1 reakcí na tento příspěvek Caponord - zvýšení (kratší kosti)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Caponord - zvýšení (kratší kosti)
seikos píše: Kvůli 5mm bych to fakt nedělal
5mm může udělat několik cm na výšku sedla.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Caponord - zvýšení (kratší kosti)
klump píše: 5mm může udělat několik cm na výšku sedla.....
Jasně . Jen mi to nedocvaklo. Přestavoval jsem si sedlo o 5mm níže
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Caponord - zvýšení (kratší kosti)
seikos píše: Jasně . Jen mi to nedocvaklo. Přestavoval jsem si sedlo o 5mm níže
Ale on to chce vejš. Nemáš dneska blbej den?
1 reakcí na tento příspěvek Caponord - zvýšení (kratší kosti)
Mirek-JM píše: Hojte jen malá otázečka ....když dám kratší kosti, nemusím zvednout i předek??????
tak asi záleží o kolik, možná by stačilo ho přitvrdit, aby tolik nezalejzal, ale kdo ví, co ti to udělá s jízdníma vlastnostma. Nicméně marselus dokáže zvednout i předek, mrkni mu na web, má to tam, ale toho jeho řešení já už bych se bál, pevný a bytelný to asi bude, ale nevim, jak se to pak chová za jízdy...1 reakcí na tento příspěvek Caponord - zvýšení (kratší kosti)
1 reakcí na tento příspěvek Caponord - zvýšení (kratší kosti)
Sadě od značky Wilbers jsem věřil, ale jinak bych se do toho nepouštěl ....
Nick86 píše: no pravě.taky jsem zjistil ze bych musel nejspiš vyměnit brzdove hadice za delši.Jinak koukam ze maš V-Stroma nevis jakou rozteč děr maš na kostech zadniho tlumiče? Vime rozteč na upravenych a vime o kolik to zvedne motorku.takže by se dalo vypočitat aspon přibližně jak to udělat na Aprilce
Hele na středy děr je to 14cm, celkově maj kosti 17cm1 reakcí na tento příspěvek Caponord - zvýšení (kratší kosti)
Material - nerez.
Tloušťka 6 mm.
Rozteč děr 130/125 mm. Zvedne stroj v místě motoru cca o 15-20mm
Nick86 píše: Kratší kosti na zvýšení podvozku 11-02 - Suzuki V-Strom 1000
Material - nerez.
Tloušťka 6 mm.
Rozteč děr 130/125 mm. Zvedne stroj v místě motoru cca o 15-20mm
Pročti moje vlákno ( ZVEDNUTÍ VARADERA ). Tam popisuju zvýšení Varadera. Není to sice CAP, ale je to také cenduro stejné váhové kategorie. Princip přepákování podobný. Můžeš z toho vyjít. Zvedl jsem i předek. Takže zadek jsem zvedl o 35 mm a předek o 30 mm. Najel jsem na upravené motorce už tisíce kilometrů a někdy byla i dost přetížená a různým i středně těžkým terénem a vše drží a funguje tak, jak má. Při laborování, jaké rozměry součástím dát jsem motorku postavil na centrální stojan a ze 2 mm plechu jsem dělal vzorky, namontoval a zkoumal. A tak dokola, až jsem našel konfiguraci, která zvedla zadek a přitom nemlátil řetěz o kyvku. Jestli jsi trochu zručný a máš nějakou dílničku, tak do toho. Jestli budeš mít dotazy, tak piš PM nebo mi zavolej.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nedrží volnoběh Aprilia ETV 1000 Caponord | miki64 | 1 | 31.10.2023 v 06:53 soccer |
Rotax V60 klepání v motoru Aprilia ETV 1000 Caponord | Libiq | 8 | 20.3.2023 v 12:29 Libiq |
Hydraulická spojka netěsní [1, 2] Aprilia ETV 1000 Caponord, Aprilia SL 1000 Falco, Ap... | Kejbls | 54 | 10.10.2022 v 21:40 Apriliarst |
Aprilia etv1000 Preventivni servis Aprilia ETV 1000 Caponord | Etv1000capo | 23 | 8.8.2022 v 16:40 karlos-transalp |
Aprilia Caponord ETV 1000 - Neukazu... Aprilia ETV 1000 Caponord | Káreo | 2 | 24.12.2021 v 12:30 Piwell |