V plánu je cestování po ČR, z větší části silnice, zbytek polňačky a lehčí off. 1-2x za rok výjezd do méně civilizovaných oblastí světa s kufry + eventuálně baťoh.
Chci něco, co bude držák, bude mít slušné servisní intervaly a (pokud nekoupím šrot) bude vyžadovat pouze základní servis a ne investice X tisíc každých 100 km.
Dále to musí alespoň trochu jet i ve dvou a proto nechci jednobuch.
Tzn chci lehce adventure motorku.
Favoritem bylo KTM LC8 950 ale po přečetní spousty názorů jsem získal dojem, že jediné plus téhle motorky jsou její offroad vlastnosti, jinak žere, je poruchovější a na přesuny po dálnici nepohodlná, ochrana jezdce slabá.
Další nevýhodou je vysoká pořizovací cena.
I když po něm extra netoužím, vylezlo mi jako nejlepší volba Bmw GS.
Teď se vás táži, je o tolik lepší 1150GS oproti 1100 a cenový rozdíl cca 40.000 Kč je tedy opodstatněný nebo je 1100 slušná motorka a ty ušetřené prachy je lepší vrazit do servisu event. úprav?
Vzhled neřeším.
Z 1100 mám strach, že je to už přeci jen starý šrot a nerad bych řešil neustálé závady. Na druhou stranu, je celkem nízká cena velké +.
Japonské konfekci bych se velmi rád vyhnul, resp. o tom ani neuvažuji.
Díky za názory
Naposledy editováno 16.09.2013 11:38:08
Dave81 píše: Jindrej> no stejně nakonec zjistíš, že ti nejlíp vyjde to GS 1100. Nechaj se fakt sehnat za cenu kolem 70ti a myslim, že na to cos původně psal je to ideál, zvlášť když máš ještě druhou, divočejší motorku
do měsíce na ní chcípne nudou...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní adventure motorka- tak jsem se svezl
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní adventure motorka- tak jsem se svezl
mirazciny> na inzerci jí nemáš. Když vy za ně chcete hrozný rekety. Ukaž
Stev> Koukal jsem po nich taky ale nějak si na tom nedokážu přestavit, že to tady ráno napálím a dojedu do večera do špaňelska, což mám v březnu v plánu... Je to samozřejmě extrém ale občas je holt potřeba to napálit a musím stíhat kámoše na varanu..
Jindrej píše: Celkem mě láká i tenhle elefant ale za A se dost bojím elektriky, za B horší dostupnosti vybraných dílů a za C je úplně holej a dokupovat k tomu držáky, kufry, event plégo, ,stojan, zásuvky atd, vyšlo by to na mraky peněz.
Stále platí zákaz jakýchkoli Hond
A:Elektriky bych se nebál,pozlobit může maximálně alternátor a relé.
B:Jakých dílů?Motorově ducati,spotřebka běžně dostupná
C:Tak se koukni na mého,plexi už tam je a mám to o osm tisíc levnější tak ti zbyde na kufry
Naposledy editováno 19.11.2013 16:21:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní adventure motorka- tak jsem se svezl
Jindrej píše: Koukal jsem po nich taky ale nějak si na tom nedokážu přestavit, že to tady ráno napálím a dojedu do večera do špaňelska, což mám v březnu v plánu... Je to samozřejmě extrém ale občas je holt potřeba to napálit a musím stíhat kámoše na varanu..
asi by to nebylo úplně ono, ale na silniční cestování si klidně můžeš koupit tu hondu nebo bavora
Naposledy editováno 19.11.2013 18:59:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní adventure motorka- tak jsem se svezl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní adventure motorka- tak jsem se svezl
Navíc čéče jsem od téhle motorky čekal hrozně moc a nějak mě to nenadchlo. Furt přemýšlím, kde byla chyba. Je ale pravda, že to byl značně olítanej kus...
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní adventure motorka- tak jsem se svezl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní adventure motorka- tak jsem se svezl
Jindrej píše: Na seno bych asi měl, když nebudu muset krmit rsv 80 litrů ročně ale třeba jen třicet (asi ne bo je laufy budou stát 40 ) ale chci právě něco normálního a ne přepálený ktm co žere 10
Nijak nesetrim a jezdim v rozmezi 6 -6,4 litru na 100.. Minuly tyden jsem to prepocitaval podle uctenek a palubniho deniku
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní adventure motorka- tak jsem se svezl
Honza-TA950 píše: Jen k té spotřebě, Advík KTM 950, karburátorové verze, podle účtenek co si píšu tak dlouhodobá spotřeba 6,25 l/100 km s tím, že maximum 8,2 když tam bylo hodně offu a minimum v poklidu na silnici kde nebyla v dohledu benzínka za 5,3 l/100
Tak nejak, kdo jezdi off tak bude jezdit za vic, to je jasny.. Osobne neznam nikoho kdo by na ktm jezdil standartne za 8, natoz za 10l.. Ty co to tvrdej maji sklon ke zvelicovani, ale taky jsem tomu mel sklony verit. Rika se tomu Alexuv syndrom..
Ps. Bajku o Alexovi a KTM zna kazde ktm nemluvne
Naposledy editováno 21.11.2013 09:24:23
Okolo komína jezdím vždy okolo 7,5 litrů/100 km (+- pár deci, max. 0,5 l).
Větší dovolené ve dvou v plné polní o něco méně: Západní Balkán za 6,9l/100km; Rumunsko za 6,9 l/100km; Francie za 7,0 l/100km, Skotsko za 7,4 l/100km (navýšení je daň za dlouhý přesun po dálnici).
KTM SMT, otevřené laufy, BMC filtr, bohatší palivová mapa. Spíš svižnější styl jízdy.
Tak třeba to jako info pomůže
PS: S původními laufy, filtrem a mapou to bylo velmi podobné/téměř žádná změna.
Naposledy editováno 26.11.2013 08:06:56
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní adventure motorka- tak jsem se svezl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní adventure motorka- tak jsem se svezl
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výběr Gs bmw BMW R 1150 GS, BMW R 1200 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Trilip | 21 | 4.8.2024 v 19:09 JMan |
Bmw r 1100 gs vs 1150 gs [1, 2, 3] BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS | michal-15 | 70 | 3.6.2024 v 14:18 jetam |
Rukojeť plynu BMW R 1150 GS | Holton | 3 | 10.5.2024 v 21:02 Zdenalbenal |
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Destroyer | 27 | 10.12.2023 v 13:00 Tomassino |
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... | oration | 2 | 7.11.2023 v 11:25 ja1 |