1 reakcí na tento příspěvek Rezane slicky... kolko KM ste dali na platno??
jazdil niekto tohoto macika? celkovy priemer u tohoto slicku by mal byt
o !8cm! vecsi oproti beznemu rozmeru normalnej gumy 200/50-17.
ale ako som hovoril to znacenie na slickoch akosi nezodpoveda realite,
takze ten slick je mozno vecsi oproti normalnej gume na priemere o 3-4cm?
1 reakcí na tento příspěvek Rezane slicky... kolko KM ste dali na platno??
Napiš mi do PM co používáš za gumy taky to chci zkusit.
1 reakcí na tento příspěvek Rezane slicky... kolko KM ste dali na platno??
normalne na zhodenej gume meras stredom gumy dookola bud plechovym zvynovacim metrom alebo krajcirskym metrom
ako hovorim ze stredy na slickoch z ohruhu by mali byt "netknute", takže gde je zmyznutych cca 3cm dezenu na priemere?? (3cm x PI 3,14 = cca 10cm obvodovych ktore chybaju na meranych vzorkach...)
robil som aj merania normalnych homologovanych pneu napr. 180/55 a obvod presne sedel...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rezane slicky... kolko KM ste dali na platno??
REJPA píše: Bubrak-ZX10R
Napiš mi do PM co používáš za gumy taky to chci zkusit.
PM je zbytecny, klidne to napisu sem. Proste co kde se najde u popelnic. Ted mam ve sklepe asi 20 gum ruznejch, jsou tam asi 3 slicky jeste a uvidim kdy to nazuju, nestiham to sjizdet, takze pak nazouvam gumu co sem pred 5ti lety koupil v te dobe 5 let starou.
1 reakcí na tento příspěvek Rezane slicky... kolko KM ste dali na platno??
muscle_biker píše: pokial viem tak najvecsi rozmer slicku sa robi 200/70-17
jazdil niekto tohoto macika? celkovy priemer u tohoto slicku by mal byt
o !8cm! vecsi oproti beznemu rozmeru normalnej gumy 200/50-17.
ale ako som hovoril to znacenie na slickoch akosi nezodpoveda realite,
takze ten slick je mozno vecsi oproti normalnej gume na priemere o 3-4cm?
já měl jednou na cbr obuté tuším 190/60-17 a to byl masakr, najednou jsem měl nohy na špičkách, abych dosáhl na zem:)) ale bacha, může vzniknout problém, že je mezi gumou a kyvnou vidlicí za motorem příliš málo místa a při velkých rychlostech se guma odstředivou silou "natahuje" a může o kyvku dřít. chce to tam aspoň 2cm nechat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rezane slicky... kolko KM ste dali na platno??
Bubrak-ZX10R píše: PM je zbytecny, klidne to napisu sem. Proste co kde se najde u popelnic. Ted mam ve sklepe asi 20 gum ruznejch, jsou tam asi 3 slicky jeste a uvidim kdy to nazuju, nestiham to sjizdet, takze pak nazouvam gumu co sem pred 5ti lety koupil v te dobe 5 let starou.
5 let starý slick, kámo SEŠ NORMÁLNÍ?:)))
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rezane slicky... kolko KM ste dali na platno??
RUTAN píše: 5 let starý slick, kámo SEŠ NORMÁLNÍ?:)))
za 200,- s najezdem 8100 km? to bych byl uplne blbej ...
1 reakcí na tento příspěvek Rezane slicky... kolko KM ste dali na platno??
ty gumy se zahrejou proste tim trenim a taky cim sou min nafoukly, tak vic pracujou a vic se zahrivaj, proto ta moje poznamka o odpusteni (ale zas Rutane Sosnova je takova ogumovana od motokar, ze to klouze podle me uz tim povrchem, ne jen gumama zes mel pocit ze mas slicky studeny )
U litra je to horsi mam najete 300km a uz nevypada nejlip
Predni pneu vydrzi 7500-8000km
Naposledy editováno 30.10.2013 23:09:00
S tou K2 vzadu jsem jezdil i na podzim a dostal jsem jí tak na 50°C...víc už ne...
Jestli tu někdo píše že dal Rosso Corsu za 1800km, tak myslím že soutěž o to jak zhuntovat gumu umí vyhrát kdejaká guma...sorry, ale na mým gumožroutu vydrží bezpečně 5tkm.
dewwil píše: ...mám v zásobě 195/65R17 KR108...
"ďábel", toho KaeRkoveho danlopa mas noveho??? bol by som velmi povdacny keby si sa podujal na riesenie zahady a sice nesuladu v udavanych rozmeroch na bocniciach slickov a realne nameranych rozmeroch! je to jednoduche, staci vziat plechovy zvinovaci meter a po obvode dookola stredom zmerat rozmer ci v tvojom pripade zodpoveda udavanym 195/65-17, mal by si namerat presne 215 cm obvodovych.
mi sme robili skusku spravnosti (sice) pouziteho slicka ale pokial viem dezen v strede pouzitych slickov by MAL(?) byt "netknuty" a ejhle, namerali sme obvod o 10 cm mensi: len 205 cm!! co zodpoveda rozmeru len 195/55R17!! ale bocnice hrdo hlasia: 195/65R17. vid fotosos... pekne vyzerajuce kusky... ziadne platna a drotiska netrcia:
takisto dalsi pokus: udavany rozmer na bocniciach 200/60R17by mal mat v skuske spravnosti obvod rovnych 211 cm ale v realite bolo nameranych len 204 cm! co zodpoveda rozmeru len 200/55R17, takze opet ziadnych 60 udavanych ale len zboznoprajnych...
tohoto testu sa moze zucastnit hocikto kto ma doma NOVEHO nepouziteho slicka aj inych udavanych rozmerov... napiste aky rozmer slicku ste merali a kolko cm obvodovych ste zaistili na mieste cinu...
3.2.1.START.TEST ZAHAJENY
Co se životnosti týče - myslím že to po sjetí boku nemůže najet víc než 5000 Km. Ale to by asi řekli spíš ti co si je ode mě brali.
Každopádně ježdění se slickama v provozu mi přijde hazard z hlediska možné nehody. Pojišťovna by se toho mohla chytit.
ZÁVĚR - Kupte si nový homologovaný gumy - vždyť to dneska stojí pár korun!
Hlavne ty reci, jak slick NESKUTECNE klouze.
Hodne lidi mi tlaci do hlavy teorie o tom, jak slick nejde v provozu zahrat. Blbost. Na mistech jakou jsou Buchlaky, Zel. Brod apod. mi staci jeden prujezd a z gumy je horka zvykacka. Pri druhe "runde" uz gumy normalne funguji nesrovnatelne dobre a jezdec v nich ma velkou jistotu.
Jezdim Pirelli SC1/2 (dunlop bych do provozu nedoporucil, zahriva se o dost pomaleji) a s cistym svedomim muzu prohlasit, ze na letni "sportovni" jizdy byste spatne hledali lepe fungujici gumu.
Samozrejme ale clovek musi fakt jezdit a ne se vozit.
Jinak na dromu nemam problem jit na koleno uz v druhe zatacce po vyjezdu z pit line (bez nahrivaku) a treba po brnenskem stadionu a dale uz muzu na vyjezdu tahat. Ona pirellka varuje hodne dopredu, nez je opravdu vsechno spatne. Ano studena na vyjezdu podkluzuje, ale porad je to citelne a jezdce "moc nepoleka".
Ja tyhle gumy jezdil v ceckach a jiny fakt uz nechci. Radsi ozelim podzimni vyjizdky na ukor funkcnosti v lete.
Jinak samozrejme slicky nerezu (nevim, proc je mel kurvit) a mam i docela dost bohate zkusenosti na vode. Da se..., clovek musi vic premyslet a motorku porad v zatacce tlacit od sebe, aby byla co nejvic rovne, ale tady musim uznat, ze je to fakt magorovina.
Pokud na tom chcete jezdit, tak jen stylem: furt rvat plnej a ostre brzdit Mam lehce vykunenou K6 s brzdami z r1, takze se zahratim nemam zadnej problem.
Zaver: Jakmile se vam v provozu stane nejaka nehoda, zaplatite saska i s cirkusem