Docela by mě zajímalo jak velkej podíl na tom má tahle hustota vzduchu, mohla by to být ta příčina?
Díky
1 reakcí na tento příspěvek Pořád a pořád chudá směs!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pořád a pořád chudá směs!
mira008 píše: Bohatost není jen o hlavní trysce. Naštuduj karbec.
Ale hlavní tryska ti ovlivní všechno ostatní ne?
kuba350 píše: Ladit dvoutakt při teplotách lehce nad nulou asi neni to pravý......
Souhlasím, ale co nadělám :) Samozřejmě počítám s tím že na jaře budu znovu.
mikeskiller píše: a co filtr nemáš tam nějaký knko ? to by mohl být problém
Filtr mám origo, ale vyndal jsem z něj sací přírubu. Dokonce jsem ho ještě vyčistil a nenastříkal žádným olejem, takže to víc vzduchu bere...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pořád a pořád chudá směs!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pořád a pořád chudá směs!
DRN. píše: heavyrun> než se zacnes srat do neceho podobneho, zjisti si jak karbec funguje a co ovlivnuje to ktery pasmo chces ladit
Vím že tryska je na plné otočení plynu a jehla na střední. Ale když má jehla 3 zářezy tak asi co???? Pokaždé když něco pošpelím, tak si mám udělat na jehle další zářez? Jehla ti jen upraví střední otočení plynu v závislosti na trysce
1 reakcí na tento příspěvek Pořád a pořád chudá směs!
holt, na netradiční ladění je třeba netradiční tryska
jinak mě napadá že je špatná hladina, možná netěsnící klapky.. a jesti máš odpojený oilmaster tak jsi určitě zacpal i tu ďůrku pro olej že jo?
fzr6 píše: cituji: Otevřel jsem ho víc (víc, než co se běžně dočtete v návodech) a tryska 270 nestačila
holt, na netradiční ladění je třeba netradiční tryska
jinak mě napadá že je špatná hladina, možná netěsnící klapky.. a jesti máš odpojený oilmaster tak jsi určitě zacpal i tu ďůrku pro olej že jo?
Znamej má na DT skoro stejný úpravy + navíc láďák a trysku 250, ale neví jestli to má chudý, sere na to..
Díru jsem samozřejmě zacpal, a plovaková hladina docela možná příčina o.O V tom by to mohlo být, protože když jsem poprvé vyndaval trysku, tak jsem omylem ohnul ten plech a vrátil zpátky tak zhruba...
Díky za radu :)
1 reakcí na tento příspěvek Pořád a pořád chudá směs!
Filtr mám origo, ale vyndal jsem z něj sací přírubu. Dokonce jsem ho ještě vyčistil a nenastříkal žádným olejem, takže to víc vzduchu bere...
Takže ještě schválně ochuzuješ směs! Čim víc vzduchu tim chudší směs.Vrať přírubu,nastříkej filtr a pak teprve laď.....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pořád a pořád chudá směs!
klump píše: heavyrun:
Filtr mám origo, ale vyndal jsem z něj sací přírubu. Dokonce jsem ho ještě vyčistil a nenastříkal žádným olejem, takže to víc vzduchu bere...
Takže ještě schválně ochuzuješ směs! Čim víc vzduchu tim chudší směs.Vrať přírubu,nastříkej filtr a pak teprve laď.....
Samozřejmě, prakticky veškerým lazením kromě rychlých proužků a nálepek ochuzuješ směs. Ta příruba v sání se chová jako restrikce. Vyndáním příruby jsem zvětšil sací prostor, čímž jsem zvýšil přístup vzduchu, samozřejmě ochudil směs a zvýšil výkon
Naposledy editováno 13.11.2013 15:15:40
heavyrun píše: Samozřejmě, prakticky veškerým lazením kromě rychlých proužků a nálepek ochuzuješ směs. Ta příruba v sání se chová jako restrikce. Zvětšil jsem sací prostor, čímž jsem zvýšil přístup vzduchu, samozřejmě ochudil směs a zvýšil výkon
1 reakcí na tento příspěvek Pořád a pořád chudá směs!
heavyrun píše: Samozřejmě, prakticky veškerým lazením kromě rychlých proužků a nálepek ochuzuješ směs. Ta příruba v sání se chová jako restrikce. Vyndáním příruby jsem zvětšil sací prostor, čímž jsem zvýšil přístup vzduchu, samozřejmě ochudil směs a zvýšil výkon
Potom teda nechápu proč si stěžuješ že máš pořád chudou směs když sí jí záměrně ochuzuješ .Pokud už tam máš pětistovku trysku a pořád je chudá asi bych zase ten přívod vzduchu omezil ne.Nebo jsem nějak nepochopil dotaz!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pořád a pořád chudá směs!
heavyrun píše: Vím že tryska je na plné otočení plynu a jehla na střední. Ale když má jehla 3 zářezy tak asi co???? Pokaždé když něco pošpelím, tak si mám udělat na jehle další zářez? Jehla ti jen upraví střední otočení plynu v závislosti na trysce
jehla se dá vypodlozit, pripadne treba dynojet ma i jinej tvar, v jakem pasmu to mas chude?
klump píše: Potom teda nechápu proč si stěžuješ že máš pořád chudou směs když sí jí záměrně ochuzuješ .Pokud už tam máš pětistovku trysku a pořád je chudá asi bych zase ten přívod vzduchu omezil ne.Nebo jsem nějak nepochopil dotaz!
No já ti nevím, to by jsi takhle mohl říct i, že laďákem si záměrně ochuzuješ směs...
Známej má DT, nemá v airboxu přírubu, má laděnej výfuk, trysku 250, a nevím o tom, že by mu to tak vteřinu po každým zdechnutí "vyfouklo" do výfuku, jako mě.
DRN. píše: jehla se dá vypodlozit, pripadne treba dynojet ma i jinej tvar, v jakem pasmu to mas chude?
Mám to chudé právěže na plnej plyn. Dnes jsem zkoušel jet jen do středního otočení a to pak bylo bohatý, ale měl jsem šroub bohatosti volnoběhu zašroubenej na doraz, na bohatou.
Jinak ta svíčka měla odjakživa dvě barvy, jakože na jedné straně jedna barva a na druhé druhá...
1 reakcí na tento příspěvek Pořád a pořád chudá směs!
1 reakcí na tento příspěvek Pořád a pořád chudá směs!
1 reakcí na tento příspěvek Pořád a pořád chudá směs!
Nemáš prasklý YEIS? Máš ho dobře stáhlý na přírubě?
Jinak já mám laďák, vyndaný šnorchl a trysku mám 240. Jehlu na 2. nejbohatším zářezu, ale mám zářezů 5.
simson.VENCA píše: Co gufero pod magnetem, je ok?
Nemáš prasklý YEIS? Máš ho dobře stáhlý na přírubě?
Jinak já mám laďák, vyndaný šnorchl a trysku mám 240. Jehlu na 2. nejbohatším zářezu, ale mám zářezů 5.
Všechno jsem zkontroloval a pořádně dotáhl, tak ještě uvidím no... YEIS prasklý nemám, filtr byl taky dobře.
Gufero je doufám v pohodě, má to najeto jen 15, tak snad jo