tak nějak připravuju nove kapoty noa po problemech, že motorka s KN vyčištěnym filtrem ma moc vzduchu a dusi se jsem zastavil veškere prace.
Poněvač nevim co udělaj karburatory při např 200km/h, když budou naladěne na určitou směs a vturanu se tam trubkama začne rvát velkej tlak vzduchu.
Diky za dobre rady nediky za blbe rady .
Naposledy editováno 09.10.2013 17:47:16
1 reakcí na tento příspěvek Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska
2 reakcí na tento příspěvek Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska
1 reakcí na tento příspěvek Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska
KapitanMasakr píše: Ptam se nato, jestli to naporový saní kněčemu vubec bude a jestli mi to při vyžši rychlosti nezhasne motor :D
Asi jak která motorka,já měl ZX6R ve streetu a sání tam nebylo a KN jsem tam měl taky a mašina chodila nádherně.Ale psal mně třeba kluk že to tak taky udělal a mašina se mu dusí a má díry ve výkonu..A ty si teda nechával seřizovat motor už bez sání s tím KN nebo ne?Protože jestli ne a motorka jezdila předtím normálně tak tam dej zpátky sání,origo filtr a musí jet normálně ne??1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska
rybíz5 píše: Taky nevím v čem spočívá otázka Když budou naladěné karburátory tak to bude snad dobré ne??A pokud se ti dusí a měl si tam předtím normální filtr tak to nech bud seštelovat nebo dej znova origo filtr protože mám dojem že jsi tady minule zakládal vlákno a psal si že si vyměnil origo za KN a zkrátil výfuk..
No pravě :D snad dobré .....Jde mi oto aby mi tu někdo kdo zkoušel dat sání na motorku bez sání řekl že to jde, abych nestravil 1000 hodin řezanim broušenim lepeni a lakovanim a nakonec to všechno po jedne jizdě šrotoval do popelnice :D
1 reakcí na tento příspěvek Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska
rybíz5 píše: Taky nevím v čem spočívá otázka Když budou naladěné karburátory tak to bude snad dobré ne??A pokud se ti dusí a měl si tam předtím normální filtr tak to nech bud seštelovat nebo dej znova origo filtr protože mám dojem že jsi tady minule zakládal vlákno a psal si že si vyměnil origo za KN a zkrátil výfuk..
No pravě :D snad dobré .....Jde mi oto aby mi tu někdo kdo zkoušel dat sání na motorku bez sání řekl že to jde, abych nestravil 1000 hodin řezanim broušenim lepeni a lakovanim a nakonec to všechno po jedne jizdě šrotoval do popelnice :D
1 reakcí na tento příspěvek Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska
Podle mých zkušeností nemá KN filtr moc velký vliv, určitě ně takový aby kvůli němu motor nejel. U aktuální hračky (staré BMW) není žádný rozdíl ve směsi mezi origo papírovým filtrem a zcela bez filtru...
Tvoje štelování směsi šroubkama má vliv maximálně na volnoběžné otáčky - 1/4 plynu. Potom bys musel posouvat jelly, měnit jehlové a hlavní trysky, šoupátka... Jeslti je chyba skutečně ve směsi, tak bych to viděl na netěsné příruby, prasklou membránu, špatná hladina či celkově zasrané karbce...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska
Dolph-cz píše: no vzhledem k tomu,že v jiném vlákně řešíš,že ti to špatně jede,můžeš předpokládat,že teď to pojede ještě hůř
To už sem +- vyřešil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska
KapitanMasakr píše: No pravě :D snad dobré .....Jde mi oto aby mi tu někdo kdo zkoušel dat sání na motorku bez sání řekl že to jde, abych nestravil 1000 hodin řezanim broušenim lepeni a lakovanim a nakonec to všechno po jedne jizdě šrotoval do popelnice :D
Já sem asi fakt debil ale nechápu to Jestli někdo zkoušel dát sání na motorku bez sání...A ty jsi tam sání předtím neměl než si to rozbil nebo co??KapitanMasakr píše: To už sem +- vyřešil
nic dobrého to určitě nepřinese,karburátory a dávkování paliva pracuje na principu podtlaku,kdy je palivo strháváno podtlakem a prouděním vzduchu kolem jehly....co se stane,když místo podtlaku tam ten vzduch budeš tlačit-na to si asi odpovíš i ty sám.
Naposledy editováno 09.10.2013 18:24:31
JlRka píše: četl jsem pár tvých vláken a dobře jsem se bavil
Podle mých zkušeností nemá KN filtr moc velký vliv, určitě ně takový aby kvůli němu motor nejel. U aktuální hračky (staré BMW) není žádný rozdíl ve směsi mezi origo papírovým filtrem a zcela bez filtru...
Tvoje štelování směsi šroubkama má vliv maximálně na volnoběžné otáčky - 1/4 plynu. Potom bys musel posouvat jelly, měnit jehlové a hlavní trysky, šoupátka... Jeslti je chyba skutečně ve směsi, tak bych to viděl na netěsné příruby, prasklou membránu, špatná hladina či celkově zasrané karbce...
To zni profesionálně, zasrane to bude... je konec sezony vše se bude dělat,
ale v jedinem pravdu nemaš a to že motorka je přišerně citlivá na přísun vzduchu.
Mam to vyzkoušene nadrž sem kvuli tomu sundaval asi 12x posobě
rybíz5 píše: Já sem asi fakt debil ale nechápu to Jestli někdo zkoušel dát sání na motorku bez sání...A ty jsi tam sání předtím neměl než si to rozbil nebo co??
Fireblade nemaj naporače snad do modelu 2013 ale abych nekecal, začli to davat na motorky hodně hodně pozdě
1 reakcí na tento příspěvek Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska
Vím, že je motorka náchylná na vzduch, ale co by potom chudák dělala když vyjedeš do Alp a potom v Itálii k moři? Motor shoří?
Co konkrétně pod tou nádrží ladíš? Jestli točíš nějakým šroubkem, tak v podstatě nic krom volnoběhu nenastavuješ. Rozhodně ne směs pod plným když valíš 200
1 reakcí na tento příspěvek Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska
JlRka píše: měřil jsem si šiřokopásmou lambdasondou co ten filtr udělá ... a neudělá nic - prostě je užší místo v sání jinde :)
Vím, že je motorka náchylná na vzduch, ale co by potom chudák dělala když vyjedeš do Alp a potom v Itálii k moři? Motor shoří?
Co konkrétně pod tou nádrží ladíš? Jestli točíš nějakým šroubkem, tak v podstatě nic krom volnoběhu nenastavuješ. Rozhodně ne směs pod plným když valíš 200
No řešil jsem to v minulem zabavnem tematu, že přidam plyn a je to jak kdyby začl pracovat omezovač, vykon vyrazně klesne.........stačilo položit na vzduchovej filtr ehm ... vložku a hned 100%tní obrat moto zas jelo......ja umim ladit jen volnoběh směsku, podtlak, ventyl ladi už profici :D
Ale ty maš BMW to je zase uplně jiná písnička :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska
1 reakcí na tento příspěvek Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska
Ale kdyz vratis origo zasranej filtr a das napor. sani, tak by to mohlo fungovat skvele
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska
1 reakcí na tento příspěvek Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska
1 reakcí na tento příspěvek Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska
JlRka píše: příšerný tuzing ... motorka sice vůbec nejede, zanedbaný servis, řidičák na to nemáš, ale hlavně KN, náporové sání a omotaný výfuk bez elemnátrních znalostí
Teď mevim, jestli se mam urazit :D Oprava servis vubec žadny :D
A lidem se to libi, holky šílí, klukum vypadavaj bulvy, dětci se chytaj za srdce............... se vzhledem jsem spokojeny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska
mikeskiller píše: Náporový sání mají i karbecy , čím víc se zvětšuje tlak v sání (rychlostí jízdy) tak tím tam jde více paliva a to je zabezpečeno vyrovnáváním tlaku mezi airboxem a plovákovou komorou v karbecu takže to funguje jako třeba v malé rychlosti akorát při náporu vzduchu se do válce vejde více směsi samozdřejmě pořád ve stejným poměru
NATO SE PRAVĚ PTAM, KONEČNĚ RADA K NĚČEMU
TY SE PŘEJMENUJ NA NEJLEPŠEJŠI TYPEK NA FORU
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov Honda CBR 900RR Fireblade | Beranidlo | 18 | 5.9.2023 v 15:08 _Michal |
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade | jdu900fire_blejt | 5 | 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt |
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade | Lapchik-54 | 5 | 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf |
Cbr900rr sc33 horný okulár/brejle Honda CBR 900RR Fireblade | micindev | 2 | 4.5.2023 v 20:15 micindev |
Dlouho startuje Honda CBR 900RR Fireblade | dawe1 | 12 | 27.10.2022 v 19:08 Ariete |