Téma: oprava po bouracce
3.12.2013 v 22:18
cs lidi pred prazdninama me srazil jeden nalitej borec v plechovce uz sem ve stavu kdy se muzu pustit do oprav ale nejdriv bych chtel vysvetlit par zahad treba jak je mozny ze sem pri bouracce melvzarazenej kvalt a po bouracce tam je neutral preradit to nikdo nemohl radicka je ohnuta jako dalsi by me zajmalo jak opravit prorazenej blok motoru je tam prasklina ve stavu damskyho prirozeni cca 3 cm vysoka a ten stripek uprostred zatim drzi je toho na motorce spousta znicenyho ale zasadni je motor nvm jestli ji opravim e rad by hhhch na ni na jare zase sednul
Na tu záhadu s neutrálem by nejlépe odpovědělo rozebrání motoru a kontrola, v jaké pozici bude řadicí buben, přesněji mezi kterými dvěma kvalty se bude nacházet. Rychlost mohla vyskočit v důsledku nárazu a jedná se tedy o "falešný neutrál".
Co se týče díry v karteru, tak jestli dle Tvého popisu dobře chápu, že je to prasklina "kolem dokola" ale s nevypadlým středem, tak by měla jít zalepit tekutým kovem. Nebo zavařit, ale svářet hliník není sranda, navíc to bude nějaká slitina (a dle toho je třeba se přizpůsobit) a také teplem by se mohl karter zkroutit. Průšvih tam ale bude v tom, že pro lepení musí být povrch pořádně odmaštěn, což se u karteru těžko podaří, motor bys opět musel celý rozebrat, pokud je to tedy skutečně polovina karteru a ne boční víko ("skeble").
A že je na motorce "spoustu zničenýho" - pozor na to, jak na tom bude rám, aby nebyl hnutý a nebyly v něm mikropraskliny. Těžko soudit takto na dálku, ale aby to očekávání, že na jaře vyjedeš, nebylo optimistické, až naivní. A především musíš posoudit, zda by se oprava finančně vůbec vyplatila a zda nebude ve finále levnější pořídit jinou motorku a tuto rozprodat na díly.
Co se týče díry v karteru, tak jestli dle Tvého popisu dobře chápu, že je to prasklina "kolem dokola" ale s nevypadlým středem, tak by měla jít zalepit tekutým kovem. Nebo zavařit, ale svářet hliník není sranda, navíc to bude nějaká slitina (a dle toho je třeba se přizpůsobit) a také teplem by se mohl karter zkroutit. Průšvih tam ale bude v tom, že pro lepení musí být povrch pořádně odmaštěn, což se u karteru těžko podaří, motor bys opět musel celý rozebrat, pokud je to tedy skutečně polovina karteru a ne boční víko ("skeble").
A že je na motorce "spoustu zničenýho" - pozor na to, jak na tom bude rám, aby nebyl hnutý a nebyly v něm mikropraskliny. Těžko soudit takto na dálku, ale aby to očekávání, že na jaře vyjedeš, nebylo optimistické, až naivní. A především musíš posoudit, zda by se oprava finančně vůbec vyplatila a zda nebude ve finále levnější pořídit jinou motorku a tuto rozprodat na díly.
dostal sem od pojistovny 13 000 po soudech dostanu dalsich 13 000 na servis nemam ram snad hlej neni a viko motoru to taky neni je tezky si to predstavit bylo to v zatacce a on me chytip prednimm kolem takze stupacka radicka total riditka ohli kivka ohla kryt retezu jak kdyz donej dal nekdo pesti prorazenej blok a utrhla spinaci skrinka a tlumuc
1 reakcí na tento příspěvek oprava po bouracce
pojistovna to napsala na totalku
1 reakcí na tento příspěvek oprava po bouracce
byl bych rad kdyby zase jezdila byl sem s ni uplne spokojenej skusil bych koupit tu samou bez papiru sem ji videl za 20 jen prehodit motor a par veci a melo by to byt ok mela najeto jen 20 000 chromovany vika motoru a jeste nejaky zmeny takze maksimalka byla 120
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oprava po bouracce
login36158> POjistovna to napsala na totalku a dala ti 13tisic ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oprava po bouracce
login36158> Maluješ si to dost v růžových barvách, ale věř tomu, že až bys začal ve vraku šťourat a opravovat, začnou vylézat na povrch další a další komplikace, o kterých momentálně ani nevíš. Coby "bezpapírák" seženeš spíše jen rovněž vrak na díly a většinou bývá právě poškozený motor, nebo po bouračce rám. Navíc by taková "přestavba" připadala v úvahu jen tehdy, když sám budeš mít v pořádku rám, což po takovém pádu moc pravděpodobné není.
Jak píší ostatní, "city" hoď stranou, tohle rozprodej na díly a kup si jinou Virguli, je jich dost. Vyjde Tě to v součtu na zlomek ceny, než kdyby ses svou motorku snažil za každou cenu opravit.
Jak píší ostatní, "city" hoď stranou, tohle rozprodej na díly a kup si jinou Virguli, je jich dost. Vyjde Tě to v součtu na zlomek ceny, než kdyby ses svou motorku snažil za každou cenu opravit.
Být Tebou popřemýšlím nad tímto kouskem . Vypadá slušně a navíc toto provedení nápisu na nádrži (a na podsedlových krytech) není moc časté a přitom je to snad nejhezčí z možných variant.
Tato je sice o pár tisíc dražší, ale cena neznamená všechno a máš ji blíž. Stejně tak na tipmoto je slušný výběr.
Ale být Tebou popřemýšlím spíš nad tím, zda má cenu na ten poslední rok vůbec na motorku spěchat a zda nebude lepší "dát pauzu", pořádně se vykurýrovat a pak si rovnou rozšířit řidičák a koupit XV535, pokud tedy chceš zůstat u tohoto typu. Když teď koupíš znovu XV125 a pak se jí budeš za rok zbavovat, dost na tom proděláš.
Tato je sice o pár tisíc dražší, ale cena neznamená všechno a máš ji blíž. Stejně tak na tipmoto je slušný výběr.
Ale být Tebou popřemýšlím spíš nad tím, zda má cenu na ten poslední rok vůbec na motorku spěchat a zda nebude lepší "dát pauzu", pořádně se vykurýrovat a pak si rovnou rozšířit řidičák a koupit XV535, pokud tedy chceš zůstat u tohoto typu. Když teď koupíš znovu XV125 a pak se jí budeš za rok zbavovat, dost na tom proděláš.
1 reakcí na tento příspěvek oprava po bouracce
13 000 je pulka druhou dostanu po soudech ridicak hned v 18 delat nebudu nejsou penize
2 reakcí na tento příspěvek oprava po bouracce
na novi virago budu mit s pojistky ale ridicak stoji kolem 10 000 + motorka min za 40 000 a hlavne bych musel rok cekat nez bych se zase projel?
1 reakcí na tento příspěvek oprava po bouracce
s tim co me srazil mel alkohol takze je to prej trestnej cin a jde to k soudu uz je to 5 mesicu a je to nejaky mrtvi
login36158> XV535 za 40000,- bude docela vrána zatouchající zajícem v pytli. Počítej tak 50 - 60 tis. Nasbírat zkušenosti na slabší každopádně a navíc XV125 není zase takový lenoch, jak se může zdát. Na druhou stranu nic se nemá uchvátat a nic neztratíš. Já nejezdím už pomalu třetím rokem a že by mi neco chybělo, říct nemůžu. Lepší počkat, až bude zdraví zcela v pořádku.
1 reakcí na tento příspěvek oprava po bouracce
ja tomu taky nerozumim :/ o to se mi stara pravnicka proste to jeste neni uzavreny takze mi nic nedaj
Pokud si chceš rozšířit řidičák na A2 z A1,tak se snad dělá jen závěrečná jízda a ta určitě nebude za 10 tis,to za prvé a za druhé,pokud máš díru v bloku motoru,nejdříve je dobré se do toho motoru podívat,co kde ještě upadlo a i tak.Podle toho co píšeš,ta motorka dostala pěknou šupu a divil bych se ,že rám bude bez chybičky.podle toho co Ti tu radí JMK se podívej na tu první Virguli ,vypadá slušně a je za dobrý peníz a pak než jít do docela malé 535 se podívej na 600 Shadow,za 50 tis koupíš pěkný kousek a nebudeš se trápit s válečky ve volnoběžce.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10419 | 26.10.2024 v 23:58 badyXV |
Olej ve vzduchovým filtru a ztráta ... Yamaha XV 125 Virago | Honza_JB | 2 | 28.9.2024 v 17:32 ja1 |
Nová spojka zabírá až na konci Yamaha XV 125 Virago | Jirka98 | 11 | 7.8.2024 v 22:59 Kohlstein |
zrychlení yamaha xv 125 Yamaha XV 125 Virago | vaclav11 | 16 | 19.7.2024 v 13:04 staroch30 |
Yamava Virago 125 - seřízení volnob... Yamaha XV 125 Virago | Zachovalj | 3 | 14.4.2024 v 19:38 Slávek-TDM |