1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
ty dva náběhy na highsidery mě fakt dojaly(jakkoli reagoval příkladně)...a ten výjezd ven z trati byl taky dobrej...
ale jinak pěkný...měl si bejt včera v Mostě
btw. o tom Corsaru...on byl z výjezdu za mnou....moc chtěl (povídali jsme si později)...a ze spodu měl převahu... jak jsem se dostal na 8trpm...nebyl štonc mě předjet... jen kroutil rukojetí...žádný umění... (to že jsem ho v zatáčkách dal daleko líp tu neventiluju... )
takže S4RS RUUUUUULLLLLEEEÉÉÉZ !!!!
Naposledy editováno 01.10.2013 23:19:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
blackbiker píše: V mých očích ten Duke nevypadá zle,doma bych ho uvítal
ÁÁÁ kdo to zavítal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
zmulin> hele nevymlouvej se - i s multinama se dá jet kudla ...a ty tvoje štafle zase o tolik vyšší nejsou ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
http://www.motorkari...aro-1200-536073.html
A stylovke to je! Vo tom žádná...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
drippera píše: Honzatuu> Já taky ne, ale asi nič moč, tipuju...
a litrová nízká hlava to na motor opráší
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
t_freedom píše: a litrová nízká hlava to na motor opráší
Fakt? No možný to je. Ale ten dusot dvanáctky musí být impozantní...
drippera píše: Fakt? No možný to je. Ale ten dusot dvanáctky musí být impozantní...
Je, má jí tu jeden známej, má na ní Termixy a má jí už docela dlouho a měnit zatím nehodlá a to má doma ještě 12ku MTS, ale lítá převážně jen na MM
Naposledy editováno 02.10.2013 21:14:25
Motorka jede pěkně a má parádní zvuk,čehož jsem byl svědkem na srazu MM.Pocit po přesednutí ze SF ti nepovim,bo sem nejel ani na jedný.
Pokud se jedná o samotnej motor,tak ho všude chválej naopak za spolehlivost a snadnou údržbu.Jenom např. olejovej filtr musíš koupit jedině origo,což si myslim není problém.
Když to tak shrnu,tak veškerý pomluvy plynou většinou z neznalosti,nebo z hodně výhodnýho nákupu...
Černočerný Corsaro Veloce je pro mě jedna z nejhezčích motorek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
t_freedom píše: a litrová nízká hlava to na motor opráší
Podle jednoho týpka bych uplně nesoudil.Podle mě si nemaj co vyčítat.Chtělo by to exaktnější srovnání.
p.s. Kdo jinej,než velikej odvážlivec by měl najíždět kilometry na italský motorce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Mám jí druhou sezónu, sice najeto hovno ale nebyl žádnej extra problém co by se nedal označit za klasicky italskej, jako že když sem to vzal hadicí chcípalo to a nechtělo chvílí startovat
U prvních ročníků se v rámci svolávačky měnila komplet elektrika protože to zlobilo, ale pak už by to mělo bejt v pohodě
Motor je super, já mám teda slabší verzi ale i tak to tahá nekutečně už pomalu od volnoběhu, s otevřenejma vejfukama je to taky dobrej rachot, je to vcelku pohodlný a podvozek a brzdy taky pecka, nemám k tomu co víc dodat
Já sem nad míru spokojenej a měnit jen tak nebudu, jen tam musim nahnat ty koně co má Franco
Servisní interval je po 10.tis km takže ani ten olejovej filtr tě nemusí srát, že jen tak neseženeš
A jen dodám že to neni motorka na okruh, ale na silnici kde má neskutečnou sílu v nízkejch a středních otáčkách, odjezdil sem toho už taky dost, ale to jak se chová Corsaro, to je přesně to po čem sem celou dobu šel
zmulin píše: Podle jednoho týpka bych uplně nesoudil.Podle mě si nemaj co vyčítat.Chtělo by to exaktnější srovnání.
p.s. Kdo jinej,než velikej odvážlivec by měl najíždět kilometry na italský motorce
ale jo, chtělo ... já jsem jen chtěl říct, že papírově ta mašina má potenciál vyšší jak můj 998 motor...měla by mít větší spodek a i na vrchu (točí skoro 9trpm) by měla letět víc - což se neprojeví nikde jinde než na výjezdu ze zatáčky(100-120km/h) do skoro 1km rovinky...
Nebyla tam jedna - byly tam tři a dva z nich na tom uměli jezdit(ale srovnání na rovině nepotřebuje moc umu)
Vzhledem k tomu, že na Duc dni jsem přesně takhle bojoval s druhým "odborně"(já mám samo domo) poladěným S4RSkem, který mě neskutečně zprášilo(maník vážil asi 70kg)...mi to zase tak hroznou kládu nejede ...ale 998se dala dohnat výfukem, sáním a chipem ke 150HP na klice.
Corsaro je nádhernej bajk... ale já jsem prostě úchyl na svého monstra - tten se mě koncepčně a velikostně líbí z těhle naháčů nejvíc ...kéž bych to tak stálý měl i se ženskejma ...ale to už se opakuju
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Problém je, že se na to spousta lidí vykašlala a když se takovej bajk výhodně koupí, má majitel o zábavu postaráno.
V roce 2012 byla obnovena výroba a tento modelový rok (jehož jsem hrdým vlastníkem) netrpí žádnými neduhy co sužovaly původní Corsaro. Takže hadice řádně uchyceny, regulátor umístěn na vhodnější místo, optimalizace spousty dalších drobností, naprosto vychytaná palivová mapa, radiální brzdy...
Za 8 tis co jsem najel od novoty za rok byl největším problémem ztracený šroubek u výfuku. Ten jsem ale dokupoval extra a Termixy mě pravda moc neuchvátili provedením. Standardní výfuky se mi líbí, nemusí se převatovávat, jede to s nima nejlíp (se standardní novou mapou), takže se k nim možná v budoucnu vrátím.
To by bylo tak stručně co se týče spolehlivosti. Servis a díly by neměly být problém. Byť po rozvěšení si člověk může asi přes léto počkat, to je ale jen domněnka..
Jo a interval je 7500km, u starších to bylo možná 10tkm, jak píše dark-demon.
Co se týče výkonu a zrychlení, tak to je věc k diskuzi. To že t_freedom pojel někoho neznámého na okruhu prostě nic moc nevypovídá. Je tam strašně moc vlivů a pokud to nebude regulérní drag race se stejnými řidiči, tak nejsou závěry jak říkala Máňa směroplatný. Váha a proporce řidiče, řidičský um, zpřevodování atd. To už jsme ale probírali.
Corsara měla zpočátku palivové mapy naprosto na pikaču, díky tomu bylo i pružné zrychlení nic moc a přitom je to s pořádnou mapou silná stránka tohodle stroje. Pokud se vezme stará a blbá mapa pro uzavřené výfuky, majitel otevře výfuky bez dalších změn, tak to má naprosto úžasný zvuk. Jenže to jede jak kdyby byla za motorkou přivázaná plná popelnice a žere to klidně 12 litrů při normální jízdě. To jsou zkušenosti ze zahraničních fór a změna při otevření výfuku k horšímu je i moje vlastní.
Nutno ale říct, že Corsaro není úplně nejlehčí (215kg plná nádrž) a ten motor je laděnej na střed a tím pádem na okruhu prostě neukáže svoje největší přednosti. Naopak ta síla ve středu komplikuje technické pasáže na okruhu. Ve chvíli, kdy bude mít Corsaro stejné úpravy jako freedomovo S4RS a k tomu patřičné palivové naladění včetně předstihu, tak s předjetím problém mít určitě nebude
NeNemám moc srovnání, jel jsem na velkým monsteru 1100 Evo a Corsaro táhne všude samozřejmě líp, včetně spodku. Ve srovnání s SF848 jede dole úplně jinej sport a nahoře ho taky pojede. Jel jsem cvičně na okruhu panigale (jako úplný nováček). Ale hodně moc mě překavpilo jako silně táhne corsaro proti panigale kromě poslední třetiny otáčkoměru. Což je samozřejmě logické, ale vzhledem k poměru koní 140/195 jsem takový rozdíl nečekal.
Opravdová síla Corsara je ale v provozu, ten střed je úchvatný a předčí i velkýho SF. Stejně tak pohoda při cukání městem, kdy ty superbikový motory mají tendenci vyskočit z rámu.
Za mě prostě super mašina a maximální spokojenost. Odlehčil jsem držák RZ, vyměnil zrcátka, blinkry a koncovky výfuků. V tuhle chvíli už mi chybí k maximálnímu štěstí maximálně pár plastů pod nádrží vyměnit za karbon a pak už snad jen výměna za 1290 SD (to ale nejdřív za 5 let )
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Klucí, no já do ní fakt asi půjdu!!!!!!!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |