globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Caponord - zvýšení (kratší kosti)
12.11.2013 v 22:20
Zdravím, řešil jste už někdo kratší kosti do přepákování u Caponorda? Chtěl bych ho zvednout a chci si nechat vyrobit kratší kosti, ale nevím o kolik. Myslím, že by 5 mm mohlo stačit, ale radši bych znal nějakou zkušenost.

Caponord - zvýšení (kratší kosti)

12.11.2013 v 22:26 | Nahoru | #1
Pri nejhorsim bys mohl vzit 2 pasoviny, vyvrtat diry podle tvych predstav a vyzkouset. A hned budes vedet co to chce.

Caponord - zvýšení (kratší kosti)

12.11.2013 v 23:04 | Nahoru | #2
A nejsou tam stejný nebo podobný jako na V-Stromu? mrkni se na marseluse , třeba by ti tam pasovaly ty od něj...

1 reakcí na tento příspěvek Caponord - zvýšení (kratší kosti)

13.11.2013 v 06:38 | Nahoru | #3
Kvůli 5mm bych to fakt nedělal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Caponord - zvýšení (kratší kosti)

13.11.2013 v 07:41 | Nahoru | #4

seikos píše: Kvůli 5mm bych to fakt nedělal



5mm může udělat několik cm na výšku sedla.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Caponord - zvýšení (kratší kosti)

13.11.2013 v 08:33 | Nahoru | #5

klump píše: 5mm může udělat několik cm na výšku sedla.....



Jasně . Jen mi to nedocvaklo. Přestavoval jsem si sedlo o 5mm níže

Caponord - zvýšení (kratší kosti)

13.11.2013 v 10:00 | Nahoru | #6
Otazka, aby ti nekde nezavazel retez, ldyz zmenis geometrii zadniho zaveseni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Caponord - zvýšení (kratší kosti)

13.11.2013 v 14:07 | Nahoru | #7

seikos píše: Jasně . Jen mi to nedocvaklo. Přestavoval jsem si sedlo o 5mm níže



Ale on to chce vejš. Nemáš dneska blbej den?

(reakce na) Caponord - zvýšení (kratší kosti)

13.11.2013 v 15:55 | Nahoru | #8

Piwell píše: Ale on to chce vejš. Nemáš dneska blbej den?



úplně

1 reakcí na tento příspěvek Caponord - zvýšení (kratší kosti)

14.11.2013 v 07:26 | Nahoru | #9
Hojte jen malá otázečka ....když dám kratší kosti, nemusím zvednout i předek??????

(reakce na) Caponord - zvýšení (kratší kosti)

14.11.2013 v 08:53 | Nahoru | #10

Mirek-JM píše: Hojte jen malá otázečka ....když dám kratší kosti, nemusím zvednout i předek??????

tak asi záleží o kolik, možná by stačilo ho přitvrdit, aby tolik nezalejzal, ale kdo ví, co ti to udělá s jízdníma vlastnostma. Nicméně marselus dokáže zvednout i předek, mrkni mu na web, má to tam, ale toho jeho řešení já už bych se bál, pevný a bytelný to asi bude, ale nevim, jak se to pak chová za jízdy...

Caponord - zvýšení (kratší kosti)

15.11.2013 v 16:10 | Nahoru | #11
tak tohle mam v planu taky dej pak vědět jak jsi to vyřešil.řešenim by byli tlumiče z Rally Raidu ale kdo na to vzit.

1 reakcí na tento příspěvek Caponord - zvýšení (kratší kosti)

16.11.2013 v 10:54 | Nahoru | #12
to zvedani předku je zajimave.akorat nevim jestli bezpečne.co myslite?

(reakce na) Caponord - zvýšení (kratší kosti)

16.11.2013 v 18:20 | Nahoru | #13

Nick86 píše: to zvedani předku je zajimave.akorat nevim jestli bezpečne.co myslite?

já bych se nejvíc bál změn jízdních vlastností po takovém zásahu...

1 reakcí na tento příspěvek Caponord - zvýšení (kratší kosti)

16.11.2013 v 20:59 | Nahoru | #14
no pravě.taky jsem zjistil ze bych musel nejspiš vyměnit brzdove hadice za delši.Jinak koukam ze maš V-Stroma nevis jakou rozteč děr maš na kostech zadniho tlumiče? Vime rozteč na upravenych a vime o kolik to zvedne motorku.takže by se dalo vypočitat aspon přibližně jak to udělat na Aprilce

Caponord - zvýšení (kratší kosti)

17.11.2013 v 08:29 | Nahoru | #15
Holka strašně chtěla Versyse, ale byl na ní tak vysokej, že nebylo úplně bezpečný na něm tak jezdit. Našel jsem pak kousek od baráku sadu od Wilbers za bůra, nová stojí dvacku, která versyse sníží o 5 cm (vepředu progresivní pružiny, 30 mm válečky, o 20 mm pak popustit vidle v brejlích, vzadu celej centrál - versys nemá přepákování). Proč to píšu? Jednoduše proto, že je Versys nízkej a ona na něm krásně dosahne na zem, ale především proto, že je to teď úplně jiná motorka. Úplně jinak se chová a jinak se ovládá ...
Sadě od značky Wilbers jsem věřil, ale jinak bych se do toho nepouštěl ....

(reakce na) Caponord - zvýšení (kratší kosti)

17.11.2013 v 09:12 | Nahoru | #16

Nick86 píše: no pravě.taky jsem zjistil ze bych musel nejspiš vyměnit brzdove hadice za delši.Jinak koukam ze maš V-Stroma nevis jakou rozteč děr maš na kostech zadniho tlumiče? Vime rozteč na upravenych a vime o kolik to zvedne motorku.takže by se dalo vypočitat aspon přibližně jak to udělat na Aprilce

Hele na středy děr je to 14cm, celkově maj kosti 17cm

1 reakcí na tento příspěvek Caponord - zvýšení (kratší kosti)

17.11.2013 v 10:09 | Nahoru | #17
Kratší kosti na zvýšení podvozku 11-02 - Suzuki V-Strom 1000



Material - nerez.



Tloušťka 6 mm.



Rozteč děr 130/125 mm. Zvedne stroj v místě motoru cca o 15-20mm

(reakce na) Caponord - zvýšení (kratší kosti)

17.11.2013 v 13:25 | Nahoru | #18

Nick86 píše: Kratší kosti na zvýšení podvozku 11-02 - Suzuki V-Strom 1000



Material - nerez.



Tloušťka 6 mm.



Rozteč děr 130/125 mm. Zvedne stroj v místě motoru cca o 15-20mm

jakej to má vliv na pružinu, je pak zadek celkově tvrdší?

Caponord - zvýšení (kratší kosti)

17.11.2013 v 18:14 | Nahoru | #19
pružina je stejně měkka. ale menši kosti udělaji menši paku tim padem motorka pujde vyš a bude na pružinu tlačit min.takže odpruženi bude podle mě tvrdši

Caponord - zvýšení (kratší kosti)

17.11.2013 v 18:53 | Nahoru | #20
Pokud by se někomu v rámci laborování s podvozkem hodila originální zadní pružina z Rally Raida, dejte vědět. Jedna mi zavazí v garáži. Má přeci jen trochu jinou charakteristiku než sériová.

Caponord - zvýšení (kratší kosti)

17.11.2013 v 19:14 | Nahoru | #21
To KTMartin :
Pročti moje vlákno ( ZVEDNUTÍ VARADERA ). Tam popisuju zvýšení Varadera. Není to sice CAP, ale je to také cenduro stejné váhové kategorie. Princip přepákování podobný. Můžeš z toho vyjít. Zvedl jsem i předek. Takže zadek jsem zvedl o 35 mm a předek o 30 mm. Najel jsem na upravené motorce už tisíce kilometrů a někdy byla i dost přetížená a různým i středně těžkým terénem a vše drží a funguje tak, jak má. Při laborování, jaké rozměry součástím dát jsem motorku postavil na centrální stojan a ze 2 mm plechu jsem dělal vzorky, namontoval a zkoumal. A tak dokola, až jsem našel konfiguraci, která zvedla zadek a přitom nemlátil řetěz o kyvku. Jestli jsi trochu zručný a máš nějakou dílničku, tak do toho. Jestli budeš mít dotazy, tak piš PM nebo mi zavolej.

Caponord - zvýšení (kratší kosti)

2.12.2013 v 15:45 | Nahoru | #22
tak jak to dopadlo??? přešla teorie do praxe?

Caponord - zvýšení (kratší kosti)

19.2.2015 v 17:43 | Nahoru | #23
kolik mají délku vubec ty seriové z výroby? zajímalo by mě jestli je nemám kratší protože mě přijde nízká motka:)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nedrží volnoběh Aprilia ETV 1000 Caponord miki64 1 31.10.2023 v 06:53 soccer
Rotax V60 klepání v motoru Aprilia ETV 1000 Caponord Libiq 8 20.3.2023 v 12:29 Libiq
Hydraulická spojka netěsní [1, 2] Aprilia ETV 1000 Caponord, Aprilia SL 1000 Falco, Ap... Kejbls 54 10.10.2022 v 21:40 Apriliarst
Aprilia etv1000 Preventivni servis Aprilia ETV 1000 Caponord Etv1000capo 23 8.8.2022 v 16:40 karlos-transalp
Aprilia Caponord ETV 1000 - Neukazu... Aprilia ETV 1000 Caponord Káreo 2 24.12.2021 v 12:30 Piwell


TOPlist