globalmoto_kveten





Téma: voda X vzduch
 
19.11.2013 v 20:53
prochazim inzerce protoze chci pristi rok nejakeho silnejsiho motarda a napadla me otazka co je lepsi vodni chlazeni X vzduchové chlazení.díky za odpověd a omlouvam se jestli to tu je aja to nenasel
Předchozí
1 2
Následující

voda X vzduch

19.11.2013 v 21:01 | Nahoru | #1

1 reakcí na tento příspěvek voda X vzduch

19.11.2013 v 21:04 | Nahoru | #2
Za mě tekutej dusík.

voda X vzduch

19.11.2013 v 21:07 | Nahoru | #3
Každej silnější motárd má stejně chlazení vodou, tak nevím, co chceš řešit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) voda X vzduch

19.11.2013 v 21:08 | Nahoru | #4

MaraVFR píše: tady v sekci články a podrobně :)



omlouvam se tam jsem nehledal ale dekuji

Fidži_CZ píše: Za mě tekutej dusík.



ten jsem jeste nevidel

(reakce na) voda X vzduch

19.11.2013 v 21:19 | Nahoru | #5

shrek08 píše: ten jsem jeste nevidel



Je neviditelnej

voda X vzduch

20.11.2013 v 06:54 | Nahoru | #6
U vzduchu nemusíš tolik řešit zimování

1 reakcí na tento příspěvek voda X vzduch

20.11.2013 v 08:57 | Nahoru | #7
A u vody snad jo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) voda X vzduch

20.11.2013 v 09:02 | Nahoru | #8
KubaLC8> záleží, kde parkuješ Já mám přes zimu v garáži i -20, tak jsem rád, že na GS nemusím řešit Fridex

2 reakcí na tento příspěvek voda X vzduch

20.11.2013 v 09:14 | Nahoru | #9
vodni chlazeni = minimalne pet problemu navic.

(reakce na) voda X vzduch

20.11.2013 v 09:29 | Nahoru | #10

kubacech píše: KubaLC8> záleží, kde parkuješ Já mám přes zimu v garáži i -20, tak jsem rád, že na GS nemusím řešit Fridex


V nevytapene garazi, kapalinu mam do -30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) voda X vzduch

20.11.2013 v 09:29 | Nahoru | #11

Medved píše: vodni chlazeni = minimalne pet problemu navic.



povidej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) voda X vzduch

20.11.2013 v 09:35 | Nahoru | #12
Medved> Já vím jen o třech Dva vodíky a jeden kyslík

(reakce na) voda X vzduch

20.11.2013 v 09:44 | Nahoru | #13

Fidži_CZ píše: Medved> Já vím jen o třech Dva vodíky a jeden kyslík


Spatne - chemie za pet - tech je i ve vzduchu docela dost.

Naposledy editováno 20.11.2013 09:52:21

voda X vzduch

20.11.2013 v 09:44 | Nahoru | #14
No tak jestli tam lejes jen vodu tak se nediv

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) voda X vzduch

20.11.2013 v 09:51 | Nahoru | #15

KubaLC8 píše: povidej

mas KTM - mel bys to sam dobre vedet .
Gufero vodni pumpy, tesneni vodni pumpy, vodni pumpa jako takova - uhnile lopatky, tesneni pod hlavou, spinac sahary (pozde nebo vubec), sahara jako takova - dalsi bazmek s dratama, ktery se muze posrat, vsechny spoje hadic a trubek, chladic do ktereho staci tuknout a tece, mrznouci nemrznouci smes ...

Vyhody: nizsi emise, nizsi vule = vetsi vykon.

Tak nejak mi nepripada z MEHO pohledu uzivatele vodni chlazeni vyhodnejsi.

1 reakcí na tento příspěvek voda X vzduch

20.11.2013 v 10:03 | Nahoru | #16
navíc by si měl ještě pravidelně hlídat hladinu a co pár let měnit chladící kapalinu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) voda X vzduch

20.11.2013 v 10:32 | Nahoru | #17

Medved píše: mas KTM - mel bys to sam dobre vedet .
Gufero vodni pumpy, tesneni vodni pumpy, vodni pumpa jako takova - uhnile lopatky, tesneni pod hlavou, spinac sahary (pozde nebo vubec), sahara jako takova - dalsi bazmek s dratama, ktery se muze posrat, vsechny spoje hadic a trubek, chladic do ktereho staci tuknout a tece, mrznouci nemrznouci smes ...

Vyhody: nizsi emise, nizsi vule = vetsi vykon.

Tak nejak mi nepripada z MEHO pohledu uzivatele vodni chlazeni vyhodnejsi.



jakou souvislost s tim ma KTM? Nebo je to snad dalsi rejp kterej se ti moc nepovedl???

to co jsi vyjemnoval jsou docela extremy, ktere se netykeji jen vodiho chlazeni - treba tesneni pod hlavou, ze?
Pokud to beres takhle, ze se posrat muze vsechno tak si v zivote nekoupis nic, ale myslim, ze v hodnoceni HODNE prehanis aby sis potvrdil "tu svou"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) voda X vzduch

20.11.2013 v 10:33 | Nahoru | #18

kubacech píše: navíc by si měl ještě pravidelně hlídat hladinu a co pár let měnit chladící kapalinu



jednou za dva roky investice 400kc?

Date mi uz nekdo nejakej padnej duvod proc je vodni chlazeni tak strasna nevyhoda?

(reakce na) voda X vzduch

20.11.2013 v 10:50 | Nahoru | #19

KubaLC8 píše: jednou za dva roky investice 400kc?

Date mi uz nekdo nejakej padnej duvod proc je vodni chlazeni tak strasna nevyhoda?



Žebrování vzducháče umocňuje zvukový projev

1 reakcí na tento příspěvek voda X vzduch

20.11.2013 v 11:07 | Nahoru | #20
Co tam není, to se neposere

voda X vzduch

20.11.2013 v 11:10 | Nahoru | #21
Já parkuju v garáži kde je i -20C° a jediný co udělám před zimou, tak změřím kapalinu v kolika stupních začíná tuhnout. To je vše a pak jednou za cca 2-3 roky vyměním chladící kapalinu.
K tématu:
Vodní chlazení má velký + udržuje optimální teplotu motoru
Vzducháč má velký - protože v létě nemusíš ani vědět že se ti přehřívá.

voda X vzduch

20.11.2013 v 11:51 | Nahoru | #22
A ja se tesil, ze se dozvim neco noveho

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) voda X vzduch

20.11.2013 v 12:29 | Nahoru | #23

KubaLC8 píše: jakou souvislost s tim ma KTM? Nebo je to snad dalsi rejp kterej se ti moc nepovedl???

to co jsi vyjemnoval jsou docela extremy, ktere se netykeji jen vodiho chlazeni - treba tesneni pod hlavou, ze?
Pokud to beres takhle, ze se posrat muze vsechno tak si v zivote nekoupis nic, ale myslim, ze v hodnoceni HODNE prehanis aby sis potvrdil "tu svou"



- posrat se muze vsechno, ale na motoru s vodnim chlazenim je tech veci, ktere se muzou posrat proste vic. O nicem jinem nepisu.

- videl jsi nekdy tesneni pod hlavu z motoru s vodnim chlazenim a z motoru bez nej? Je tam tech der ponekud vic, ne? A logicky se na nem muze tech tesnicich predelu podelat o neco vic, ne?

- otazka je, jestli ta 'moje' pravda nahodou neni proste pravda. Na rozdil od tebe jsem schopen napsat argumenty

- KTM jsem, zminil proto, ze znam par lidi, kteri dojeli na vodni chlazeni LC8. Voda v oleji skrz cerpadlo, voda venku skrz cerpadlo, nefunkcni nebo nedostatecne funkcni sahara ... a protoze vim, ze to majitele techto stroju velmi casto resi.

(reakce na) voda X vzduch

20.11.2013 v 12:31 | Nahoru | #24

mm-art-airbrush píše: Co tam není, to se neposere


Kurva, ja se tady rozepisuju aby to pochopil i ten, kdo to pochopit nechce a ty to vystrihnes sesti slovy .

1 reakcí na tento příspěvek voda X vzduch

20.11.2013 v 12:42 | Nahoru | #25
vzduch stejně pohřbívaj nový emisní normy tak za chvilku stejně na výběr nebude

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) voda X vzduch

20.11.2013 v 13:00 | Nahoru | #26

Medved píše: - posrat se muze vsechno, ale na motoru s vodnim chlazenim je tech veci, ktere se muzou posrat proste vic. O nicem jinem nepisu.

- videl jsi nekdy tesneni pod hlavu z motoru s vodnim chlazenim a z motoru bez nej? Je tam tech der ponekud vic, ne? A logicky se na nem muze tech tesnicich predelu podelat o neco vic, ne?

- otazka je, jestli ta 'moje' pravda nahodou neni proste pravda. Na rozdil od tebe jsem schopen napsat argumenty

- KTM jsem, zminil proto, ze znam par lidi, kteri dojeli na vodni chlazeni LC8. Voda v oleji skrz cerpadlo, voda venku skrz cerpadlo, nefunkcni nebo nedostatecne funkcni sahara ... a protoze vim, ze to majitele techto stroju velmi casto resi.


- jo, muze a nemusi, ale technologie vodniho chlazeni neni v pocatku vyvoje
- videl, viz vyse
- ty tvoje argumenty jsou v dnesni dobe absolutne mimo
- ja se nesetkal s tim, ze by krome svolavacky MR 03, 04 nekdo resil neco s chlazenim

(reakce na) voda X vzduch

20.11.2013 v 13:03 | Nahoru | #27

KubaLC8 píše: - ja se nesetkal s tim, ze by krome svolavacky MR 03, 04 nekdo resil neco s chlazenim



To je fakt To už se potom řeší závažnější problémy, jak se chlazení posere

1 reakcí na tento příspěvek voda X vzduch

20.11.2013 v 13:21 | Nahoru | #28
Vis o tom neco nebo jen meles hovna?

(reakce na) voda X vzduch

20.11.2013 v 13:29 | Nahoru | #29

KubaLC8 píše: - jo, muze a nemusi, ale technologie vodniho chlazeni neni v pocatku vyvoje
- videl, viz vyse
- ty tvoje argumenty jsou v dnesni dobe absolutne mimo
- ja se nesetkal s tim, ze by krome svolavacky MR 03, 04 nekdo resil neco s chlazenim



- mas pocit, ze technologie chlazeni vzduchem zacala vcera?
- tak vidis - kontrolni otazka: jak se nejcasteji projevi praskle tesneni pod hlavou? Olejem ve valci? Nebo vodou ve valci popripade v oleji?
- tak o tom nastesti nerozhodujes - to je jen tvoje iluze
- ja se taky v zivote nesetkal s Obamou a vertim tomu, ze existuje (bohuzel)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) voda X vzduch

20.11.2013 v 13:30 | Nahoru | #30

KubaLC8 píše: Vis o tom neco nebo jen meles hovna?



S motorkama zkušenost nemám.

Jen na autě se mi posrala vodní pumpa a vytekla přes ni voda. Následkem toho se oařící olej protlačil všude a musel měnit i těsnění pod hlavou a byl jsem rád, že to hlava přežila.

Jo a teploměr měří teplotu chybějící vody a tvrdil, že vše je v pořádku
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist