Téma: Jak jsem dneska zůstal stát,,,
Zdravím kamarádi,
tak jsem dneska byl potupně donucen zastavit na krajnici, postavit motorku na stojánek a začít obvolávat lidi, kteří by mě byli schopni dostat i s motorkou domů...
Ale jak se to stalo... Všechno naprosto v pořádku, najeto cca 120 km, už na cestě zpátky najednou na rovince v cca 100km/h spadly otačky, vyletěly, zase spadly a řádně to střelilo do laufu, pár set metrů normálně, pak začly otáčky lítat dolů a zpátky, dolů a zpátky, k tomu střelba z laufu jak blázen... a pak najednou nic, nejede, nestartuje, nicnedělá...
Samozřejmě že půjde k panu doktorovi, ale jen mě zajímá Váš názor co se mohlo vykurvit.

Díky Mára

1 reakcí na tento příspěvek Jak jsem dneska zůstal stát,,,

20.10.2013 v 19:00 | Nahoru | #1
nějak podobně mi to dělalo,když mi odešlo dobíjení ..ale příčin může být hafo

Jak jsem dneska zůstal stát,,,

20.10.2013 v 19:02 | Nahoru | #2
Svíčky,ventily,možná zapalování

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak jsem dneska zůstal stát,,,

20.10.2013 v 19:04 | Nahoru | #3
p.a.t.r.i.k.7> Hele, když nad tím tak přemýšlím, tak jsem minulej týden dobíjel baterku, protože po dloouhý vyjížďce a 3 týdnech stání ani neotočilo... myslel jsem, že je v hajzlu baterka, ale ta je rok stará... Myslím, že dobrej tip...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak jsem dneska zůstal stát,,,

20.10.2013 v 19:26 | Nahoru | #4
romper_stomper>
nejspis regulator dobijeni..., takhle se to projevovalo i u mej zxr a kamosovej cbr..

koupit repliku za cca 3k a je to... urco ne jety, taky sem to zkousel

svicky, ventily-to se neposere nikdy tak, abys nedojel..

Jak jsem dneska zůstal stát,,,

20.10.2013 v 19:39 | Nahoru | #5
jestli jsi zůstal stát a moto byla bez proudu, může to být dobíjení, popř. stalo se i mě, že se mi vyklepal šroubek u baterky a odpadl kontakt. Když není uzavřený obvod, nejedeš

Jak jsem dneska zůstal stát,,,

20.10.2013 v 19:44 | Nahoru | #6
me tohle delal itacud...stacilo to ostavit na par minut a zase to slo...ale cim dal casteji...takze praha tabor sem musela jet pod 110 km/h (pri sviznejsi jizde to nedavalo skoro ani pet minut) a stavela sem tak sestkrat...a bylo to tim ze bylo zaneseny vsechno kudy tek benal

1 reakcí na tento příspěvek Jak jsem dneska zůstal stát,,,

20.10.2013 v 19:57 | Nahoru | #7
Nestál jsi u Zbraslavi směr Slapy ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak jsem dneska zůstal stát,,,

20.10.2013 v 20:00 | Nahoru | #8
baks> to jsem byl ja

Jak jsem dneska zůstal stát,,,

20.10.2013 v 20:17 | Nahoru | #9
nech si to proměřit a víš hned..já dával za regulátor na Triumpha 2500...původně jsem chtěl od ignitechu,ale tam nebyli vůbec schopní nějak odpovědět..takže jsem vzal jinde a zatím drží

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak jsem dneska zůstal stát,,,

20.10.2013 v 20:53 | Nahoru | #10

fujitsubo píše: baks> to jsem byl ja


Ukazoval jsem na tebe jestli něco nepotřebuješ, ale ty nic, tak jsem jel dál.

Jak jsem dneska zůstal stát,,,

20.10.2013 v 21:25 | Nahoru | #11
Mozna blbej dotaz, jsem schopnej si to pomerit sam? Nebo vyndat regulator a nechat pomerit.? Vzhledem k tomu ze jde o elektriku tak o tom nevim skoro nic krome cirejch zakladu...
Ne, ze by se mi nechtelo celou moto nekam tahat, ale cirou nahodou se mi nechce
Edit: stal jsem kousek za brandysem smerem na lysou nad labem v tom lese

Naposledy editováno 20.10.2013 21:26:56

1 reakcí na tento příspěvek Jak jsem dneska zůstal stát,,,

Skvělá odpověď, děkuji! 20.10.2013 v 21:32 | Nahoru | #12
Regulátor normálně odpoj a proměř. Já našel hodnoty v manuálu, stačilo změřit odpory pin x pin a bylo jasný že regulátor je v háji. V případě dalšího měření dobíjení zde

(reakce na) Jak jsem dneska zůstal stát,,,

20.10.2013 v 21:36 | Nahoru | #13
baks> dik, ale asi jsem to nepochopil

(reakce na) Jak jsem dneska zůstal stát,,,

20.10.2013 v 21:43 | Nahoru | #14
Putos> diagram jak pro debila...
... to presne jsem potreboval :) diky

Jak jsem dneska zůstal stát,,,

20.10.2013 v 21:46 | Nahoru | #15
Může to být naprosto cokoliv v elektrice. Cívky, VN ani svíčky to nejsou, nechcípaly by společně všechny 4 válce. Je nutné to proměřit. Může to být cokoliv od spáleného vinutí alternátoru po blbost typu uvolněný kontakt. Pokud elektrice nerozumíš, odvez to k někomu kdo ano. Málokdo z nás má věšteckou kouli, aby ti na dálku přes internet mohl říct, že je to např regulátor.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak jsem dneska zůstal stát,,,

20.10.2013 v 21:53 | Nahoru | #16
georgiss> čoveče mě se minulou sezonu stalo něco podobnýho.Z poslední vyjíždky vše ok po 14 dnech to nechtělo ject střílelo jelo-nejelo kuckalo.Odvezl sem to mechanikovi a 6 ventilů bylo mimo toleranci nic víc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak jsem dneska zůstal stát,,,

20.10.2013 v 22:38 | Nahoru | #17
Packyn>
bohuzel nesouhlasim,,, spis bych veril cemukoliv okolo elektriky

byls u toho "nastavovani ventilove vule" u svej motky?

Jak jsem dneska zůstal stát,,,

21.10.2013 v 09:19 | Nahoru | #18
v jakémkoli servise ti to proměří,pokud nemáš sám možnost..jinak tě asi nepotěším,ale mně kvůli tomu regulátoru odešla i rok stará Varta..totálně ji to vyšťavilo a odrovnalo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak jsem dneska zůstal stát,,,

21.10.2013 v 13:36 | Nahoru | #19
georgiss> Jo však já jen psal další možnost závady.Byl jsem u toho když mi měřil tlaky(vyloučení podpálených ventilů) a pak hodnoty,které naměřil.Nejhůř na tom byly ventily na prvním válci.

Jak jsem dneska zůstal stát,,,

22.10.2013 v 13:13 | Nahoru | #20
Já bych asi prvně hledal závadu v elektrice...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak jsem dneska zůstal stát,,,

22.10.2013 v 19:12 | Nahoru | #21
Packyn>
ok, pouze sem chtel rict, ze na 4valci u krajnice zustanes stat vetsinou pri 1.)mechanickej zavade, sekanec, kousanec, smyk a motor stoji,2.)neni nebo nejde benzin, 3.)elektrika-kolikrat blbost /kabel/,ale vetsinou regler,,, fakt myslim, ze ventily se nepodpalej pri vyjizdce...

na 1no,2valci ventily muzou delat dusno, ale se 4valem sem dojel dom 150km na "tri" valce, spis na dva

a to stelovani ventilove vule sem bral tak, ze tam, kde sou srouby-tak ok, a tam, kde sou podlozky, tak vetsinou hlaska - ventily sou v toleranci...ale u 4valu vydrzej dost, na zrx mam na tachu 80k a pred sezonou sem kontroloval sam, a byly v toleranci, letos v zime opet zkouknu..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak jsem dneska zůstal stát,,,

22.10.2013 v 19:22 | Nahoru | #22
georgiss> Jo tak já sem se taky jakž takž dohrkal.Při dalšim startu se mi rozsvítil svod do ruda na prvnim válci s pěknym klepavým doprovodem U mě je patrně problém s karbcema furt to střílí,někdy při přidání jinak po ubrání v každym rozsahu otáček čili ladení na brzdě je jistý.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak jsem dneska zůstal stát,,,

22.10.2013 v 20:20 | Nahoru | #23
Packyn>
na jaky brzde??, proste shodit nadrz,kapoty, pravej dekl na motoru, nasadit golu/na zxr se toci dopredu, nevim jak na 9tce/, sundat ventildekl, kouknout s planzetovou merkou na ventily..

spis bych to videl na podtlaky,/ten valec je chudej na smesi/ tzn. po kontrole ventilu nahodit motor a ladit karbce na podtlakovce...

u zakladatele yzf 600 to stale vidim na regualor, nebo mu nesel benzin...

(reakce na) Jak jsem dneska zůstal stát,,,

23.10.2013 v 16:08 | Nahoru | #24
georgiss> Kdepak to už vše bylo děláno jak ventily,podtlaky + seřízení směsy a výsledek stejnej.Náš mechanik říkal že to už by se muselo laborovat s jehlama či přetryskovat a doladit na brzdě.Před rokem sem s tim byl i u Assasina na lambda sondě,ale tam sme z toho byly taky jaloví už si to taky pořádně nepamatuju.Myslim že řikal z přechodu středních otáček do nižších že je to moc chudý,ale když sme obohacovali směs tak to nemělo vliv.Taky řikal že by to chtělo přizvedávat jehly a kdo ví co.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Thundercat - karburátor Yamaha YZF 600R Thundercat Okin1 11 6.11.2023 v 23:51 2stroke
Motorka 35 kW pro A2 - silniční Yamaha YZF 600R Thundercat, Kawasaki ZZR 600, Honda ... Joel1 4 6.7.2023 v 19:54 Joel1
Sada na snížení výšky Yamaha thunde... Yamaha YZF 600R Thundercat R.a.F 5 2.11.2022 v 19:53 assassin
HJC IS 17 Yamaha YZF 600R Thundercat Malibu86 10 7.1.2021 v 14:20 vopák
Motor cukne spadne otáčkoměr a zase... Yamaha YZF 600R Thundercat Kalich94 3 26.8.2020 v 15:27 FiZzeR


TOPlist