1 reakcí na tento příspěvek 600 pro vysoké lidi
Poměrně "velký" byly supersporty kolem roku 2002, ty novější jsou čim dál tim menší...
E: jde ale taky o primární způsob využití Na kratší vyjížďky by to mohlo být téměř cokoli, na delší cesty to ale bude s výběrem celkem oříšek...
Naposledy editováno 12.12.2013 21:14:54
1 reakcí na tento příspěvek 600 pro vysoké lidi
Begy píše: a proč chceš při týhle výšce zrovna silnici? - Hormony????
to je zase blábol, kdyz chce tak proste chce tecka...
Nepíšeš jak moc starý stroj chceš. Pokud staré vrány tak já měl yzf thundercat a ten je slušně velký a jezdilo se na tom suprově. do dneška v dobrém vzpomínám. ale jsou to už staré stroje
2 reakcí na tento příspěvek 600 pro vysoké lidi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 600 pro vysoké lidi
2 reakcí na tento příspěvek 600 pro vysoké lidi
Ser na silnicku tak ty nohy proste neposkladas. Bud velkyho cestaka, nebo cenduro nebo motarda - ale to neni na cestovani.
2 TOM: vyzkousej si na cem ti pujde dobre sedet a kup co chces, co s tebou neco dela. S rozumem bych kupoval jen neco na dlouhe cesty, kde to je nezbytne nebo plechovku.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 600 pro vysoké lidi
sancho66 píše: T0M> v tom pripade si nekde vyzkousej ninju 6ku, pak bych mrknul na VFRo, jestli nejaky sezenes za 50k, no a pak s tvoji vyskou asi jen nahace(treba Fazera, ten je dost velkej) a pak cenduro (coz uz asi nebude tvuj vkus)
bacha na to VFR je vcelku mala motorka a ja bych ji doporucoval tak max do 180cm. Hondy jsou vcelku uzke.sam jsem mel vfr v hledacku a se svejma 191 sem se poradne neposkladal,pripadal sem si jak na 5kilu...GUGO: v tomhle s tebou nesouhlasim... mam prekonovanou sportovni motorku a jsem maximalne spokojen...nerikam ze je to nejpohodlnejsi a nejlevnejsi na provoz co znam,ale pro me a me uceli je to nejlepsi cestak ale kazdy od moto ocekava neco jineho,proto mame tolik druhu diky bohu
At si kazdej koupi co chce, kdyz to nepujde muze to prodat. Takze vlastne mas pravdu, snazim se tady nekomnu vnutit svoji myslenku, tyhle tamata jsou stejne o nicem protoze vsichni tady nekomu davame svuj nazor a on si sem bud prijde potvrdit ze si ma koupit to co chce nebo si o tom pokecat protoze nic nekoupi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 600 pro vysoké lidi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 600 pro vysoké lidi
sancho66 píše: enusim2> o jakem r.v. u toho VFR se tu bavime? Ja mel za to, ze VFR kolem roku 2000 je velkej korab. Ale nikdy jsem na nem nesedel, tak nevim, jen rikam co jsem nacetl.
VFR 800 prvni model a pak vtec. vfr750 jsem nesedlal ani z blizka nevidel.
GUGO: ja taky jezdil sezonu na gpz a pak jsem na ni na parkovisti narazil a musel se smat jak jsem na tom mohl jezdit :D jak je to male
tady je kamarad a ja na vfr800 je fakt prcek a koukni ze mu masina je akorat. a to je fakt malej
tady vidis 191cm na ninje. padne jak ulita a to mam dlouhe nohy a ruce
a k porovnani tady je prcek kamaradka.tak se zadivej a vsimnes si ze pomalu rukou nema sanci dosahnout na riditka
Naposledy editováno 13.12.2013 15:04:36
Model rok 2002-2003 jsou prakticky neznicitelne, vypadaji dobre, nejsou tezke, maji nejvyssi vykon(98kobyl) z sporttovne-cestovnych 600, maji skvele brzdy Brembo a dneska stojej par kacek.
Na sestce Fazerovi jsem jezdil 3,5 roku a bez problemu
Naposledy editováno 13.12.2013 22:29:28
gugo píše: Me nejak unika proc chce nekdo silnicku na nase cesky silnice. Kdykoliv nekomu delam najakou silnici a jedu to projet tak se divim jak stim muzete jezdit.
Ser na silnicku tak ty nohy proste neposkladas. Bud velkyho cestaka, nebo cenduro nebo motarda - ale to neni na cestovani.
co to je za kecy . Takže všichni auta jen offroady ?