paolo_novy Přidat reklamu

Téma: oprava po bouracce
3.12.2013 v 22:18
cs lidi pred prazdninama me srazil jeden nalitej borec v plechovce uz sem ve stavu kdy se muzu pustit do oprav ale nejdriv bych chtel vysvetlit par zahad treba jak je mozny ze sem pri bouracce melvzarazenej kvalt a po bouracce tam je neutral preradit to nikdo nemohl radicka je ohnuta jako dalsi by me zajmalo jak opravit prorazenej blok motoru je tam prasklina ve stavu damskyho prirozeni cca 3 cm vysoka a ten stripek uprostred zatim drzi je toho na motorce spousta znicenyho ale zasadni je motor nvm jestli ji opravim e rad by hhhch na ni na jare zase sednul
Předchozí
1 2
Následující

oprava po bouracce

3.12.2013 v 22:19 | Nahoru | #1
nemuze ta zahada z neutralem ukazovat na nejakej problem v motoru ?

oprava po bouracce

3.12.2013 v 22:45 | Nahoru | #2
Na tu záhadu s neutrálem by nejlépe odpovědělo rozebrání motoru a kontrola, v jaké pozici bude řadicí buben, přesněji mezi kterými dvěma kvalty se bude nacházet. Rychlost mohla vyskočit v důsledku nárazu a jedná se tedy o "falešný neutrál".
Co se týče díry v karteru, tak jestli dle Tvého popisu dobře chápu, že je to prasklina "kolem dokola" ale s nevypadlým středem, tak by měla jít zalepit tekutým kovem. Nebo zavařit, ale svářet hliník není sranda, navíc to bude nějaká slitina (a dle toho je třeba se přizpůsobit) a také teplem by se mohl karter zkroutit. Průšvih tam ale bude v tom, že pro lepení musí být povrch pořádně odmaštěn, což se u karteru těžko podaří, motor bys opět musel celý rozebrat, pokud je to tedy skutečně polovina karteru a ne boční víko ("skeble").
A že je na motorce "spoustu zničenýho" - pozor na to, jak na tom bude rám, aby nebyl hnutý a nebyly v něm mikropraskliny. Těžko soudit takto na dálku, ale aby to očekávání, že na jaře vyjedeš, nebylo optimistické, až naivní. A především musíš posoudit, zda by se oprava finančně vůbec vyplatila a zda nebude ve finále levnější pořídit jinou motorku a tuto rozprodat na díly.

oprava po bouracce

3.12.2013 v 23:05 | Nahoru | #3
A proc to resis ? Dej to do servisu , kterej ti schvali pojistovna nebo do autorizovaneho servisu at se pojistovna prohne. Predpokladam ze ten nalitej mel nejake povinne ruceni.

oprava po bouracce

4.12.2013 v 06:07 | Nahoru | #4
dostal sem od pojistovny 13 000 po soudech dostanu dalsich 13 000 na servis nemam ram snad hlej neni a viko motoru to taky neni je tezky si to predstavit bylo to v zatacce a on me chytip prednimm kolem takze stupacka radicka total riditka ohli kivka ohla kryt retezu jak kdyz donej dal nekdo pesti prorazenej blok a utrhla spinaci skrinka a tlumuc

1 reakcí na tento příspěvek oprava po bouracce

4.12.2013 v 06:08 | Nahoru | #5
pojistovna to napsala na totalku

oprava po bouracce

4.12.2013 v 06:26 | Nahoru | #6
osobne to prodej na dily a na jare kup za 26 000 (13 000 a 13 000) neco jineho

oprava po bouracce

4.12.2013 v 09:11 | Nahoru | #7
radim nespravovat,a koupit jinou

oprava po bouracce

4.12.2013 v 09:49 | Nahoru | #8
Taky radim neopravovat, zahucis do toho kotel

1 reakcí na tento příspěvek oprava po bouracce

4.12.2013 v 10:08 | Nahoru | #9
byl bych rad kdyby zase jezdila byl sem s ni uplne spokojenej skusil bych koupit tu samou bez papiru sem ji videl za 20 jen prehodit motor a par veci a melo by to byt ok mela najeto jen 20 000 chromovany vika motoru a jeste nejaky zmeny takze maksimalka byla 120

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oprava po bouracce

4.12.2013 v 10:14 | Nahoru | #10
login36158> POjistovna to napsala na totalku a dala ti 13tisic ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oprava po bouracce

4.12.2013 v 10:58 | Nahoru | #11
login36158> Maluješ si to dost v růžových barvách, ale věř tomu, že až bys začal ve vraku šťourat a opravovat, začnou vylézat na povrch další a další komplikace, o kterých momentálně ani nevíš. Coby "bezpapírák" seženeš spíše jen rovněž vrak na díly a většinou bývá právě poškozený motor, nebo po bouračce rám. Navíc by taková "přestavba" připadala v úvahu jen tehdy, když sám budeš mít v pořádku rám, což po takovém pádu moc pravděpodobné není.
Jak píší ostatní, "city" hoď stranou, tohle rozprodej na díly a kup si jinou Virguli, je jich dost. Vyjde Tě to v součtu na zlomek ceny, než kdyby ses svou motorku snažil za každou cenu opravit.

(reakce na) oprava po bouracce

4.12.2013 v 11:06 | Nahoru | #12
J.M.K.>

oprava po bouracce

4.12.2013 v 11:23 | Nahoru | #13
Být Tebou popřemýšlím nad tímto kouskem . Vypadá slušně a navíc toto provedení nápisu na nádrži (a na podsedlových krytech) není moc časté a přitom je to snad nejhezčí z možných variant.
Tato je sice o pár tisíc dražší, ale cena neznamená všechno a máš ji blíž. Stejně tak na tipmoto je slušný výběr.
Ale být Tebou popřemýšlím spíš nad tím, zda má cenu na ten poslední rok vůbec na motorku spěchat a zda nebude lepší "dát pauzu", pořádně se vykurýrovat a pak si rovnou rozšířit řidičák a koupit XV535, pokud tedy chceš zůstat u tohoto typu. Když teď koupíš znovu XV125 a pak se jí budeš za rok zbavovat, dost na tom proděláš.

1 reakcí na tento příspěvek oprava po bouracce

4.12.2013 v 12:03 | Nahoru | #14
13 000 je pulka druhou dostanu po soudech ridicak hned v 18 delat nebudu nejsou penize

oprava po bouracce

4.12.2013 v 12:14 | Nahoru | #15
Tak když nemáš peníze ani na rozšíření řidičáku, tak snad není proč přemýšlet nad tím, zda pořídit jinou motorku, nebo se snažit tuto zbořenou opravit, když druhá možnost vyjde jednoznačně dráž, ne?

2 reakcí na tento příspěvek oprava po bouracce

4.12.2013 v 12:27 | Nahoru | #16
na novi virago budu mit s pojistky ale ridicak stoji kolem 10 000 + motorka min za 40 000 a hlavne bych musel rok cekat nez bych se zase projel?

(reakce na) oprava po bouracce

4.12.2013 v 12:31 | Nahoru | #17
a taky chci jeste nasbirat nejaky skusenosti na slabsi motorce nez prejdu na silnejsi

(reakce na) oprava po bouracce

4.12.2013 v 12:33 | Nahoru | #18
login36158> Nechapu jak po soudech ? Skym se soudis s pojistovnou nebo nebyl urcen vynik nehody ?

1 reakcí na tento příspěvek oprava po bouracce

4.12.2013 v 12:46 | Nahoru | #19
s tim co me srazil mel alkohol takze je to prej trestnej cin a jde to k soudu uz je to 5 mesicu a je to nejaky mrtvi

(reakce na) oprava po bouracce

4.12.2013 v 12:47 | Nahoru | #20
login36158> XV535 za 40000,- bude docela vrána zatouchající zajícem v pytli. Počítej tak 50 - 60 tis. Nasbírat zkušenosti na slabší každopádně a navíc XV125 není zase takový lenoch, jak se může zdát. Na druhou stranu nic se nemá uchvátat a nic neztratíš. Já nejezdím už pomalu třetím rokem a že by mi neco chybělo, říct nemůžu. Lepší počkat, až bude zdraví zcela v pořádku.

(reakce na) oprava po bouracce

4.12.2013 v 12:57 | Nahoru | #21
login36158> Pak ted nechapu proc by pojistovna nemela plnit 100%. Vinik nehody je urcenej, pojistovna to ma vyplatit a pak si to ponem vymahat regresem.

1 reakcí na tento příspěvek oprava po bouracce

4.12.2013 v 13:47 | Nahoru | #22
ja tomu taky nerozumim :/ o to se mi stara pravnicka proste to jeste neni uzavreny takze mi nic nedaj

oprava po bouracce

4.12.2013 v 13:49 | Nahoru | #23
asi to udelam tak ze prodam par dilu a prisetrim na novou a zbytek necham na nahradni

(reakce na) oprava po bouracce

4.12.2013 v 14:05 | Nahoru | #24
login36158> To se ti pravnicka stara dost blbe jestli ji platis. Ty mas narok na to aby si jezdil co mozna nejdrive na tom samym co si jezdil doposavad. ev. na nahradni dopravu.

oprava po bouracce

4.12.2013 v 14:13 | Nahoru | #25
no na ty uz asi jezdit nebudu :/ skusim rozebrat motor a uvidim ja se v techhle pravnich vecech nevyznam :/ ale benga me vyslichaly az po 5 mesicich :/

oprava po bouracce

4.12.2013 v 17:20 | Nahoru | #26
jen poznámká řidičák rozhodně nestojí 10tis bratranec teď dělal za 12k B+A2 a nebyla to ta nejlevnější varianta (proč jezdit ve starým meganu a na 350 když se může svézt v novým golfu, KIA sportage a VW New Beatle a Suzuki GS 500)

oprava po bouracce

4.12.2013 v 17:40 | Nahoru | #27
zatim sem na ucnaku takze nemam stalej prijem a provoz auta nebo motorky ktera vic zere bych proste neutah papiry na auto a silnejsi motorku si udelam az dodelam skolu a budu mit neco nasetrino

oprava po bouracce

4.12.2013 v 17:42 | Nahoru | #28
Pokud si chceš rozšířit řidičák na A2 z A1,tak se snad dělá jen závěrečná jízda a ta určitě nebude za 10 tis,to za prvé a za druhé,pokud máš díru v bloku motoru,nejdříve je dobré se do toho motoru podívat,co kde ještě upadlo a i tak.Podle toho co píšeš,ta motorka dostala pěknou šupu a divil bych se ,že rám bude bez chybičky.podle toho co Ti tu radí JMK se podívej na tu první Virguli ,vypadá slušně a je za dobrý peníz a pak než jít do docela malé 535 se podívej na 600 Shadow,za 50 tis koupíš pěkný kousek a nebudeš se trápit s válečky ve volnoběžce.

oprava po bouracce

4.12.2013 v 18:47 | Nahoru | #29
no kdybych kupoval vetsi tak asi intrudera savage nebo to virago

oprava po bouracce

4.12.2013 v 18:49 | Nahoru | #30
nebo bych presel z choppra na silnicni gpz 500
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10419 26.10.2024 v 23:58 badyXV
Olej ve vzduchovým filtru a ztráta ... Yamaha XV 125 Virago Honza_JB 2 28.9.2024 v 17:32 ja1
Nová spojka zabírá až na konci Yamaha XV 125 Virago Jirka98 11 7.8.2024 v 22:59 Kohlstein
zrychlení yamaha xv 125 Yamaha XV 125 Virago vaclav11 16 19.7.2024 v 13:04 staroch30
Yamava Virago 125 - seřízení volnob... Yamaha XV 125 Virago Zachovalj 3 14.4.2024 v 19:38 Slávek-TDM

TOPlist