1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v zimě
prackarr píše: Co třeba chudá směs? Nic? U 2T teplota vliv má a to dost velkej.
Ty jo to jsou věci- holt člověk se furt učí. Zas až takový rozdíl tam asi nebude abys zadřel. To bys snad poznal i na čtyřtaktech v zimě, že mají chudou směs.Mě se povedlo tohle
Dvoutakt je mazán směsí, takže krom propálení pístu hrozí hlavně zadření.
Ano, tohle se mi stalo v důsledku chudé směsi. (Karbec jsem ladil v létě v největších vedrech, tohle se stalo na podzim)
To bys snad poznal i na čtyřtaktech v zimě, že mají chudou směs.
Hele zrovna dneska kamarád prodával WR250F s Laděným výfukem a větší tryskou. Motorka vynechávala ve středních otáčkách z důsledku chudé směsi kvůli teplotě. Nasadil origo výfuk, a nechal tu větší trysku. Ejhle, motorka jela v pohodě
Nevím proč pořád vedete nějáké spekulace...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v zimě
...predloni sem "cilene" vybiral motorku na jezdeni v dobe, kdy kazdej normalni sedi doma a topi,,,pozadavky jasny-enduro,drzak,lehky,cena nizka-ve vyberu dr35 nbo xt35,,, 2T nerealny, furt hrabe i v lete :),,,a na snih mam v kazdym kolu 2 haltry, a kola skoro vypusteny, /vetsinou doslovne/ jinak to na snehu nedrzi...a ted mam objednanou 18ctku s "bilym" pruhem..
Já jsem jen postiženej 4-taktem. Co nemá dvě doby je prostě o krok zpět ..
A jak nad tim přemejšlim, dva haltry na kolo asi budou fajn. Asi mě to taky čeká.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v zimě
No když už jsem ten teoretik ... co je to "kvalitativně víc"? No řekněme, že vzduchu se nasaje stále stejně, jen se v závislosti na teplotě mění množstí kyslíku v tomto objemu obsažené. Je to tak dobře?