Máte s tím někdo zkuenost, nebo víte co s tím dělat?
1 reakcí na tento příspěvek přelašování neodhlášené jawa 250
Naposledy editováno 08.12.2013 23:37:12
...je ovšem otázka, jak na tom budou s placením pojistného ty ¨nové¨ doklady
...abys jen nevykročil z bláta do louže
...pokud máš původní doklady k tvé motorce, bude to rozhodně jednodušší přihlásit na ně, třeba s prohlášením že motorka stála ve stodole
...pak jsou tu ještě otázky jako: na koho jsou ty dvacet let staté papíry? rodina, cizí? jak dlouho tu motorku máš? koupena se smlouvou? od majitele, který je v dokladech?...pak by to nebyl tvůj problém, ale jeho, do doby prodeje...
...prostě málo informací pro radu...
http://www.stopckp.c...lu-a-na-co-ma-narok/
PS - pokud by jsi zůstal u původních dokladů, tak si s pojistkou nemusíš lámat hlavu - je to starost člověka, na kterého je to psané. Ovšem otázkou zůstává, jestli to není tvůj známý, abys pak nepotopil někoho koho nechceš. A když je to cizí člověk, tak zůstává otázkou, jak doklady na sebe přepíšeš, protože když by pak musel platit na stroj, který nemá a začne se v tom šťourat a zjistí se, že to máš na sebe přepsáno na základě zfalšované smlouvy/plné moci, tak si můžeš důsledky domyslet sám :)
1 reakcí na tento příspěvek přelašování neodhlášené jawa 250
Takže nerad to píšu veřejně,ale než tam vlezeš musí vše souhlasit,tzn. vše přerazit předem a novej štítek,vymaz motoru se udělá následně protože musí souhlasit typ,číslo dnes není podstatné.
Vlasťák1973 píše: napsali,že evidenční kontrole neodpovídá tak tam vlez a v tu chvily mu řekli,že by měli správně kontaktovat policii,že se jedná o kradenou motorku a další keci a hlavně to zanesou do evidence
Nevím, asi záleží, co jim tam napovídal. Protože si stačí představit, že budeš mít bouračku a budeš dávat nový rám - tím se jako motorka stane kradenou? Blbost. Sám jednu takovou motorku mám a číslo rámu je normálně přeškrtnuté s poznámkou na straně X, kde je uvedena výměna po nehodě - ale jak se to řešilo nevím, tak jsem ji již koupil (moto též nemá štítek a nikdy s tím nebyl problém). Takže lze přepsat v techničáku i číslo rámu, ale je to cesta na dlouhou trať a hromada papírování. Pro tebe bude jednoznačně jednodušší přerazit číslo rámu. Ovšem již to není legální cesta.
Číslo motoru se dnes již neřeší, takže ho můžeš v klidu nechat vyškrtnou z TP. Pro další technické je důležité, aby seděl typ (u jawy většinou první tři čísla) a když sedí, tak je to dál nezajímá. Výmaz nějakou korunu stojí, ale je to pár korun (nevím jak teď, mě to stálo pade nebo kilo pár let zpět, přesně už nevím)
To co píše Luka,tak mi z toho vyplívá,že on papíry má v pořádku a boji se to přihlásit kvuli povinému ručení,teď jde o to kolik by stály nové papíry,kolik by stálo to vše překopat,jestli by nebylo jednodušší zajít na pojišťovnu a tam se zeptat jak postupovat a kolik by v případě pokuty od ČKPP byla její výše,aby to pak nepřišlo na stejný prachy nebolevnějš,ono už těch papíru na starý Jawy moc není a jejich cena stoupá.
PS - papíry sežene za pár ticek, záleží na domluvě a štěstí (co jsem tak rychle mrknul na pár stránek, tak je může mít teď hned bez problémů za 5 tisíc. Když bude hledat a čekat, dostane se i níže)
Papíry se daj určitě sehnat,ale proč si to komplikovat,když se to muže možná vyřešit bez ruzného ?