víte někdo něco víc? má to být r. 2008, motor stávající XT
1 reakcí na tento příspěvek Nová XTZ 660
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová XTZ 660
1 reakcí na tento příspěvek Nová XTZ 660
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová XTZ 660
ano správně Vespo,volum se nemá odporovat :lol:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová XTZ 660
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová XTZ 660
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová XTZ 660
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová XTZ 660
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová XTZ 660
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová XTZ 660
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová XTZ 660
..tvrdil prodejce.prý dokonce Yamaha uvažuje i o něčem větším s motorem z TDM..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová XTZ 660
myslis neco na zpusob super tenere?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová XTZ 660
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová XTZ 660
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová XTZ 660
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová XTZ 660
1 reakcí na tento příspěvek Nová XTZ 660
Základem celého motocyklu je odlehčený dvojitý kolébkový rám z ocelových trubek s dostatečnou tuhostí i v extrémně náročném terénu.
Yamaha XT660Z Tenere ale nebude mít jednoduchou cestu, do opozice se staví dva evropští rivalové: KTM 640 Adventure a BMW F650 GS Dakar.
A pak že jo to nějaká rozpočtovka :D :thmubup:
Tenerka cela byla vyvijena s ohledem na nizkou cenu a ma slouzit jako levna alternativa drahym "Adventuram" od Bmw nebo Ktm - kdo nema 260K na F 800GS bude mit na vybranou. *yes* Pokud ta "famova"cenovka 185K ukaze se jako pravdiva tak to bude davat smysl.
Oba uvedeny "konkurenty" mam v garazi :lol: . Jak LC4 Adv. tak F650GS Dakar jsou uz legendarnima stroji a obe uz konci . LC4ka asi jako jedina seriova motorka muze bez zadnych uprav postavit na start Dakaru a se spravnym pilotem dojet v prvni polovine vysledkove listiny.Dakarek do terenu potrebuje poupravit :( ale tak komfortni a pohodovy jednoval zadna jina motorka nema .A hlavne obe uz konci a svoji kvality plne prokazaly . Tenerka zacina tak uvidime.
P.S. Jen koukni na tu nadrz - kompaktni tvar a cela nahore - je to levne na vyrobu ale nejvic zamava s tezistem .Srovnej treba s bananovkou u LC4 Adv. nebo dvema bocnima na LC8 Adv. bavoraci vubec cpou nadrz pod sedlo ;) . A co ten podvozek absolutni nestavitelnost az na krokove predpeti vzadu oproti WP u KTM :P ...
Proto pisou rozpoctovka ale uvidime nekdy i s malym kasparkem se da zahrat.... :lol: :lol: :lol:
http://forum.motorka...ewtopic.php?id=33970