globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pořád a pořád chudá směs!
 
12.11.2013 v 18:29
Čus, mám DTčko, kde je origo tryska 210, z části jsem ho otevřel, a dal trysku 240, bylo to málo, tak jsem dal 250. Otevřel jsem ho víc (víc, než co se běžně dočtete v návodech) a tryska 270 nestačila, koupil jsem teda 290, a je to furt chudý! Vůbec to nechápu, příruba prasklá není, nikde to nesaje faleš. Píše se, že na DT se používaji trysky 240 i(!) 260. Nejvíce jsem četl, že někdo měl 270. Teď s tryskou 290 jsem zvednul jehlu, a svíčka má alespoň takovej béžovej nádech.. Myslíte že mám prostě nakoupit větší a větší trysky? Zvládne to vůbec karbec?
Docela by mě zajímalo jak velkej podíl na tom má tahle hustota vzduchu, mohla by to být ta příčina?
Díky

Pořád a pořád chudá směs!

12.11.2013 v 19:14 | Nahoru | #1
Bohatost není jen o hlavní trysce. Naštuduj karbec.

1 reakcí na tento příspěvek Pořád a pořád chudá směs!

12.11.2013 v 19:36 | Nahoru | #2
Ladit dvoutakt při teplotách lehce nad nulou asi neni to pravý......

Pořád a pořád chudá směs!

12.11.2013 v 19:43 | Nahoru | #3
a co filtr nemáš tam nějaký knko ? to by mohl být problém

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pořád a pořád chudá směs!

12.11.2013 v 19:50 | Nahoru | #4

mira008 píše: Bohatost není jen o hlavní trysce. Naštuduj karbec.



Ale hlavní tryska ti ovlivní všechno ostatní ne?

kuba350 píše: Ladit dvoutakt při teplotách lehce nad nulou asi neni to pravý......



Souhlasím, ale co nadělám :) Samozřejmě počítám s tím že na jaře budu znovu.

mikeskiller píše: a co filtr nemáš tam nějaký knko ? to by mohl být problém


Filtr mám origo, ale vyndal jsem z něj sací přírubu. Dokonce jsem ho ještě vyčistil a nenastříkal žádným olejem, takže to víc vzduchu bere...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pořád a pořád chudá směs!

12.11.2013 v 19:57 | Nahoru | #5
heavyrun> než se zacnes srat do neceho podobneho, zjisti si jak karbec funguje a co ovlivnuje to ktery pasmo chces ladit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pořád a pořád chudá směs!

12.11.2013 v 20:03 | Nahoru | #6

DRN. píše: heavyrun> než se zacnes srat do neceho podobneho, zjisti si jak karbec funguje a co ovlivnuje to ktery pasmo chces ladit



Vím že tryska je na plné otočení plynu a jehla na střední. Ale když má jehla 3 zářezy tak asi co???? Pokaždé když něco pošpelím, tak si mám udělat na jehle další zářez? Jehla ti jen upraví střední otočení plynu v závislosti na trysce

1 reakcí na tento příspěvek Pořád a pořád chudá směs!

12.11.2013 v 22:49 | Nahoru | #7
cituji: Otevřel jsem ho víc (víc, než co se běžně dočtete v návodech) a tryska 270 nestačila

holt, na netradiční ladění je třeba netradiční tryska

jinak mě napadá že je špatná hladina, možná netěsnící klapky.. a jesti máš odpojený oilmaster tak jsi určitě zacpal i tu ďůrku pro olej že jo?

(reakce na) Pořád a pořád chudá směs!

12.11.2013 v 23:22 | Nahoru | #8

fzr6 píše: cituji: Otevřel jsem ho víc (víc, než co se běžně dočtete v návodech) a tryska 270 nestačila

holt, na netradiční ladění je třeba netradiční tryska

jinak mě napadá že je špatná hladina, možná netěsnící klapky.. a jesti máš odpojený oilmaster tak jsi určitě zacpal i tu ďůrku pro olej že jo?



Znamej má na DT skoro stejný úpravy + navíc láďák a trysku 250, ale neví jestli to má chudý, sere na to..
Díru jsem samozřejmě zacpal, a plovaková hladina docela možná příčina o.O V tom by to mohlo být, protože když jsem poprvé vyndaval trysku, tak jsem omylem ohnul ten plech a vrátil zpátky tak zhruba...
Díky za radu :)

1 reakcí na tento příspěvek Pořád a pořád chudá směs!

13.11.2013 v 07:53 | Nahoru | #9
heavyrun:
Filtr mám origo, ale vyndal jsem z něj sací přírubu. Dokonce jsem ho ještě vyčistil a nenastříkal žádným olejem, takže to víc vzduchu bere...

Takže ještě schválně ochuzuješ směs! Čim víc vzduchu tim chudší směs.Vrať přírubu,nastříkej filtr a pak teprve laď.....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pořád a pořád chudá směs!

13.11.2013 v 15:12 | Nahoru | #10

klump píše: heavyrun:
Filtr mám origo, ale vyndal jsem z něj sací přírubu. Dokonce jsem ho ještě vyčistil a nenastříkal žádným olejem, takže to víc vzduchu bere...

Takže ještě schválně ochuzuješ směs! Čim víc vzduchu tim chudší směs.Vrať přírubu,nastříkej filtr a pak teprve laď.....


Samozřejmě, prakticky veškerým lazením kromě rychlých proužků a nálepek ochuzuješ směs. Ta příruba v sání se chová jako restrikce. Vyndáním příruby jsem zvětšil sací prostor, čímž jsem zvýšil přístup vzduchu, samozřejmě ochudil směs a zvýšil výkon

Naposledy editováno 13.11.2013 15:15:40

(reakce na) Pořád a pořád chudá směs!

13.11.2013 v 15:12 | Nahoru | #11

heavyrun píše: Samozřejmě, prakticky veškerým lazením kromě rychlých proužků a nálepek ochuzuješ směs. Ta příruba v sání se chová jako restrikce. Zvětšil jsem sací prostor, čímž jsem zvýšil přístup vzduchu, samozřejmě ochudil směs a zvýšil výkon

1 reakcí na tento příspěvek Pořád a pořád chudá směs!

13.11.2013 v 15:19 | Nahoru | #12
az uz jsi poznal ze to jede lip?

(reakce na) Pořád a pořád chudá směs!

13.11.2013 v 18:11 | Nahoru | #13

heavyrun píše: Samozřejmě, prakticky veškerým lazením kromě rychlých proužků a nálepek ochuzuješ směs. Ta příruba v sání se chová jako restrikce. Vyndáním příruby jsem zvětšil sací prostor, čímž jsem zvýšil přístup vzduchu, samozřejmě ochudil směs a zvýšil výkon



Potom teda nechápu proč si stěžuješ že máš pořád chudou směs když sí jí záměrně ochuzuješ .Pokud už tam máš pětistovku trysku a pořád je chudá asi bych zase ten přívod vzduchu omezil ne.Nebo jsem nějak nepochopil dotaz!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pořád a pořád chudá směs!

13.11.2013 v 18:20 | Nahoru | #14

heavyrun píše: Vím že tryska je na plné otočení plynu a jehla na střední. Ale když má jehla 3 zářezy tak asi co???? Pokaždé když něco pošpelím, tak si mám udělat na jehle další zářez? Jehla ti jen upraví střední otočení plynu v závislosti na trysce


jehla se dá vypodlozit, pripadne treba dynojet ma i jinej tvar, v jakem pasmu to mas chude?

(reakce na) Pořád a pořád chudá směs!

13.11.2013 v 18:47 | Nahoru | #15

Pawka píše: az uz jsi poznal ze to jede lip?


Poznal. Když jsem tam dal na zkoušku tu přírubu, tak byla směs dobrá a vůbec to nejelo

Pořád a pořád chudá směs!

13.11.2013 v 19:11 | Nahoru | #16
když vyndáš přírubu tak totálně rozhodíš (ochudíš) směs , nech přírubu , jen to k-n ko ti přidá více vzduchu , a pak by měla stačit zvednout jehla jinak dynojet a brzda , ale já měl s tím taky trable zvětšil jsem průměr sacího hrdla na airboxu a bylo to v píči , nech to jak to je origo a máš to nejlepší.

(reakce na) Pořád a pořád chudá směs!

13.11.2013 v 19:19 | Nahoru | #17

klump píše: Potom teda nechápu proč si stěžuješ že máš pořád chudou směs když sí jí záměrně ochuzuješ .Pokud už tam máš pětistovku trysku a pořád je chudá asi bych zase ten přívod vzduchu omezil ne.Nebo jsem nějak nepochopil dotaz!



No já ti nevím, to by jsi takhle mohl říct i, že laďákem si záměrně ochuzuješ směs...
Známej má DT, nemá v airboxu přírubu, má laděnej výfuk, trysku 250, a nevím o tom, že by mu to tak vteřinu po každým zdechnutí "vyfouklo" do výfuku, jako mě.

DRN. píše: jehla se dá vypodlozit, pripadne treba dynojet ma i jinej tvar, v jakem pasmu to mas chude?


Mám to chudé právěže na plnej plyn. Dnes jsem zkoušel jet jen do středního otočení a to pak bylo bohatý, ale měl jsem šroub bohatosti volnoběhu zašroubenej na doraz, na bohatou.
Jinak ta svíčka měla odjakživa dvě barvy, jakože na jedné straně jedna barva a na druhé druhá...

1 reakcí na tento příspěvek Pořád a pořád chudá směs!

13.11.2013 v 19:21 | Nahoru | #18
když ti to nejede nahoře tak je to chudý přesně to mi dělala motorka po zvětšení vstupu do airboxu !!!!!

(reakce na) Pořád a pořád chudá směs!

13.11.2013 v 19:33 | Nahoru | #19

mikeskiller píše: když ti to nejede nahoře tak je to chudý přesně to mi dělala motorka po zvětšení vstupu do airboxu !!!!!


Nahoře mi to jede, jede to celkově krásně i na DT, jde mi prakticky jen o barvu svíčky

1 reakcí na tento příspěvek Pořád a pořád chudá směs!

13.11.2013 v 19:36 | Nahoru | #20
tak co řešíš ? vyser se na svíčku a jezdi

(reakce na) Pořád a pořád chudá směs!

13.11.2013 v 19:48 | Nahoru | #21

mikeskiller píše: tak co řešíš ? vyser se na svíčku a jezdi


U 4T bych na svíčku sral

1 reakcí na tento příspěvek Pořád a pořád chudá směs!

14.11.2013 v 18:10 | Nahoru | #22
Co gufero pod magnetem, je ok?
Nemáš prasklý YEIS? Máš ho dobře stáhlý na přírubě?

Jinak já mám laďák, vyndaný šnorchl a trysku mám 240. Jehlu na 2. nejbohatším zářezu, ale mám zářezů 5.

Pořád a pořád chudá směs!

14.11.2013 v 18:11 | Nahoru | #23
Jo a ještě mi napadlo jestli máš dobře nandaný filtr s tim plastovým segmentem v airboxu - jestli je v drážce. Jestli ne, tak by ti to tam mohlo brát vzduch kolem.

Pořád a pořád chudá směs!

14.11.2013 v 18:15 | Nahoru | #24
Okolo kliky (na klikové hřídeli) , přes gufero to taky nesaje faleš?

(reakce na) Pořád a pořád chudá směs!

16.11.2013 v 18:54 | Nahoru | #25

simson.VENCA píše: Co gufero pod magnetem, je ok?
Nemáš prasklý YEIS? Máš ho dobře stáhlý na přírubě?

Jinak já mám laďák, vyndaný šnorchl a trysku mám 240. Jehlu na 2. nejbohatším zářezu, ale mám zářezů 5.


Všechno jsem zkontroloval a pořádně dotáhl, tak ještě uvidím no... YEIS prasklý nemám, filtr byl taky dobře.

Gufero je doufám v pohodě, má to najeto jen 15, tak snad jo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist