budes potrebovat pojistku, drat, neco co sviti (treba led diodu pozadovane barvy)a pripadne odpor na omezeni proudu, a neco cim ji nekam pridelas
2 reakcí na tento příspěvek Podsvícení CBR 1100xx Blackbird RV2001
Vždy mám strašnou radost (a stejně asi každý mechanik) když přijede motorka na servis a bez štípaček a následného letování drátů, nesundám ani nádrž natož kapoty. Děkuji
Naposledy editováno 24.11.2013 11:09:12
1 reakcí na tento příspěvek Podsvícení CBR 1100xx Blackbird RV2001
podsvícení motorky se řeší barevnýma smd diodovýma páskama... mají hovno odběr ale pro sichr si zjisti výkon alternátoru a spočítej si spotřebu...
...co je ksakru komu do toho, jestli mám na motorce diody, třásně, vestu s nášivkami, rohy na přilbě či cokoliv jiného?
...navíc tihle poučovatelé jsou většinou mladí lidé, kteří nepamatují povinnou uniformitu socialismu, kdy vše vyčnívající z průměru bylo podezřelé a bylo notno to zašlapat, zničit, srovnat do latě - takovým lze ke štěstí doporučit snad jen šeď dnešní Severní Koreje...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podsvícení CBR 1100xx Blackbird RV2001
PETARDAK píše: Ano, upravit si moto dle vlastního vkusu/nevkusu je každého věc jen Vás "tuzingáře" snažně prosím, používejte konektory a aspoň dvě barvy drátů(ideálně: červený pro"+" a černý pro "-")
Vždy mám strašnou radost (a stejně asi každý mechanik) když přijede motorka na servis a bez štípaček a následného letování drátů, nesundám ani nádrž natož kapoty. Děkuji
V pohodě, pokud vás to obtěžuje půjdu jinam nejsem teda zastánce světýlek, ale podle mě by člověk měl být rád za každý kšeft, navíc v dnešní době
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podsvícení CBR 1100xx Blackbird RV2001
PETARDAK píše: používejte konektory a aspoň dvě barvy drátů(ideálně: červený pro"+" a černý pro "-")
Není lepší pro mínus hnědá, která je evropským standardem pro autoelektriku?
Červená a černá jsou dvě základní barvy pro plus, tak nevím no...
daniel. píše: V pohodě, pokud vás to obtěžuje půjdu jinam nejsem teda zastánce světýlek, ale podle mě by člověk měl být rád za každý kšeft, navíc v dnešní době
tak to se kurevsky pleteš.... než brát jednu sračku na které strávím půl dne tak raděj vezmu 3 menší práce... takové lidi ženu s dílny...
SniperFM píše: Není lepší pro mínus hnědá, která je evropským standardem pro autoelektriku?
Červená a černá jsou dvě základní barvy pro plus, tak nevím no...
Pro + je červená, případně oranžová, pro - buď černá nebo bílá - kód kontaktu 31. Červená může být i brzdovky, černá může být i jedna strana (levá) obrysovek, hnědá je pravá strana obrysovek (zadní obrysovky se vedou ve dvou větvích).
Z + baterky červenou na pojistku (pojistkový pouzdro), pak k nějakýmu vypínači, pak k podsvícení - voděodolný samolepící LED pásky, zpátky bílou nebo černou k - pólu baterie. Na vodiče kup lanka, ne dráty, stačí bohatě 1 mm2 průřez (= 10A zatížitelnost - stačily by i tenčí, ale hůř se s nima pracuje), spoje který nebude nutný rozebírat proveď konektorama - fastonama, který zalisuješ krimpovacíma kleštěma a přetáhneš smršťovací bužírkou, tu stavíš horkovzdušnou pistolí. Rozebíratelný spoje (kvůli demontáži třeba dílů při opravě) nějakým konektorem - stačí i miniaturní co používaj radiotechnici. Kabely omotej elektrikářskou PVC páskou a udělej z nich tak kabelový svazky, případně na nějakých místech kde hrozí prodření je protáhni bužírkou, přichyť to zdrhovacíma páskama. Pokud se to někde bude pohybovat - třeba na řidítka, tak se mi osvědčila silikonová trubička a tou to protáhnout. Kabely nedělej přesně na míru, ale o něco delší a na konci udělej "esíčka" stažený zdrhovačkou, kdybys to musel rozebírat nebo nějak opravovat ať máš pár cm k dobru. Spoje, vyjma napojení LED pásků, nepájej. LED pásky nalep na čistej odmaštěnej povrch. Jestli se ti podsvícení líbí je tvoje věc, ale to zapojení udělej s nějakou štábní kulturou - koukni jak je dělaná origo elektrika - protože fakt případnej opravář neni nadšenej když se má hrabat v kupě zachmoustanejch neznámejch drátů který nejdou nikde odpojit a může jen tušit k čemu a odkud vedou - takže se nediv když ti to "hodí na hlavu".