,na převodovkách se seru ty 4malé zuby z boku(takové kolíky),ty tě mají zajímat,když se náběhy ojedou moc do kulata,tak pak vyskakujou kvalty...

dražky na převod.kolečku

22.12.2013 v 13:34 | Nahoru | #7
To tam musí být už od výroby, tam kde jsou ty drážky není funkční plocha, funkční plochy jsou boky zubů, to snad dá rozum.

dražky na převod.kolečku

22.12.2013 v 20:08 | Nahoru | #8
myslím že tam jsou kvůli mazání dosedacích ploch zubů

dražky na převod.kolečku

22.12.2013 v 21:02 | Nahoru | #9
Není to jen kvůli vyvážení ? Aby to při vyšších otáčkách nevibrovalo ?

dražky na převod.kolečku

22.12.2013 v 22:18 | Nahoru | #10

dražky na převod.kolečku

23.12.2013 v 07:52 | Nahoru | #11
Takovehle jak jsi napsal drážky,,,mají běžně i některá soukolí v převodovkách osobních aut,,nic neobvyklého,,viděl jsem to jak u převodovek vw, tak i u Suzuki,,které jsem dělal.

dražky na převod.kolečku

23.12.2013 v 09:53 | Nahoru | #12
Možná je to i kvůli mazání, ale třeba ve škodovce určuje poloha a počet drážek přesný typ kolečka.

dražky na převod.kolečku

23.12.2013 v 10:30 | Nahoru | #13
Tak kvůli mazání to není určitě. Hlava zubu nedosedá až do paty zubu v protějším kole, to by jaksi vůbec nefungovalo, je tam vůle cca. 0.25m Kvůli mazání ozubení se nikdy a nikde žádné drážky nedělají! Spíš bych sázel na tu identifikaci jednotlivých kol, to má jistou logiku.

1 reakcí na tento příspěvek dražky na převod.kolečku

23.12.2013 v 15:36 | Nahoru | #14
a nebo,že by to bylo ještě jednodušší a byly to pouhé otlaky od upnutí do obráběcího stroje??

(reakce na) dražky na převod.kolečku

25.12.2013 v 20:10 | Nahoru | #15
Dolph-cz> to není určitě, kolo se vyrábí tak, že na první operaci se dělá na čisto díra + jeden bok kola, na další operaci se to upíná za díru a udělá se velký průměr + druhý bok (právě tady se dělaj ve škodě drážky pro identifikaci, pak už jen frézování ševingování kalení a případně broušení za průměr už se to pak nikde neupíná.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Která je lepší Yamaha YZ 250, KTM 250 SX borec638 2 3.1.2024 v 18:01 ja1
Manual Yamaha YZ 250 2t rok 2001 Yamaha YZ 250 radiard 12 24.1.2023 v 20:50 radiard
Prasknutí piest Yamaha yz 250 Yamaha YZ 250 Crmkar 4 6.1.2023 v 20:55 Massakra
Yz250 sx300 Yamaha YZ 250 Neo28 12 5.1.2023 v 15:18 _Michal
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... Olihňos 2 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB


TOPlist