Téma: honda cbr
6.11.2013 v 21:08
cau, moje honda se sotva rozjede tak na 110 km/hoh, pritom tu dost lidi pise ze jim to jede okolo 130/140 km/hod. nevite cim to muze byt?
Chlapi neblbněte takovéto vlákna to su speciality, on neni hnup
BTW: jeden kamarád říkal... 140 ta motorka jede, vím z vlastní zkušenosti, ale potřebuješ k tomu naprosto ideální podmínky, které se ti nabídnou tak maximálně jednou za celou dobu co tu motorku máš!! A nemysli si, že když bys měl na tacho 140 že těch 140 pojedeš, reálně se budeš pohybovat tak na 125km/h max. A navíc ta motorka na to není, už vidím jak ze 140 (tachometrových) brzdíš na nulu, zadni brzda je nepoužitelná, kolo jde hned do smyku i při lehčím brždění a spolehnout se na jednokotoučík vepředu, který ze 110 má problém že se přehřeje a uvadá?? Možná, že bys ještě litoval, že by ti to těch 140 jelo... neřeš a jezdi s tím co ti ta motorka může nabídnout
E: konstruktéři vědí, proč dát do techničáku max 110km/h. Co jde přes je pro tebe opravdu nebezpečný!!
Naposledy editováno 06.11.2013 21:31:00
BTW: jeden kamarád říkal... 140 ta motorka jede, vím z vlastní zkušenosti, ale potřebuješ k tomu naprosto ideální podmínky, které se ti nabídnou tak maximálně jednou za celou dobu co tu motorku máš!! A nemysli si, že když bys měl na tacho 140 že těch 140 pojedeš, reálně se budeš pohybovat tak na 125km/h max. A navíc ta motorka na to není, už vidím jak ze 140 (tachometrových) brzdíš na nulu, zadni brzda je nepoužitelná, kolo jde hned do smyku i při lehčím brždění a spolehnout se na jednokotoučík vepředu, který ze 110 má problém že se přehřeje a uvadá?? Možná, že bys ještě litoval, že by ti to těch 140 jelo... neřeš a jezdi s tím co ti ta motorka může nabídnout
E: konstruktéři vědí, proč dát do techničáku max 110km/h. Co jde přes je pro tebe opravdu nebezpečný!!
Naposledy editováno 06.11.2013 21:31:00
1 reakcí na tento příspěvek honda cbr
CBR 125 aby jel 140? :D
Dobrá blbost, kámoš ju má a vytáhl 120, víc ani ťuk, kup si starou apriliu RS 2t, ušetříš a kamoši ti můžou s tou tvojou rychlostí závidět
Dobrá blbost, kámoš ju má a vytáhl 120, víc ani ťuk, kup si starou apriliu RS 2t, ušetříš a kamoši ti můžou s tou tvojou rychlostí závidět
Tady se podívej, že to opravdu reálné je!! Slava5> plácáš blbosti. Nejel jsi na tom, tak neplácej, měl jsem jí a vím, že tachometrových 140 jede!! Nebudu se tady s tebou o tom hádat!
E: ted mi to okomentuj nějakým rozumných a chytrým příspěvkem prosím
Naposledy editováno 06.11.2013 21:39:34
E: ted mi to okomentuj nějakým rozumných a chytrým příspěvkem prosím
Naposledy editováno 06.11.2013 21:39:34
1 reakcí na tento příspěvek honda cbr
Jak vidím frajer na videu to sype z kopečka, ale třeba je to možný, ale na rovince bych tomu moc nevěřil, Jestli chce rychlost tak tu aprilku, ja bych to vyřešil touto cestou
Při koupi dvoutaktu moc neušetříš, spíš ho to sežere i s botama ale jak tu bylo psáno je to 4T 125 tak od toho nemužeš moc čekat, do těch 110 to jede v pohodě i těch 120 ale to už chudák motorka celý to vibruje, už to nemá cenu víc to trápit. Ale podle mně lepší počkat na věk a koupit silnejší než dvoutakt.
1 reakcí na tento příspěvek honda cbr
Všichni to automaticky zavrhujete kvůli obsahu a čtyřem dobám ale víte přitom "prt"
Sice se mi zase vysmějete, ale i tadle 4T hujka je nějak "zavřená" a po "otevření" se opravdu na tachometrovejch 140km/h rozjede, a nemusí se při tom drtit půl hodiny z kopce.. Autorovi vlákna bych doporučil hledat jinde, tady je to marný. Kamarádovi to otevřeli při servise v Hondě
Sice se mi zase vysmějete, ale i tadle 4T hujka je nějak "zavřená" a po "otevření" se opravdu na tachometrovejch 140km/h rozjede, a nemusí se při tom drtit půl hodiny z kopce.. Autorovi vlákna bych doporučil hledat jinde, tady je to marný. Kamarádovi to otevřeli při servise v Hondě
4 reakcí na tento příspěvek honda cbr
pernik92> ze by vrtacka na nahonu tachometru? Motorka v garazi na stojanku vrci na volnobeh a vrtacka dela zazraky!
Kszdyho mladocha to zblbne a pak chce taky takovou. Kdyby to bylo tak jednoduchy, tak by Aprilka se svym 2T splakala nad vydelkem: kazdej by chtal bezporuchovou 4T Hondu, ktera by liitala kilo pade a nezrala pri tom i travu u silnice, nemyslis!
Kszdyho mladocha to zblbne a pak chce taky takovou. Kdyby to bylo tak jednoduchy, tak by Aprilka se svym 2T splakala nad vydelkem: kazdej by chtal bezporuchovou 4T Hondu, ktera by liitala kilo pade a nezrala pri tom i travu u silnice, nemyslis!
majgát vždyť ta maximálka kolem 110 je na začátek naprosto dostačující, teda samozřejmě když nejdeš na dálnici, ale to je nuda, tam umí za plyn tahat každej... spíš by se hodil větší z výkon co se týče akcelerace, nejde s tim moc bezpečně předjíždět a zbytečně se točí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) honda cbr
pernik92> Nekecej, ze dabel sem hodil tuhle sracku vazne Ja si pamatuju jen ten bicak a hadicku a tak, ale tohle ne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) honda cbr
Frantas píše: Všichni to automaticky zavrhujete kvůli obsahu a čtyřem dobám ale víte přitom "prt"
Sice se mi zase vysmějete, ale i tadle 4T hujka je nějak "zavřená" a po "otevření" se opravdu na tachometrovejch 140km/h rozjede, a nemusí se při tom drtit půl hodiny z kopce.. Autorovi vlákna bych doporučil hledat jinde, tady je to marný. Kamarádovi to otevřeli při servise v Hondě
Jo a co mu otevřeli? Možná tak paštiku otvírákem..
Já jsem tu mašinu měl a z kopce, přilepenej na nádrži, bezvětří za pár minut jsem se dostal
max. na 130 kmh. Asi tě tvůj kamarád trochu nakrmil otvírákem..
Je to prostě nesmysl.
Petta> Když myslíš Po "otevření" to jelo citelně líp, ne žádnej dvoutakt, ale mělo to najednou průběh, táhlo to hezky v otáčkách.. (pro porovnání na čz487 jsem ho dřív napráskal jak nic, pak ani náhodou... Před i po jsem na tom jel )
Apropo, když tý o červený karkulce nevěříte, tak druhej kamarád měl teda už stříkačku s laďákem gianelli od motoru po koncovku a s DTčkem (na plno otevřenym) jsem mu trochu ujel na rozjezd, ale na maximálku jsem mu neujel..Měl jsem reálnou maximálku ke 130-ti (ne podle tachometru-ten se zastavil o doraz )
Naposledy editováno 08.11.2013 07:51:01
Apropo, když tý o červený karkulce nevěříte, tak druhej kamarád měl teda už stříkačku s laďákem gianelli od motoru po koncovku a s DTčkem (na plno otevřenym) jsem mu trochu ujel na rozjezd, ale na maximálku jsem mu neujel..Měl jsem reálnou maximálku ke 130-ti (ne podle tachometru-ten se zastavil o doraz )
Naposledy editováno 08.11.2013 07:51:01
chlapi nechci Vám do toho kecat ale s kámošem jsem jel pro mojí novou moto do prahy a na pražskym okruhu v tunelu (mírně z kopce a bezvětří) sme měli na tacháčí 145 a nevypadalo to, že to je jen "tachometrových" jak jsem tu někde čet :D, jakože fakt sem čumel co ta motorka umí a to má karbecovej model 2004 a jen přetriskovanej karbec komplet sportovní výfuk a sportovní sání nic víc
1 reakcí na tento příspěvek honda cbr
a jinak otvírá se tak, že se dělá doraz na plyn aby nešel otevřít naplno (to najdeš kdyz budeš davat plnej na stojanku s vyplim motorem podotýkam a tam kde to cvaká se podívej jestli neni přebytečnej "plech" na dorazu) to je u obou modelů, u karbecu se do karburatoru dává plastovej kroužek k membráně k zamezení šoupátka aby nešlo otevřít na max a pak jsem u ubou modelů viděl plechama zmenšenej prostor sání jsou mezi airboxem a stříkačkou/karbecem a mezi karbecem/stříkačkou a motorem jen plechy který ti zmenší průtok vzduchu vypadá to tvarově jako donut proste vnejšek se zapasuje do přiruby která spojuje výše zmíněné věci v vnitřní průměr je polovina té příruby. Chytrý keci jako otevřeš leda konzervu atd na ty se vyser jen se snaží bejt vtipný a tohle neví
jojo jsou to takovy kroužky to poznáš když sundáš nádrž tak od airboxu vede příruba to víš ne ... no tak až to sundáš (drží na páskách ta příruba) uvidíš jestli tam nejsou nejaký plechový kroužky. no pro mě to cenu mělo lépe táhla ve dvou a maximalka se mi zvedla cca o 10 km/h ale to je jasný když ti to saje o 50% min vzduchu než má..... a ješte mrkni jestli nemáš omezení plynu jestli otočíš o kousiček plyn a je na doraz tak má omezenej i ten, mimochodem spotřeba se ti neznatelne zvedne asi o deci což bych vůbec neřešil když jsem ji měl žrala mi cca 2,2-2,7 na sto což je fakt skvělí :D ted mam spotřebu 7-9 na sto :D
Naposledy editováno 12.11.2013 00:27:12
Naposledy editováno 12.11.2013 00:27:12
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) honda cbr
pernik92> nechci nic řikat, ale i ten digitál mu ukazuje 144 a ten na vrtačku dáš asi těžko řekl bych, že tu rychlost tam měl jen má rozbitej otáčkoměr
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
špatně funkční sytič Honda CBR 125R | Marcus_23 | 21 | 25.10.2024 v 19:00 mira008 |
Výpadek hadičky při jízdě Honda CBR 125R | lukyfrci | 6 | 21.10.2024 v 21:41 Slávek-TDM |
Jedna strana blinkrů přestala fungo... Honda CBR 125R | MrLuckyoff | 2 | 23.8.2024 v 23:18 MrLuckyoff |
Cbr 125 2008 nepřesnost palivoměru Honda CBR 125R | sasasasa | 1 | 8.8.2024 v 10:00 Krautkopf |
Bílý dým Honda CBR 125R | Hondapcx125 | 17 | 17.7.2024 v 11:22 Medved |