prosím o rady.
gsx-r
Chtěl bych pořídit. Zná někdo historii této 750? popřípadě poraďte na co se zaměřit při prohlídce.
Cena je celkem nízko, což mě trošku děsí, ale zas to k němu nemám daleko, tak se možná rozjedu na ni mrknout.
EDIT:
Ještě přemýšlím o téhle gsxr , zná ji někdo? Jen vím, že ji má asi 7let a jezdila a brzdila moc dobře na to jak je starý. Už toho bylo napsáno dost o těhle motorech. Ale přesto, se mi stále tyhle starý gsxra líbí.
Naposledy editováno 05.06.2015 12:59:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte GSX 750 R
petr.machy píše: To sice je, ale stačí abys měl třeba 2/3 nádrže a už máš hladinu benzínu docela vysoko - výš, než je plováková hladina v karbu. Koukl jsem na "olej" a bylo ho tam víc, než ti ukáže oko. Myslím, že jsem ho vypustil tehdy přes 4 litry namísto 2,8 litru. Když jsem pak sundal vanu, byly na dně šponky z šál a klika byla už hodně chycená a jedna šála totál vydrolená. Nevím to jistě, ale myslím si, že tohle byla na 90% ta příčina zadření :-/
Je to blbost ja to spiš vidim na milion dalšich přičin špatneho oleje či zavady motoru, ale vadny kohoutek ?:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte GSX 750 R
1 reakcí na tento příspěvek poraďte GSX 750 R
gsxr jedine az od 00/01 nebo stary SACS do 91
jezdil sem to vsecko (bud sem mel ja nebo bracha nebo kamosi)
Naposledy editováno 17.10.2013 02:56:49
1 reakcí na tento příspěvek poraďte GSX 750 R
Já měl srada 750 s karbama, měl najeto 30tis dle tacho a motor chodil jak víno, nulová spotřeba oleje. Pak sem ho bohužel rozmlátil Neřek bych, že ten sradí motor je nějakej nepovedenej, spíš záleží, jaký prase na tom jezdilo, jízdy po zadním atd. Navíc SRAD je kultovní motorka, ten design je prostě masakr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte GSX 750 R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte GSX 750 R
petr.machy píše: Bludevil> Chtělo by to někoho, kdo má na sradovi poctivých pár desítek tisíc km aby sdělil svoje dojmy. Já si asi srada nechám, dokud se mi nerozpadne pod prdelí . Jízda se na tom pořád užít dá.
Nevím jakou hodnotu máš zhruba na mysli tím "pár desítek",ale můj má na tachometru 63 tis.(nevím jestli poctivejch, jeho historii znám jen 5 let zpátky), ale motor zatím olej nežere a jeho výkon je taky zatím velmi slušnej.
petr.machy píše: KapitanMasakr> Každopádně jsem vypustil ty cca 4 litry olejo/benzínu, kupoval novej kohoutek, stál pěkný prachy a za rok novej motor .
Ja mam furt rozsekanej kohoutek po bouračce kerej poušti furt i když je zavřenej nedokažu si představit, že by se mi benzin zředil s olejem vevaně diky tomu :D
Z 5metrů super. Při bližším ohledání nic moc. Nepočítám pneu a kotouče a řetěz. Popraskané plasty, které by se jistě dali snadno a rychle opravit. nejspíš po pádu co říkal, že to uklouzlo po štěrku. Na kapotách každý šroub jiný, sem tam byl šroub so nic nedržel. Z levého boku bouchnutý chladič, žebrování omlácený od šutrů. Lešení k budíkům a světlu různě zohýbané a sešroubované, tak aby to tak nějak drželo. Start byl celkem dobrý. Chytla na otočení. Jen v tom motoru cosi strašně klepalo, jak za studena tak za tepla. Při jízdě to ani tak nebylo slyšet, jen při přidání plynu se zakuckala a začla celkem slušně zrychlovat, ale divně přitom klepalo v motoru. Jela až od 4-5tis. V nižších otáčka vůbec žádná reakce na plyn. Při rychlosti kolem 60kmh se muselo jet pouze na 4ku nebo nižší stupeň.
Rám, tlumiče nejevily známky nějakého skřivení, nikam netáhla celkem to zatáčelo.
Toho motoru bych se bál, jinak by celkem šla. Přes zimu udělat. Tak zas nepořídím a budu chodit pěšky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte GSX 750 R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte GSX 750 R
Naposledy editováno 21.10.2013 23:07:30
petr.machy píše: Bubrak-ZX10R> To CBR900, rok 1997 je dobrá volba, má to kámoš, zkoušel jsem si na tom jezdit, i na okruhu a podvozkově je to tak srovnatelný s tim sradem, zátah to má víc od spoda oproti sradovi a celkově takovej kultivovanější chod motoru. Ale co se mi nelíbí, je to 16" kolo ve předu, to bylo celkem zbytečný :-/. Jinak zlatá, spolehlivá motorka, to jo.
SRAD je jinej jak fároš. Má koule, větší charisma, je zábavnější a pocitově víc jede. CBR je pohodlný, není tak radikální. Jak co komu vyhovuje..
Ještě přemýšlím o téhle gsxr , zná ji někdo? Jen vím, že ji má asi 7let a jezdila a brzdila moc dobře na to jak je starý. Už toho bylo napsáno dost o těhle motorech. Ale přesto, se mi stále tyhle starý gsxra líbí.
Naposledy editováno 05.06.2015 13:42:07