paolo_novy Přidat reklamu

Téma: suzuki
13.11.2013 v 08:45
Ahoj motorkáři!

mám problém se startováním svého Intruderu. Jsem novým majitelem od 6/2013. Asi před měsícem mi už nešlo nastartovat. Ovšem po několika pokusech se někdy podařilo nastartovat.

Vyndal jsem baterku a dal plně nabít. Nechal jí proměřit a je v pohodě. Ovšem ani po správném nainstalování nestartuje. Světélka svítí a snaží se nahodit, ale už se to nepodaří.

Jaká jiná příčina může být?

díky za všechny konstruktivní rady.

Michal

Naposledy editováno 07.05.2018 17:16:56

1 reakcí na tento příspěvek suzuki

13.11.2013 v 08:56 | Nahoru | #1
Nechal proměřit baterii a že je v pohodě? Ona taky v pohodě nemusí být vůbec.
Když zkusíš nastartovat přes kabely z baterie v autě, tak naskočí? Pokud ano, tak ta tvá baterie je prostě KO

1 reakcí na tento příspěvek suzuki

13.11.2013 v 08:57 | Nahoru | #2
Špatný benzín-voda,nebo se to někde ucpalo,vyměnit svíčky,vyčistit a seřídit karburátor,atd.

1 reakcí na tento příspěvek suzuki

13.11.2013 v 13:41 | Nahoru | #3
pokud chceš poradit, musíš to trochu víc rozepsat. Z toho co píšeš, jsem nepochopil jestli to točí a nechytá a nebo jestli to ani netočí. trochu to rozepiš

(reakce na) suzuki

13.11.2013 v 15:09 | Nahoru | #4
seikos> To jsem nezkoušel. Vyzkouším a pak dám vědět. Díky za radu.

(reakce na) suzuki

13.11.2013 v 15:10 | Nahoru | #5
-HARYS-> Ahoj, na svíčky jsem se koukal a vypadají v pohodě. Co se týče benzínu nebo karburátoru , to je možný. Ale radši bych to nechal někomu kdo se v tom vyzná líp jak já:D díky za radu

(reakce na) suzuki

13.11.2013 v 15:12 | Nahoru | #6
oldbajker> Motorka točí a pak to cvakne. Skoro se mi podařilo nastartovat, jenom blafnul vejfuk a pak nic. Už to jenom točí a nenaskočí. Napadá tě, čím by to mohlo být? díky za každou radu

suzuki

13.11.2013 v 15:30 | Nahoru | #7
IMHO ulitý svíčky...
Takový použitý monočlánky vypadají taky v pohodě, ale nefungujou...

suzuki

13.11.2013 v 16:35 | Nahoru | #8
Točí to jak má nebo se to jen tak převaluje? Jak dlouho to startuješ než tě to přestane bavit? Pak vyndej a zkontroluj svíčky. jestli jsou utopený tak je po nich. Pokud tam jsou NGK, ty stačí jednou utopit a už nepálí. Ostatní značky stačí většinou vysušit. pokud ale jsou suchý, tak jsi bez paliva. Zkontroluj to a napiš

suzuki

13.11.2013 v 16:49 | Nahoru | #9
Stejnej problém jsem řešil každý jaro. Introš je svi*ě na svíčky, začni tam. Určitě jsi to ulil, s tím nedomyšleným dvoupolohovým sytičem (nějakej bimetal, kterej se má sám vypnout, ale moc to nefunguje, takže jde nastavit jen úplně zapnuto nebo úplně vypnuto) to není až takovej problém. Mimochodem, když to točíš, až to cvakne, pak máš dost vymlácenou baterku. Jak psal Seikos, zkus to točit přes startovací kabely z velký baterky. Když bude startér točit rychleji, ale výsledek se nedostaví, pak jednoznačně svíce.

Naposledy editováno 13.11.2013 17:00:11

suzuki

14.11.2013 v 00:22 | Nahoru | #10
Nepsal jsi v jake poloze mas sytic, ten musi byt vytazeny uplne ven, je potreba na to dohlidnout, nekdy se vraci sam zpet. Nesahat na plyn. Pry by se mela protacet maximalne 4 vteriny, uz nevim proc, ale delam to tak. Pokud ti zacne cvakat relatko pod sedlem (na leve strane), tak mas vybitou baterku, nebo baterku v haji. Nez ji vyhodis a koupis novou, zkontroluj, jestli mas dotazeny kontakty na terminalech - Intrudery jsou na toto chabrus.

suzuki

20.11.2013 v 19:10 | Nahoru | #11
Ahoj, pokud jsi měl mezi poslední jízdou a startováním delší pauzu než 14 dní, tak ti jen zmizel benzin z karburátorů. Benzinové čerpadlo tam začne pracovat až po nastartování. Mám to odzkoušené a už se několikátou zimu připravuji, že si tam přidám tlačítko k čerpadlu. Ještě důležitou maličkost, pokud tam máš NGK, tak je vyměň za naše Briksky. Moc tam nic nehledej a pokud to jede,na nic nesahej, já už to tak dělám víc než 90 tis.km. Baterka je dobrá, když otočí s motorem, musí jít na první cvrnknutí.

suzuki

20.11.2013 v 21:50 | Nahoru | #12
Taky bych to videl na baterku kaput. Test svicek a jiskry. To je vse, krom benzinu. Za studena vzdy sitic.
Ovsem skutecny stav veci popis, nebo natoc aspon telefonem, cely postup jak startujes. Jinak tam snadneni co posrat

suzuki

31.12.2013 v 17:22 | Nahoru | #13
Zdravím,
jezdím na VS 800 druhým rokem. Rok výroby 1994, najeto něco přes 38000km.
Moje startování je následující a toto mi tvrdil i předchozí majitel: První pokus - bez sytiče. Když dlouho nestála (týden dva), tak většinou hned chytne. Teprve když nechytne napodruhé, nebo hned chcípne, vytahuji sytič. Po nastartování se sytičem, když se zvednou otáčky, ho hned zase vracím zpět. Nechám brblat, si zatím oblíknu bundu, helmu, rukavice a zavřu garáž. Motorka je letos po seřízení a kontrole ventilů, vše ok , pouze přidali volnoběžné otáčky. Když jsem startoval hned se sytičem, jak se všude píše a doporučuje, motor většinou nechytnul, motorku jsem uchlastal a pomohlo jen vyměnit svíčky. Toť má zkušenost se startováním mého Introše.
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki VS 800 Intruder 1993 nemá vý... Suzuki VS 800 Intruder Bzricho 23 20.6.2024 v 12:47 Dusko
VS 800 Intruder problém s motorem Suzuki VS 800 Intruder Jenyk78 10 28.4.2024 v 12:29 Jenyk78
Intruder VS 800 originál vs jiná ří... Suzuki VS 800 Intruder jarmilerik 11 25.4.2024 v 08:17 bazin.
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
Klub příznivců motocyklů Intruder [1 ... 36, 37] Suzuki VS 800 Intruder petr1989 1086 19.9.2023 v 08:00 dzej.pi


TOPlist