1 reakcí na tento příspěvek Povolení šroubu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)
1 reakcí na tento příspěvek Povolení šroubu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Povolení šroubu
Hanskrtek píše: Tak to je jasný ale proste to nejde a nechci to dát přez zavit
Nerozumím tomu.
Jak chceš při povolování dát něco přes závit?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/yikes.png)
LovecTaťka píše: Nerozumím tomu.
Jak chceš při povolování dát něco přes závit?
12 let
edit: mimochodem jsou desítky různejch sprayů na povolování zarezlých šroubů. Nežli shánět "červenou brzdovku" tak bych koupil některej z těhle chemikálií na to určenejch. Ale v tvým případě bych do toho šroubu nejdřív pořádně praštil velkým kladivem a on se utrhne. Hlavně si dej pozor ať se trefíš kolmo bo bys pak na něj nemusel nasadit klíč.
Naposledy editováno 15.11.2013 06:27:08
1 reakcí na tento příspěvek Povolení šroubu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Povolení šroubu
HornisGSX píše: jo to jsi mi toho opravdu řekl, že to je imbus... ale hernajs kde? jo a proč nemáš rád imbusy? je to stokrát lepší než nějaký šestihran...
No, z principu věci je inbus taky šestihran, že ... jenomže vnitřní
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
Innensechskantschraube Bauer und Schaurte (Vnitřně šestihranný šroub Bauer a Schaurte)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Povolení šroubu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Povolení šroubu
HornisGSX píše: FiffiQ> nebudem snad rozebírat co je imbus že?
No, ale píšeš že inbus je lepší než šestihran. Přitom ale princip přenosu síly je naprosto stejný.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)